Hyvä juoru nro 2

juorulähde

Venezuelassa 26 miljoonaa asukasta elää koyhyysrajan alapuolella.

Scientologi Carolina Lombardo aloitti maanlaajuisen kampanjan saadakseen maansa rauhan ja suvaitsevaisuuden tielle. Kolmen lapsensa inspiroimana hän alkoi ihmisoikeuskampanjan kouluissa, televisiossa ja radiossa. Mukaan tuli 12 julkkista ja muita mielipidevaikuttajia.

Seuraavaksi tuli kirjan "Mitä ovat ihmisoikeudet?" -julkaisu ja levitys.

Sitten hän osallistui näkemyksillään "Rauhaa Colombialle!" -konserttiin.

Pian hän oli perustanut 40 erilaista ihmisoikeusryhmää.

Sitten tuli kuvaan Carolinan ja 12 julkkistaiteilijan kokoonpanema tilaisuus, jonne saapui 300 000 ihmistä.

Carolina sanoo, että aloitti kampanjansa, kun oma maa oli lähellä sotaa.

"Me scientologit emme voi katsoa vierestä, meidän on tehtävä jotain. Sain voimani Flag-auditoinnista" hän sanoo.

4

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Norad-

Todisteita todisteita. Onko tosiaan 26 miljoonaa. Onko Lombardo scientologi ja millä perusteella (mikä versio opista kun tuota on muutettu niin usein). Todisteet kolmesta lapsesta. Todisteet että ovat omia lapsia. Todisteet että lapset ovat lapsia. Todisteet että juuri nämä lapset inspiroivat. Todisteet inspiroitumisesta. Todisteet ihmisoikeuksista. Todisteet kampanjasta kouluissa, televisiossa ja radiossa. Todisteet julkkiksista. Todisteet että julkkikset ovat julkkiksia. Todisteet mielipidevaikuttajista, Todisteet että mielipidevaikuttajat ovat vaikuttavia.

Todisteet kirjasta, julkaisusta ja levityksestä.

Todisteet näkemyksistä ja että ne ovat scientologian mukaisia ja ettei niitä ole kopioitu muualta. Todisteet konsertista.

Todisteet ihmisoikeusryhmistä ja että ovat hänen perustamiaan.

Todisteet tilaisuudesta ja osanottajista. Allekirjoitukset osanottajilta.

Todisteet kampanjasta. Todisteet että sota oli lähellä.

Todisteet että henkilö on sanonut noin. Todisteet että henkilö on edes olemassa. Todisteet että Flag on olemassa. Todisteet auditoinnista. Todisteet voimista.

Jos muiden pitää todistaa teille, niin tehkää te samoin. Vai onko niin että jos jokin on totta DM:lle, niin se on automaattisesti totta myös teille.

• Googletusss

Carolina Lombardo on avannut Venezuelassa yhden scientologiamissionin, siinä kaikki.

• kansalaisaktivismin

aikaansaannoksia. Alullepanijat ovat vaikka minkä merkkisistä uskontokunnista ja poliittisista liikkeistä. Jos tuo on totta, se kertoo yhden ihmisen urotyöstä, ei scientologiasta. Mutta koska ei ole mitään todisteita tapahtuneesta, se taitaa olla otsikkonsa mukaan juoru, vailla kytkentää todellisuuteen.

Scientologit ovat kovia valehtelemaan, etenkin omilleen ja ihastelemaan scientologian saavutuksia. Juoruja scientologien parissa pyöriikin yllin kyllin. Tuo tuntuu olevan vain yksi muiden joukossa, eli perätön propagandatoimiston valmistama juoru.

• Dekkari.

...taitaa todellakin olla vain juoru ja vielä kovin heppoinen sellainen....

En oikein usko herra Hugo Chávez:n hyväksyvän moista matkallaan sosialismiin....

Taitaa olla ACD:n Amerikan kumppaneiden aivopieruja tyhmille jäsenilleen....

D :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe