Kenen auto

Ghost Rider

vittu mut on komee se motiivimaalattu ghost rider veturi kanikka...!!! Kenen auto ja kuka maalannut..???

10

3337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • karselelemaan

kenen auto on! Siellä' on truck festivaalit kohta.

• tosi siistii

No ui ui..

• <<<
        tosi siistii kirjoitti:

No ui ui..

KYLLÄ SELLASTA OIS NASTAA AJAA C CE AJOKORTILLA SCANIA JA VOLVO JA MERSU JA SITTEN HYPÄTÄ HUOLTSIKALLA SCANIAN.VOLVON.MERSUN PENKILTÄ ALAS JA TAKANA OLISI TRAILERINA JORPE.JYKI JA JORPE

• Kyseleepi
        <<< kirjoitti:

KYLLÄ SELLASTA OIS NASTAA AJAA C CE AJOKORTILLA SCANIA JA VOLVO JA MERSU JA SITTEN HYPÄTÄ HUOLTSIKALLA SCANIAN.VOLVON.MERSUN PENKILTÄ ALAS JA TAKANA OLISI TRAILERINA JORPE.JYKI JA JORPE

uskon, että täällä olisi ammattilaisia kertomaan, voiko nöihin koneisiin luottaa enää...

http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200801480

• <z<<<

• hekkamies

se ghostrider scania on T.MATTILA säkylä,ajaa mantereelle ja riikosen maalaama!

• kun saisi

tietääkö kukaan minkä näköinen tyyppi tämän ko. auton omistaja on? aina kun olen auton parkissa nähnyt kuskia ei ole ollut sisällä! on monta kertaa pitänyt mennä haastattelemaan mutta kun en tätä kyseistä kaveria tiedä niin vaikeaa on kahvilan väkijoukosta tätä löytää.

• Uutta tietoa !
        kun saisi kirjoitti:

tietääkö kukaan minkä näköinen tyyppi tämän ko. auton omistaja on? aina kun olen auton parkissa nähnyt kuskia ei ole ollut sisällä! on monta kertaa pitänyt mennä haastattelemaan mutta kun en tätä kyseistä kaveria tiedä niin vaikeaa on kahvilan väkijoukosta tätä löytää.

Tää tulee nyt vähän myöhässä mutta toivottavasti on jollei apua. Se auto on nykyään J Mäkinen Trucking nimisellä yrittäjällä. Jos haluat häntä jututtaa niin löydät hänet myös Facebookista. (:

• iippi

onko tämä se sama aaveajaja joka,joutui englannissa häkkiin,temmottuaan puolalaista rosvoa kupoliin? tarina kertoo että tämä ghostrider oli englannissa p-paikalla kun puolalainen rosvo yritti murtautua autoon,kuski tempaisi rosvolta lelut kurkkuun ja joutui itse vaikeuksiin. pitääkö tämä paikkansa vai onko legendaa?

• Totsu

Ei ole legendaa vaan täyttä totta.Se polakki oli ryöstöreissulla mut sai osuman kelloon ja putos aasvaltil,sepitti sit kuulusteluissa et suomipoika pahoinpiteli...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1567
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1440
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1250
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      95
      1137
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      961
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      256
      958
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      897
    Aihe