mikäs vois olla vikana trial fanticissa 250cc.
vettä oli öljyssä ja kytkin ei toiminu mutta ne on korjattu. puola on kunnossa myös koska tulpa saa kipinä muuta liian pieni kipinä. voiko se olla ongelma?. jos se on se ongelma ni mitäs pitäis tehdä?
mikä on vikana trial fantic 250cc
4
668
Vastaukset
- kokeiltu jo?
Onko kokeiltu uudella tulpalla? Puolan maadoitus kunnossa? CDI sytytysboksi(vai onko niin vanha että kärjellinen)? Tulpanhattu/johto epäkunnossa? Sammutusnappi ottaa maihin? Siinä nyt alkuun, jos et ole noita kerrennyt jo kokeilla?
- tallkaja
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
- äöåp
tallkaja kirjoitti:
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
- tallkaja
äöåp kirjoitti:
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
se on ilmajäähdytin ja sillä on sellainen bensan puhdistus laatiko penkkin alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292073
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051886Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641534Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331202- 841173
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023