mikäs vois olla vikana trial fanticissa 250cc.
vettä oli öljyssä ja kytkin ei toiminu mutta ne on korjattu. puola on kunnossa myös koska tulpa saa kipinä muuta liian pieni kipinä. voiko se olla ongelma?. jos se on se ongelma ni mitäs pitäis tehdä?
mikä on vikana trial fantic 250cc
4
677
Vastaukset
- kokeiltu jo?
Onko kokeiltu uudella tulpalla? Puolan maadoitus kunnossa? CDI sytytysboksi(vai onko niin vanha että kärjellinen)? Tulpanhattu/johto epäkunnossa? Sammutusnappi ottaa maihin? Siinä nyt alkuun, jos et ole noita kerrennyt jo kokeilla?
- tallkaja
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
- äöåp
tallkaja kirjoitti:
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
- tallkaja
äöåp kirjoitti:
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
se on ilmajäähdytin ja sillä on sellainen bensan puhdistus laatiko penkkin alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä282693- 911034
- 58901
- 66875
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6827Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37800Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65794Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu135708