volume 500

kokeilija 35

Onko kukaan mies kokeillut Volume 500 tuotetta ja oliko sillä mitään tehoa. Kiitos

32

21350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jussixx

      Olen syönyt noita volume500 pillereitä nyt n. 4 viikkoa ja täytyy sanoa että kyllä on uskomaton teho! Vaikutukset alkoi oikeastaan vasta n. viikko sitten, mutta sperman määrä on ainakin kolminkertaistunut! Lisäksi roiskeet on tosi rajuja ja paksuja, sperma on valkoisempaa ja se määrä on ihan älytön...! Orkku tuntuu aikaisempaa paljon kovemmalta ja se on pidempi ja tosiaankin semmoinen että tekis mieli huutaa... eli kyllä on kova pilleri-suosittelen!!! Jos vielä panttaat n. kolme päivää ennen aktia on lopputulos kyllä semmoinen spermakylpy että hohhoh...

      • markko 45

        Terve kuinka monta pitkää ruiskausta tulee. Onko mitään sivuoireita.


      • Mennis34

      • Anonyymi

        Asiaton ja palstalle kuulumaton mainos.


      • Anonyymi

    • kokeilija 2222

      Mistä voi hankkia?
      Ei ole noita niiden webbisivuilla vaadittavia kortteja!
      Myykö apteekit tai luontaistuetekaupat??

      • lisää spermaa

        Tilasin 5kk:n satsin.Saas nähdä toimiiko.
        Vielä ei mitään muita sivuoireita kun poskien punoitusta ja ei näkyviä tuloksia.Nyt 16 vuorokausi menossa.Tilaus tuli samalla viikolla.Epäilen tuotetta, mutta jos toimii niin laitan näille sivuille palautetta ja ostan jatkossakin jos pelittää.


      • kannattaako käyttää
        lisää spermaa kirjoitti:

        Tilasin 5kk:n satsin.Saas nähdä toimiiko.
        Vielä ei mitään muita sivuoireita kun poskien punoitusta ja ei näkyviä tuloksia.Nyt 16 vuorokausi menossa.Tilaus tuli samalla viikolla.Epäilen tuotetta, mutta jos toimii niin laitan näille sivuille palautetta ja ostan jatkossakin jos pelittää.

        Lupasit kertoa vaikuttaako volyme 500 pillerit. Olisi mukava kuulla vaikutuksesta.kiitti


      • spegu
        kannattaako käyttää kirjoitti:

        Lupasit kertoa vaikuttaako volyme 500 pillerit. Olisi mukava kuulla vaikutuksesta.kiitti

        toiminut ainakaan minulla.
        Popsin kesällä 4kk satsin ilman mitään käytännön eroa. Tulokset voi olla tietty tapauskohtaisia, mutta niinhän on tuo sperman eritys muutenkin; Joskus tulee ruokalusikallinen, joskus vain vajaa teelusikallinen.
        No, tulipahan kokeiltua.
        Todellinen yllätys oli, että rahat palautettiin oikeasti ja n. viikossa, kun en ollut tuotteeseen tyytyväinen.
        Ja asiakaspalvelu oli nopeaa ja asiallista kaikinpuolin.


    • testingixixix

      Ostin 3kk setin (jotta voin vaatia rahojani takaisin) ja katsotaan mitä tapahtuu... Vaikuttaa ristiriitaiselta nuo tiedot joita on annettu palautteena: Yksi hukkuu spermaansa ja toisella ei mitään vaikutusta.. onneksi rahat tuli takaisin.

      Joku lupasi kirjoittaa lisää mutta ei kirjoita prkl..

      No mä yritän muistaa raportoida jotain.

      Tilaus tuli nopeesti mutta CD:tä ei ollut mukana.. sai vaan tunnukset CD-tiedostoon kun kyselin perään. Ei tyydyttänyt mua ja lähetin kauniisti pyynnön saada ihan fyysisen CD:n tai jotain muuta kivaa kun boonuksia kerran hehkutettiin.

      Kapseleita en ole popsinut vasta kuin muutaman päivän joten noista lisää myöhemmin...

      Jännintä on, ettei tuotteesta oikein ole blogi-, chat- tai muuta tietoa suomeksi tai englanniksikaan.. todella huolestuttava juttu.

