vittu mut on komee se motiivimaalattu ghost rider veturi kanikka...!!! Kenen auto ja kuka maalannut..???
Kenen auto
10
3337
Vastaukset
- karselelemaan
kenen auto on! Siellä' on truck festivaalit kohta.
- tosi siistii
No ui ui..
- <<<
tosi siistii kirjoitti:
No ui ui..
KYLLÄ SELLASTA OIS NASTAA AJAA C CE AJOKORTILLA SCANIA JA VOLVO JA MERSU JA SITTEN HYPÄTÄ HUOLTSIKALLA SCANIAN.VOLVON.MERSUN PENKILTÄ ALAS JA TAKANA OLISI TRAILERINA JORPE.JYKI JA JORPE
- Kyseleepi
<<< kirjoitti:
KYLLÄ SELLASTA OIS NASTAA AJAA C CE AJOKORTILLA SCANIA JA VOLVO JA MERSU JA SITTEN HYPÄTÄ HUOLTSIKALLA SCANIAN.VOLVON.MERSUN PENKILTÄ ALAS JA TAKANA OLISI TRAILERINA JORPE.JYKI JA JORPE
uskon, että täällä olisi ammattilaisia kertomaan, voiko nöihin koneisiin luottaa enää...
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200801480 - <z<<<
Kyseleepi kirjoitti:
uskon, että täällä olisi ammattilaisia kertomaan, voiko nöihin koneisiin luottaa enää...
http://www.autotoday.fi/page.php?page_id=2&news_id=200801480SELLAINEN TAI SITTE NIGHTWISHIN VÄREIN MAALATTU LAHDEN AUTOKORI BUSSI
- hekkamies
se ghostrider scania on T.MATTILA säkylä,ajaa mantereelle ja riikosen maalaama!
- kun saisi
tietääkö kukaan minkä näköinen tyyppi tämän ko. auton omistaja on? aina kun olen auton parkissa nähnyt kuskia ei ole ollut sisällä! on monta kertaa pitänyt mennä haastattelemaan mutta kun en tätä kyseistä kaveria tiedä niin vaikeaa on kahvilan väkijoukosta tätä löytää.
- Uutta tietoa !
kun saisi kirjoitti:
tietääkö kukaan minkä näköinen tyyppi tämän ko. auton omistaja on? aina kun olen auton parkissa nähnyt kuskia ei ole ollut sisällä! on monta kertaa pitänyt mennä haastattelemaan mutta kun en tätä kyseistä kaveria tiedä niin vaikeaa on kahvilan väkijoukosta tätä löytää.
Tää tulee nyt vähän myöhässä mutta toivottavasti on jollei apua. Se auto on nykyään J Mäkinen Trucking nimisellä yrittäjällä. Jos haluat häntä jututtaa niin löydät hänet myös Facebookista. (:
- iippi
onko tämä se sama aaveajaja joka,joutui englannissa häkkiin,temmottuaan puolalaista rosvoa kupoliin? tarina kertoo että tämä ghostrider oli englannissa p-paikalla kun puolalainen rosvo yritti murtautua autoon,kuski tempaisi rosvolta lelut kurkkuun ja joutui itse vaikeuksiin. pitääkö tämä paikkansa vai onko legendaa?
- Totsu
Ei ole legendaa vaan täyttä totta.Se polakki oli ryöstöreissulla mut sai osuman kelloon ja putos aasvaltil,sepitti sit kuulusteluissa et suomipoika pahoinpiteli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897