Olen ottanut nyt viikon verran ruusujuuri kapseleita
300 , mutta mitään tehoa ei tunnu olevan.
Pitäisi vaikuttaa 3-4 päivässä, mutta ei muuta vaikutusta, kuin väsyttää.
Missä vika?
ruusujuuri
6
969
Vastaukset
- tosissaan..
Etkai sinä tosissaan uskonut, että ne vaikuttaisivat, ethän... No, tyhmiä jymäytetään aina - ja rahastetaan. Nytpähän tiedät sen sinäkin.
- mutta sieltä se totuus tuli
ja 20 euroa meni LIFE tuotteille.
- Miraca
Keväällä ostin paketin vahvempaa ruusunjuurta ja nappasin siitä tabletin päivässä. Vireystaso kasvoi, jaksoin illalla olla hereillä ilman päiväunia ja viikonloppuisin heräsin jo ennen kymmentä. Positiivinen kokemus.
- raijapikkara
Myivät 21 vuotiaalle tyttärelleni puhelimitse ruusunjuurikapseleita.
Tyttö alkoi niitä sitten käyttää mutta jo reilun viikon käytön jälkeen alkoi runsas kuukautisvuoto vaikka ei ollut edes sen aika.
Vuoto jatkui ja jatkui kunnes hän lopetti ruusunjuuren käytön ja heitti loput kapselit menemään.
Sen jälkeen menkat ovat tulleet vain normaalisti ajallaan. - ei vaikutusta
Puhelinmyynnillä minullekin tuli eka pakkaus postimaksujen hintaan. Lopetin tilauksen heti, kun huomasin, ettei mitään vaikutusta pirteyteen. Ei yhtään mitään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184