      • kiinnostunut 2

        kerro onko ollut mitään vaikutusta. Odotan mielenkiinnolla. Tilaan itsekkin mikäli on toivottu vaukutus. Lupaavat tosi kunnon lasteja ym. kiitos jo etukäteen


      • Testingixixix

        Moikka!

        Hetkinen meni ennen kuin tulin tänne tilittämään. Piti vähän maistella tuloksia.. ei siis kirjaimellisesti vaan .. heh heh

        Joo elikkä olen nyt vetänyt noita kapseleita joka päivä reilun kuukauden eikä vaikutukset ole olleet mulla ainakaan kovin selkeitä. Ehkä vähän enemmän sperma mutta paha sanoa. Orkut sen sijaan tuntuu.. no.. ehkä vähän kovemmilta, mutta on mahdotonta sanoo onko kyse jostain muusta vai näistä napeista.

        Eli kaikkiaan on tilanne vähän epämääräinen. Ainakaan mun tapauksessani ei mitään selvää 500% ilmiötä ole vielä tullut mutta täysi teho pitäisikin tulla vasta 3kk jälkeen. Epäilen.

        Jos jotakuta (jolla napit toimii) kiinnostaa ostaa kolmen kuukauden setti halvalla niin multa saa. Volumen verkkosivut näyttää hienolta mutta on tai ainakin oli ihan sekasin. Englannin kielisten sivujen ja bonuksien kanssa oli sekaannusta ja piruuttani kyselin missä mun bonuspaketti kapseleita on ja sain koko 3kk setin yhden paketin sijaan.

        ...siis jos klikkaa "tilaa" niin taulukossa on kolmea pakettia vastaan bonuksena vibraattorikortsu ja cd (joka ei siis on vaan tunnari tosi pliisulle infosivulle). Jos taas klikkaa vasemman palkin bonus-linkkiä niin bonus kolmonen on extrapaketti pillereitä. Tähän vetoomalla sain varmaankin vahingossa koko setin tuplana.


      • Teesting
        Testingixixix kirjoitti:

        Moikka!

        Hetkinen meni ennen kuin tulin tänne tilittämään. Piti vähän maistella tuloksia.. ei siis kirjaimellisesti vaan .. heh heh

        Joo elikkä olen nyt vetänyt noita kapseleita joka päivä reilun kuukauden eikä vaikutukset ole olleet mulla ainakaan kovin selkeitä. Ehkä vähän enemmän sperma mutta paha sanoa. Orkut sen sijaan tuntuu.. no.. ehkä vähän kovemmilta, mutta on mahdotonta sanoo onko kyse jostain muusta vai näistä napeista.

        Eli kaikkiaan on tilanne vähän epämääräinen. Ainakaan mun tapauksessani ei mitään selvää 500% ilmiötä ole vielä tullut mutta täysi teho pitäisikin tulla vasta 3kk jälkeen. Epäilen.

        Jos jotakuta (jolla napit toimii) kiinnostaa ostaa kolmen kuukauden setti halvalla niin multa saa. Volumen verkkosivut näyttää hienolta mutta on tai ainakin oli ihan sekasin. Englannin kielisten sivujen ja bonuksien kanssa oli sekaannusta ja piruuttani kyselin missä mun bonuspaketti kapseleita on ja sain koko 3kk setin yhden paketin sijaan.

        ...siis jos klikkaa "tilaa" niin taulukossa on kolmea pakettia vastaan bonuksena vibraattorikortsu ja cd (joka ei siis on vaan tunnari tosi pliisulle infosivulle). Jos taas klikkaa vasemman palkin bonus-linkkiä niin bonus kolmonen on extrapaketti pillereitä. Tähän vetoomalla sain varmaankin vahingossa koko setin tuplana.

        Mulle jäi myyjän sekoilujen kautta 3kk setti käteen ja voisin myydä sen sellaiselle, jolla kapselit tuottavat tulosta. Ilmeisesti eivät toimi kaikilla, koska minulla tulokset olivat pliisut tai olematomat. Sain kuitenkin rahani takaisin ostamastani setistä nopeasti ja se oli positiivinen juttu.

        Anyways mulla olisi tarjolla puoleen hintaan 3kk setti eli 60e (postitan Suomeen ilmaiseksi). Nappien paraste ennen päivään on vielä reitlu vuosi ja paketit on avaamattomia.

