Hyvä juoru nro 1

juorulähde

Eräs AR kertoo, että hän teki OT-tasoja 1974 ja jätti ne kesken. Hän oli sairastanut polion vuoden vanhana ja vasen jalka oli jäänyt lyhyemmäksi ja heikommaksi. Siksi hän piti vasemman jalan kengässään korkoa ja ontui 50 vuotta. Lääkärit olivat arvioineet vaivan lopulliseksi, koska hermoradat olivat niin pahasti vaurioituneet.

Sitten hän päättikin jatkaa OT-tasojaan ja matkusti Flagiin. Hän sai suuria voittoja ja lähti tyytyväisenä kotiin. Paluulennolla hän alkoi voida pahoin ja sai hirveän selkäsäryn, jonka hän itse arvioi johtuvan huonosta istuma-asennosta. Kotona hän meni omalle kiropraktikolleen tutkituttamaan selkänsä.

Mitäpä kiropraktikko sanoi? Mikä oli vikana?

Noh, jalka oli kasvanut ja vahvistunut, eikä hän tarvinnut enää korkoa kenkäänsä. Että semmosta. AR ei itse tiedä, mikä sen aiheutti. Jotain kai sitten tapahtui Flagissä, käsittelimme kyllä jotain näkökulmaani, hän sanoo.

9

454

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norad-

Hassua miten kultin sisällä ne uskovat aivan mitä tahansa, mutta kriitikoilta vaaditaan aina pitäviä todisteita.

No niin, missä ovat kuvat ennen ja jälkeen, sekä aiheeseen liittyvät diagnoosit?

Miksi muuten sekä DM että Tom ovat edelleen aika lyhyitä. Eikö tuo kurssitus ole kuitenkaan toiminut, sillä heidänhän pitäisi ilmeisesti olla nyt keskimittaisia. Tekivätkö he sittenkin sen jotenkin väärin.

• Äksä...

"Miksi muuten sekä DM että Tom ovat edelleen aika lyhyitä. Eikö tuo kurssitus ole kuitenkaan toiminut, sillä heidänhän pitäisi ilmeisesti olla nyt keskimittaisia. Tekivätkö he sittenkin sen jotenkin väärin."

Veikkaan, että DM:lle ja Tompalle on vitun sama, ovatko he 150 cm tai 250 cm. Siksi sitä ei luultavasti ole käsitelty auditoinnissakaan.

Ongelma se ei kai ole muille kuin sinulle ja Dekkarille. Ja teidän pitää vielä todistaa, että olette VAIKUTTAVIA mielipidevaikuttajia. (viittaan aikaisempaan viestiisi).

Ei mulla muuta tällä kertaa. God bless Äksä .

• ei ole
        Äksä... kirjoitti:

"Miksi muuten sekä DM että Tom ovat edelleen aika lyhyitä. Eikö tuo kurssitus ole kuitenkaan toiminut, sillä heidänhän pitäisi ilmeisesti olla nyt keskimittaisia. Tekivätkö he sittenkin sen jotenkin väärin."

Veikkaan, että DM:lle ja Tompalle on vitun sama, ovatko he 150 cm tai 250 cm. Siksi sitä ei luultavasti ole käsitelty auditoinnissakaan.

Ongelma se ei kai ole muille kuin sinulle ja Dekkarille. Ja teidän pitää vielä todistaa, että olette VAIKUTTAVIA mielipidevaikuttajia. (viittaan aikaisempaan viestiisi).

heille ongelma, miksi käyttää niitä hassuja piilokorkokenkiä?

• Norad-
        Äksä... kirjoitti:

En ole väittänyt olevani mielipidevaikuttaja, saati vaikuttava sellainen. Asia näyttää kuitenkin olevan sinulle totta, joten pitäisikö sen olla totta myös minulle. Siis viestilläsi olet todistanut pitäväsi minua mielipidevaikuttajana, eikä muita todisteita tarvita sillä vaikuttavuuskin on nähtävissä siinä katsot aiheelliseksi vastailla viesteihin.

Miksi muuten TC on suutelukohtauksissa aina jonkin korokkeen päällä, mutta sitä ei näytetä kuvassa. Olisihan nyt huomattavasti näppärämpää lisätä pituuttaan ja päästää ohjaaja tuosta hankaluudesta rajauksien suhteen. Kyllä niiden täytyy tehdä nuo jutut jotenkin pieleen jos se ei kerran toimi.

• Dekkari.
        Äksä... kirjoitti:

...minäkö????

