mikäs vois olla vikana trial fanticissa 250cc.
vettä oli öljyssä ja kytkin ei toiminu mutta ne on korjattu. puola on kunnossa myös koska tulpa saa kipinä muuta liian pieni kipinä. voiko se olla ongelma?. jos se on se ongelma ni mitäs pitäis tehdä?
mikä on vikana trial fantic 250cc
4
638
Vastaukset
- kokeiltu jo?
Onko kokeiltu uudella tulpalla? Puolan maadoitus kunnossa? CDI sytytysboksi(vai onko niin vanha että kärjellinen)? Tulpanhattu/johto epäkunnossa? Sammutusnappi ottaa maihin? Siinä nyt alkuun, jos et ole noita kerrennyt jo kokeilla?
- tallkaja
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
- äöåp
tallkaja kirjoitti:
olen pistäny uuden tulpaan siihen ja cdi on kunnossa koska se se antaa kipinä tulpasen eikä sill ole mikä sammutus nappi vain poljin ja eikä siitä sa poljettu pälle koska sinnä on niin paljon puristusta. ja sitä on myös yrittety vetää se käyntin muuta sekään ei auta. ja tulpanhattu pitäis olla kunnossa koska minä laitoin niin että tulpa oli kinni hattuseen ja mä yritin polkea mopoa käynttin ja tulpasta tuli kipinöitä. vai voiko cdi olla ni vanha että se ei anna tarpeks kipinöitä.
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
- tallkaja
äöåp kirjoitti:
Onko pyörä neste vai ilmajäähdytteinen?
se on ilmajäähdytin ja sillä on sellainen bensan puhdistus laatiko penkkin alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1812326- 1831944
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1711784Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys1141603Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise311545- 1131345
Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1711155Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c771093Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1601078Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,591035