        Mailaa dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POTIS365 @hotmail , com. Saan tohon osotteeseen menevät mailit viiveellä käsiini.

        HUOM! mulla ei ole palautusoikeutta eli tarjous sopii erityisesti sellaiselle, joka uhoaa täällä että sperman määrä on ällistyskertaistunut. (Jos ketään ei kiinnosta ostaa niin veikkaan että pillerien tehoa kehuvat ovat töissä myyjälle.)


      • doqus20
        Teesting kirjoitti:

        Mulle jäi myyjän sekoilujen kautta 3kk setti käteen ja voisin myydä sen sellaiselle, jolla kapselit tuottavat tulosta. Ilmeisesti eivät toimi kaikilla, koska minulla tulokset olivat pliisut tai olematomat. Sain kuitenkin rahani takaisin ostamastani setistä nopeasti ja se oli positiivinen juttu.

        Anyways mulla olisi tarjolla puoleen hintaan 3kk setti eli 60e (postitan Suomeen ilmaiseksi). Nappien paraste ennen päivään on vielä reitlu vuosi ja paketit on avaamattomia.

        Mailaa dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POTIS365 @hotmail , com. Saan tohon osotteeseen menevät mailit viiveellä käsiini.

        HUOM! mulla ei ole palautusoikeutta eli tarjous sopii erityisesti sellaiselle, joka uhoaa täällä että sperman määrä on ällistyskertaistunut. (Jos ketään ei kiinnosta ostaa niin veikkaan että pillerien tehoa kehuvat ovat töissä myyjälle.)

        moi,myytkö pillerit 40€lla?


      • jkako
        Teesting kirjoitti:

        Mulle jäi myyjän sekoilujen kautta 3kk setti käteen ja voisin myydä sen sellaiselle, jolla kapselit tuottavat tulosta. Ilmeisesti eivät toimi kaikilla, koska minulla tulokset olivat pliisut tai olematomat. Sain kuitenkin rahani takaisin ostamastani setistä nopeasti ja se oli positiivinen juttu.

        Anyways mulla olisi tarjolla puoleen hintaan 3kk setti eli 60e (postitan Suomeen ilmaiseksi). Nappien paraste ennen päivään on vielä reitlu vuosi ja paketit on avaamattomia.

        Mailaa dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POTIS365 @hotmail , com. Saan tohon osotteeseen menevät mailit viiveellä käsiini.

        HUOM! mulla ei ole palautusoikeutta eli tarjous sopii erityisesti sellaiselle, joka uhoaa täällä että sperman määrä on ällistyskertaistunut. (Jos ketään ei kiinnosta ostaa niin veikkaan että pillerien tehoa kehuvat ovat töissä myyjälle.)

        Moro, vieläkö tuo setti olisi myynnissä?
        Laita meili niin ostetaan pois...,
        [email protected]


      • Testingg
        Teesting kirjoitti:

        Mulle jäi myyjän sekoilujen kautta 3kk setti käteen ja voisin myydä sen sellaiselle, jolla kapselit tuottavat tulosta. Ilmeisesti eivät toimi kaikilla, koska minulla tulokset olivat pliisut tai olematomat. Sain kuitenkin rahani takaisin ostamastani setistä nopeasti ja se oli positiivinen juttu.

        Anyways mulla olisi tarjolla puoleen hintaan 3kk setti eli 60e (postitan Suomeen ilmaiseksi). Nappien paraste ennen päivään on vielä reitlu vuosi ja paketit on avaamattomia.

        Mailaa dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POTIS365 @hotmail , com. Saan tohon osotteeseen menevät mailit viiveellä käsiini.

        HUOM! mulla ei ole palautusoikeutta eli tarjous sopii erityisesti sellaiselle, joka uhoaa täällä että sperman määrä on ällistyskertaistunut. (Jos ketään ei kiinnosta ostaa niin veikkaan että pillerien tehoa kehuvat ovat töissä myyjälle.)

        Kiireiden vuoksi unohdin "sämmilaatikkoni" seuraamisen :( ja ostotarjoukset viuhuivat ohi. Koska aikaa on kulunut jo pari kuukautta, eikä ilmaantuneet ostajat ole parin päivän sisällä vahvistaneet olevnsa edelleen kiinnostuneita, niin heitän myyntiehdotuksen uudelleen eli 3kk setti -50% edellisessä viestissä on mailiosoitteeni eli dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POIS365 @hotmail , com.