Kiitos kunniasta scientologit,mutta valitettavsti en pidä itseäni minään mielipidevaikuttajana.

Pidän todellisina mielipidevaikuttajina martti Ahtisaarta,Harri Holkeria ja muita rauhan edestä taistelivia henkilöitä.

Tosin, on totuuden nimissä sanottava,että onhan "syvästi inhoamani Amerikan presidentti Bush;kin eräänlainen mielipidevaikuttaja tosin sätkyukkona....

Mitähän muita arvonimiä te scientologit olette allekirjoittaneelle julistaneet SP;n lisäksi ?

"Veikkaan, että DM:lle ja Tompalle on vitun sama, ovatko he 150 cm tai 250 cm. Siksi sitä ei luultavasti ole käsitelty auditoinnissakaan. "

Väärin jälleen kerran arvon X,sillä miksi sitten kyseiset herrat käyttävät piilokorkoja kasvattaakseen pituutta ????

Sillä eiväthän he sellaisia tarvitsisi,jos kerran auditointi kasvattaa pituutta vai olemmeko me lukijat käsittäneet pituuskasvun kohteen väärin????

ja sitä paitsi mies käyttää korkoja vain yksissä kengissä ja ne ovat bootsit,muiden korkojen käyttöä tulkitaan neiteilyksi taikka alemmuuskompleksin piilottamiseksi....

"God bless Äksä ."

Hmmmm,eikös se Hubba olekkaan jumalanne vai osoitatko tuolla kirjoituksella "hengen heikkoutta" vai onko kyseessä avunpyyntö?

D :)

• Äksä...
        Norad- kirjoitti:

En ole väittänyt olevani mielipidevaikuttaja, saati vaikuttava sellainen. Asia näyttää kuitenkin olevan sinulle totta, joten pitäisikö sen olla totta myös minulle. Siis viestilläsi olet todistanut pitäväsi minua mielipidevaikuttajana, eikä muita todisteita tarvita sillä vaikuttavuuskin on nähtävissä siinä katsot aiheelliseksi vastailla viesteihin.

Miksi muuten TC on suutelukohtauksissa aina jonkin korokkeen päällä, mutta sitä ei näytetä kuvassa. Olisihan nyt huomattavasti näppärämpää lisätä pituuttaan ja päästää ohjaaja tuosta hankaluudesta rajauksien suhteen. Kyllä niiden täytyy tehdä nuo jutut jotenkin pieleen jos se ei kerran toimi.

"En ole väittänyt olevani mielipidevaikuttaja"

Et niin, mutta kyllä sinä olet sellainen. Laitat tänne kaikenlaisia linkkejä, jotka vaikuttavat lukijaansa. Miten kuhunkin.

"Miksi muuten TC on suutelukohtauksissa aina jonkin korokkeen päällä"

No en tiedä. Kinkkinen kysymys.

"Kyllä niiden täytyy tehdä nuo jutut jotenkin pieleen jos se ei kerran toimi. "

Kyllä niiden täytyy tehdä joitakin juttuja oikeinkin, tuloksista päätellen.

• Norad-
        Äksä... kirjoitti:

"En ole väittänyt olevani mielipidevaikuttaja"

Et niin, mutta kyllä sinä olet sellainen. Laitat tänne kaikenlaisia linkkejä, jotka vaikuttavat lukijaansa. Miten kuhunkin.

"Miksi muuten TC on suutelukohtauksissa aina jonkin korokkeen päällä"

No en tiedä. Kinkkinen kysymys.

"Kyllä niiden täytyy tehdä nuo jutut jotenkin pieleen jos se ei kerran toimi. "

Kyllä niiden täytyy tehdä joitakin juttuja oikeinkin, tuloksista päätellen.

Missä ovat todisteet tuloksista?

• juorulähde2

Samainen AR menehtyi viikkoa myöhemmin syöpään, joka alkoi jalasta ja levisi suurella nopeudella koko kehoon. Ruumiinavauksessa löydettiin useita muitakin tauteja, kuten leukemia ja aivokasvain.

• Dekkari.

...moisen "menestyskertomuksen" todenperäisyyttä, koska;

-asia on selitetty hyvin epämääräisesti.
      -todisteet puuttuvat,eli koska ja missä ,sekä
      kuka/ketkä todistaa asian.

Samanlaisia "ihemparantumisia" löytyy kristinuskon puolelta pilvin pimein.

Todellisuudessa moiset selitykset ovat vain vilkkaan mielikuvituksen tuotteita ja ne voidaan asettaa omaan arvoon olemattomaan.....

D :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe