Mikä h******n viikkoraha?!?!

itsestään ylpeä

Siis haloo? Mihin pennut tarttee viikko-/kuukausirahaa? Töihin ja vähän äkkiä! Itse pikkumuksusta lähtien olen ollut kesätöissä enkä ymmärrä kotona nysväävien viittä vaille täysi-ikäisten itkua ja valitusta kun ei ole rahaa, ei koulutusta, ei töitä ja vanhemmat ei anna tarpeeksi rahaa (lue: ei ole rahaa tupakkaan,viinaan, matkoihin, vaatteisiin, leffoihin, harrastuksiin ja kännykkälaskuihin)
Tunnen henkilökohtaisesti monia em kaltaisia nuoria ja todellakin säälin heitä! Em nuoret ovat nirsoja, rasittavia, muita väheksyviä idiootteja.
Onneksi mulla ei ole tuota ongelmaa. Vaikka olenkin aika paljon alle 18, mä voin esittää milloin tahansa työtodistuksia myynti-,tarjoilu-,siivous-,puutarha-,ja istutushommista ja varmasti työpaikan saanti opiskelun jälkeen on piis of keik.
Älkää ruvetko itkemään. Vanhempani eivät ole rahoittaneet muuta kuin kotona asumiseni ja koulunkäyntini. Muuten huolehdin itsestäni ja olen pärjännyt. Olen tässä suhteessa ylpeä itsestäni ja toivon ettei 13wee muksut mene vanhemmiltaan itkemään tupakkarahaa vaikka voisivatkin itse tehdä asialleen jotain!

4

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalli

      "...nirsoja, rasittavia, muita väheksyviä idiootteja."

      Kertoo enemmän viestin jättäneestä kuin meistä (huonosti) kuvatuista keskivertonuorista. Kusi kihahtanut hattuun?

    • Laraliel

      Kai sä ymmärrät että nyt sulle nauretaan? *lol*

      Siis, mä olisin ennemmin minkälainen tahansa lusmuileva nuori, kun että sellanen ihminen joka kirjottaa tollasta tekstiä. Huhhuh.

      • Julli

        Joo, selvä homma.
        Niiku Pikku-Gay laulo "me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus..."ni ei oikee näytä hyvältä.
        Löysät housut pleikkari, siinä V***U.
        Nuorison pitäis vähä muuttuu...


    • VIHAINEN!!!!!!!!!!!!

      Itte joudun raataan niska limassa ett saan ees 10 e käteiseksi ja 5e tilille.yleisin säästän sen 10e mutt jos haluun ostaa esim uuden mangan niin ostan sen ja loput säästän vaatteisiin, koska jousun ostaan vaatteet itse ja meillä ei oo kauheesti varaa ;___; .olen ollu noin 5 kesänä kesätöissä ja saanu aika paljon...(huom olen 14.w) iso siskoni käyttää kaikki omat rahat viinaan ja tupakkaan ;__; ja valittaa mulle ett sillä ei oo rahaa ostaa vatteita ja tavaroita... olen kyllä sanonu ett se vois lopettaa juomisen ja polttamisen....sitt ku mä sään kesätyö rahan niin meen mäkkiin syömään nam...ja se menee jonnekkin kalliiseen ravintolaan... o__o''' ja sen jälkeen se valittaa ett sillä meni kaikki rahat sinne...ja se on tosi ärsyttävää mä meen jopa markkinoille talvella ja myyn jotain hodareita ett saan 20e ja mun iso sisko ei tee mitään kehuu vaan äitille ja isälle tee se tekee paljon töitä ja mä muka laiskottelen..... arghhh.....sitt ne kehuu sitä kaikille ja mua haukkuu aina.... sisko saa kaiken mitä se haluu ja mä jouduin raataan niska lumassa ett sain ees 80e puhelimen niin mun iso sisko sai sen uude nokian kosketunnäyttö puhelimen....VITTU...se maksoi 200-400e ni se saisen sen ei tarvinnu kun luututa lattiat niin se sain 400 euron puelimen!!!!!!! mitä helvettiä siis oikeesti!!!! sitt ku mä sanoin isälle siitä ett aino ( nimi muutettu ) ei tee mitään töissä isä sanoi vaan ett se ei usko ja ett mä oon vaan semmoinen laisa paska joka ei tee mitään muuta ku löhöää sohvalla ja syö ( koska olen vähän yli painoinen mutta en paljoa :D ) se ei oo totta aino vaan löhöö sovalla ja lattoo telkaa ja saatta liirtää vähän jalkojaan jos pyytää!!! sen jälkeen mun isä soitti mun töihin ja kysyi asiaa sielä... pomo sanoi ett minä saan enemmän palkkaan koska mä teen enemmän-, ja huolellisemmin töitä kuin aino..........huh.. en jaksa enempää kirjoittaa... sorry :D toivottavasti jollakin on hauskaa mun lukee tätä

      P.S : ei mun iso siskon nimi oo aino vaan se on muutettu....

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      281
      19199
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      86
      3612
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2255
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1956
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1860
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1610
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1362
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1308
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      149
      1162
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1069
    Aihe