      • Alexis2
        Testingg kirjoitti:

        Kiireiden vuoksi unohdin "sämmilaatikkoni" seuraamisen :( ja ostotarjoukset viuhuivat ohi. Koska aikaa on kulunut jo pari kuukautta, eikä ilmaantuneet ostajat ole parin päivän sisällä vahvistaneet olevnsa edelleen kiinnostuneita, niin heitän myyntiehdotuksen uudelleen eli 3kk setti -50% edellisessä viestissä on mailiosoitteeni eli dogisterOTA_TÄMÄ_TEKSTI_POIS365 @hotmail , com.

        Voi!

        Vieläkö sulla 3kk setti myynnissä?

        [email protected]


      • sperma
        Testingixixix kirjoitti:

        Moikka!

        Hetkinen meni ennen kuin tulin tänne tilittämään. Piti vähän maistella tuloksia.. ei siis kirjaimellisesti vaan .. heh heh

        Joo elikkä olen nyt vetänyt noita kapseleita joka päivä reilun kuukauden eikä vaikutukset ole olleet mulla ainakaan kovin selkeitä. Ehkä vähän enemmän sperma mutta paha sanoa. Orkut sen sijaan tuntuu.. no.. ehkä vähän kovemmilta, mutta on mahdotonta sanoo onko kyse jostain muusta vai näistä napeista.

        Eli kaikkiaan on tilanne vähän epämääräinen. Ainakaan mun tapauksessani ei mitään selvää 500% ilmiötä ole vielä tullut mutta täysi teho pitäisikin tulla vasta 3kk jälkeen. Epäilen.

        Jos jotakuta (jolla napit toimii) kiinnostaa ostaa kolmen kuukauden setti halvalla niin multa saa. Volumen verkkosivut näyttää hienolta mutta on tai ainakin oli ihan sekasin. Englannin kielisten sivujen ja bonuksien kanssa oli sekaannusta ja piruuttani kyselin missä mun bonuspaketti kapseleita on ja sain koko 3kk setin yhden paketin sijaan.

        ...siis jos klikkaa "tilaa" niin taulukossa on kolmea pakettia vastaan bonuksena vibraattorikortsu ja cd (joka ei siis on vaan tunnari tosi pliisulle infosivulle). Jos taas klikkaa vasemman palkin bonus-linkkiä niin bonus kolmonen on extrapaketti pillereitä. Tähän vetoomalla sain varmaankin vahingossa koko setin tuplana.

        olisin kiinnostunut paljon maksaisi?


    • Valtavat lastit

      Söin kuukauden kuurin ja voin sanoa, että sperman määrä moninkertastui. Muija oli ihmeissään kun tuli niin paljon...

      • Väne

        Kannattaa muistaa, että ei pelkät pillerit tuota mitään, jos mies ei myös syö hyvin!! Elikä eläinrasvaa ja proteiinia, vähempi leipää ja muuta tärkkelystä. Kananmunaa, pihviä, voita, punaista maitoa, juustoja, kanaa, jne. Unohtakaa vähärasvaset yms. dieettipaskat, ja makeutusaineet. Ja ilman suolaa ei veressä ole voimaa, eikä lihaksiston tai aivojen sähkötoiminta optimaali, eli suolalla pelottelu on myös kusetusta. Laadukas merisuola parasta. Ja ei se ole vedenpuute mihin sotilaat marssillaan tuupertuu, tai jopa kuolee, vaan suolanpuute! Vanhanajat safkat, ja kyllä lähtee! Ja kolesterolista se testosteroni tehdään. Joten kolesterolilla pelottelukin on huijausta. Sivistäkää itteenne, älkääkä seuratko saatana kaupallista ja yleistä "totuutta".
        Tosin USA:ssa on jo herätty transrasvojen ja muun paskan suhteen. Ehkä Pohjoismainen "ruokaympyrä" päivittyy takais luontaiseen vasta sitten kun Amerikka ensin.


      • eteläsuomalainen1
        Väne kirjoitti:

        Kannattaa muistaa, että ei pelkät pillerit tuota mitään, jos mies ei myös syö hyvin!! Elikä eläinrasvaa ja proteiinia, vähempi leipää ja muuta tärkkelystä. Kananmunaa, pihviä, voita, punaista maitoa, juustoja, kanaa, jne. Unohtakaa vähärasvaset yms. dieettipaskat, ja makeutusaineet. Ja ilman suolaa ei veressä ole voimaa, eikä lihaksiston tai aivojen sähkötoiminta optimaali, eli suolalla pelottelu on myös kusetusta. Laadukas merisuola parasta. Ja ei se ole vedenpuute mihin sotilaat marssillaan tuupertuu, tai jopa kuolee, vaan suolanpuute! Vanhanajat safkat, ja kyllä lähtee! Ja kolesterolista se testosteroni tehdään. Joten kolesterolilla pelottelukin on huijausta. Sivistäkää itteenne, älkääkä seuratko saatana kaupallista ja yleistä "totuutta".
        Tosin USA:ssa on jo herätty transrasvojen ja muun paskan suhteen. Ehkä Pohjoismainen "ruokaympyrä" päivittyy takais luontaiseen vasta sitten kun Amerikka ensin.

        3 kk kuuri ja pillerit tuntunevat toimivan ainakin osittain. Mitään 5 kertaista spermanmäärää ei kyllä saavutettu mutta luullakseni tuplaus kuitenkin. Sen olen huomannut että erektiot ovat voimakkaammat ja neste lentää todella pitkälle. Jatkan kokeilua,.vaikkain kallista onkin.


      • load pumper
        eteläsuomalainen1 kirjoitti:

        3 kk kuuri ja pillerit tuntunevat toimivan ainakin osittain. Mitään 5 kertaista spermanmäärää ei kyllä saavutettu mutta luullakseni tuplaus kuitenkin. Sen olen huomannut että erektiot ovat voimakkaammat ja neste lentää todella pitkälle. Jatkan kokeilua,.vaikkain kallista onkin.

        kiinnostaa tietää toimiiko oikeesti noi tuotteet!!! kerrothan mitä tapahtuu...


      • jeeeeee
        load pumper kirjoitti:

        kiinnostaa tietää toimiiko oikeesti noi tuotteet!!! kerrothan mitä tapahtuu...

        Söin 3 viikkoa ja spermat hävis kokonaan! Ei tuu vittu mitää ulos enää! Kusihätä vaan heti ku on lauennu - ja kusi on iha valkosta!
        Tosi hyviä pillereitä ostakaa perkele - saatte saatana spermanne ulos hyväs lykys kun käytte paskalla


      • _Jonze_
        jeeeeee kirjoitti:

        Söin 3 viikkoa ja spermat hävis kokonaan! Ei tuu vittu mitää ulos enää! Kusihätä vaan heti ku on lauennu - ja kusi on iha valkosta!
        Tosi hyviä pillereitä ostakaa perkele - saatte saatana spermanne ulos hyväs lykys kun käytte paskalla

        Onko tuo totta? Kuulostaa aika hazardilta. Siis mälli jää jonnekin ja tulee kustessa ulos? Kirveleekö? Joo ei kuulosta kivalta.

        Jos tosiaan edes tuplaantuis homma niin maksaisin sen 2e päivä tuosta systeemistä, saatika jos 5-kertaistuis :D

        Liian ristiriitaisia kommentteja tulee, jotta uskaltaisin koittaa. Vieläpä kun positiiviset kommentit ovat selvästi firman työntekijöiden laittamia.


      • testaaja-
        _Jonze_ kirjoitti:

        Onko tuo totta? Kuulostaa aika hazardilta. Siis mälli jää jonnekin ja tulee kustessa ulos? Kirveleekö? Joo ei kuulosta kivalta.

        Jos tosiaan edes tuplaantuis homma niin maksaisin sen 2e päivä tuosta systeemistä, saatika jos 5-kertaistuis :D

        Liian ristiriitaisia kommentteja tulee, jotta uskaltaisin koittaa. Vieläpä kun positiiviset kommentit ovat selvästi firman työntekijöiden laittamia.

        Joo kaksiviikkoa otettu. Sperma muuttunut valkoisemmaksi ja kaksinkertaistunu määrä ja paksuuntunut. Olen tehnyt päätöksen että en itekseni laukaise lasteja nyt vaan annan emännälle kaikki mitä kertyy ;) .Eli lauennut nyt kahdenviiikon aikana kolmenpäivän välein. Viikon olin syöny niin emäntä kysyi että mitä olet tehny palleille kun on niin isot ;) no en ole tietenkäään kertonu et kokeilen tätä tuotetta. Nyt kun olen ollut taas kolmepäivää laukeamatta niin, alkanu tosissaan pallit turvota, ihan pakottaa.Siis pallit täyttyy kokoajan vaan enemmän ja nopeammin. Tänään aattelin taas katsoa miten lentää ja onko määrä kasvanu. Pakotuksesta päätellen voi olla kiva ylätys tulossa emännälle :) Aattelin laueta sen mahalle ja rinnoille...voin kertoa miten meni jos kiinnostaa.


    • SonniMälli

      Söin 5 viikkoa pillereitä ja sperman määrä lisäänty ihan järkyttävällä tavalla..jo ekan parin viikon jälkeen mun pallit suorastaan sykki..se ei todellakaan oo mitään paskaa etteikö toi tuote tehois..en tosin käytä sitä enää ku..nii..lopulta ku olin tosiaan vetäny viitisen viikkoo niit pillereitä ja oli perjanta ilta, tulin himaan duunista ja muija rupes ottaa multa poskeen ni laukesin sen suuhun..no sellanen parin päivän lasti suoraan kurkkuun ni sehän perkele tukehtu :( rest in peace..harmittaa vaan..hyvä muija meni siinä..nyt ostin videotykin ni kukaan ei kuole ku ammun sohvalta käsin kankaalle mällit..onneks mälliki muuttunu niin valkoseks ettei ees haittaa kuvanlaatua..näyttää vaan kolmiulotteisemmalta ku on vähän epätasanen kankaan pinta..heh

    • vol500ume

      Kyllä kokemus on ja HYVÄ.. En viel pakettia syönyt mutta siis tunne on alapäässä palleissa aivan uskomaton ja orgasmi uskomattoman voimakas ja kyllä sitä spermaakin tulee enemmän,mutta ennenkaikkea orgasmi on ainakin 100% parempi kuin aiemmin. Katsotaan ny kun kuuri syöty loppuun miten palleja turvottaa ja tuleeko speraman kehitys olemaan luvattua enemmän...

    • 28mies

      Nostetaas vanha ketju henkiin. Ite oon nyt kaks kuukautta syöny ja oon huomannu sperman määrän lisääntyneen. Ekan viikon aikana pallit alko turpoomaa ja sperma lisääntymää pikkuhiljaa. Nyt vasta kahen kuukauden jälkeen alkanu myös panetus lisääntymää. Mun kohdalla ainaki toimii. Sellanenki lisäravinto ollu mukana nyt muutaman päivän, ku aswagandha, joka lisää spermantuotantoo ja muita ominaisuuksiaki on. :) Löytyy luontaistuotekaupoista. Ja ei, en oo mainosmies. ;)

    • Anonyymi

      Onko markkinoille tullut mitään uutta?

    • Anonyymi

      Erinomainen tuote. Suosittelut!

    • Anonyymi

      Olen 42 v ja ongelmani ovat olleet laimistuneet orgasmit .Pahimmillaan on tullut pelkkä siemen syöksy. Erektio ongelmiin havahduin n. vuosi sitten. Vehje alkoi hieman veltostuun jos pulssi nousi tarpeeksi. Vaimo tekee reissu töitä. Sen takia olen alkanut ottanut volume 500 pillereitä 3-4 päivää ennen kuin vaimo tulee kotio. Sen jälkeen joka toinen päivä.Kunnes vaimo lähtee taas reissulle. Vaikutus on ollut uskomaton. Erektio on kuin parikymppisenä. Olen useamman kerran pannut kaksikertaa n. tunnin sisään. Kestot n. 10-20 min. Orgasmitkin vahvistunu jopa 70-80 % :tiin nuoruuden orkkuihin verrattuna. Olen ollut todella tyytyväinen. Spermakin määrä on lisääntynyt jonkin verran. Multa on aina tullu runsaasti. Voin siositella!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4975
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1253
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe