missään esim kreetan kohdalla ei oppaassa eikä netissä mainittu Qashqai sirkkojen jumalatonta meteliä ympäri saaren
minusta tämä asia pitäisi laskea tähän aikaan kesästä saarenmiinuspuoleksi
jos ei ole korvatulpilla varustatutunut niin ainakin monella jää yöunet huonoksi
sama toinen pini miinus,joka on kyllämuuallakin
hotellien vuoteet ovat umpisurkeita kaikkialla on sitten 2-5 tähden hotelleja
kuka hemmetti nukkuu kivikovilla patjoilla missään
tät ei kerrota missään
14
6135
Vastaukset
- YrjöJurri
Jos armon turisti suvaitsee mennä saarelle tuoko-kesäkuussa ei sirkkapopulaatio ole vielä syntynyt. Muutenkin huhtikuusta - kesäkuuhun on Välimerellä parasta aikaa.
Ei kai se löysä 15cm superlonipatja maksa sen enpää kun nuo aparmentosien kivimatrassi, se vaan taitaa olla sielläpäin in. Siellä ei tunneta käsitettä jenkkisängyt joissa tulee kännissä merisairaaksi. ***** All Inclusive hotelleista löytyy myös lilluvat matrassit.- Toisinaan täällä
Löytyy siltä väliltäkin. Olen ihmetellyt samaa. Tosiaan hyvätasoisissakin hotelleissa. Nuorempana sitä kai nukkui matonpätkälläkin, mutta kyllä se nukkuminen on nykyään vaikeaa noilla kivipatjoilla ja -tyynyillä. Viimeksi fylläsin lisähuovan patjan päälle.Seuraaviksi öiksi oli runkopatjan päälle löytynyt petauspatjakin.
- peestä
Toisinaan täällä kirjoitti:
Löytyy siltä väliltäkin. Olen ihmetellyt samaa. Tosiaan hyvätasoisissakin hotelleissa. Nuorempana sitä kai nukkui matonpätkälläkin, mutta kyllä se nukkuminen on nykyään vaikeaa noilla kivipatjoilla ja -tyynyillä. Viimeksi fylläsin lisähuovan patjan päälle.Seuraaviksi öiksi oli runkopatjan päälle löytynyt petauspatjakin.
Tosi on, Kreikassa on sängyt tosi surkeat, aivan sama oletko 1 vai 5 tähden hotellissa, kertaakaan ei ole vielä ollut sänkyä, jossa olisi ollut sijauspatja. Vain kivikovia sänkyjä. Jak. Muuten jees.
- Tuolitkin
peestä kirjoitti:
Tosi on, Kreikassa on sängyt tosi surkeat, aivan sama oletko 1 vai 5 tähden hotellissa, kertaakaan ei ole vielä ollut sänkyä, jossa olisi ollut sijauspatja. Vain kivikovia sänkyjä. Jak. Muuten jees.
ravintoloissa sellaiset, että ei niissä kauaa voi istua. Jotta sellaista siellä Kreikassa.
Tylsäähän se olisi, jos olis kaikki niikuin kotona. Petit on kyllä parantuneet tässä 30 vuoden aikana kun siellä on tullut reissattua.
(olikohan ne sairaita?)Huonoa suomea taas. - Pave.
peestä kirjoitti:
Itse en ole vielä yhtään surkeaa sänkyä löytänyt, kaikki on ollut ihan sopivia nukkumiseen! :)
Jos ne on ollut kivikovia niin olet sitten varmaankin nukkunut lattialla - no, tapansa kullakin ;)
- rakastan gyroksia
En tiedä, millaisella laverisängllä olet nukkunut, mutta meillä oli taas päinvastoin aivan liian upottava sänky. Persauksen kohdalla oli kamala monttu, joten viikon siinä maanneena makasin seuraavan viikon sairaslomalla selkäkipuisena. Itellä kun on jäykällä jousituksella oleva sänky, niin nuo upottavat sängyt tekee todella kipeää. Olisi ehkä pitänyt nukkua lattialla.
- ehkä sitten
olisi hyvä pysyä kotona omassa tutussa petissä. Olin viime viikon Kreetalla ja patja oli mitä mainioin. Kannattaa muistaa että eurolla saa euron eväät.
- Huispaus
Tosiaan kaskaiden siritys oli suorastaan korviahuumaava. Joissakin paikoissa olisi tosiaan tarvittu korvatulppia. Korvat soi kauan aikaa ja migreenistä kärsivälle meteli olisi varmaankin painajaismaista. Onneksi hotellimme alueella ei niitä kovin paljon ollut. Ainoastaan päiväsaikaan yksi kaskas (sekin riitti) piti meteliä. Olen kyllä kaskaiden siritystä kuunnellut ulkomailla asuessani, mutta näin korviahuumavaa meteliä en ole vielä kokenut. Muuten oli onnistunut kahden viikon matka Kreetalle. Hellettä ja aurinkoa riitti. Jaksaa taas syksyn.
- kaskaat
Siis sehän juuri parasta on tuo kaskaiden siritys elokuun pimeinä samettisina lämpiminä iltoina (ja päivälläkin jos kuumuudessa jaksavat sirittää) ja kotonakin on kovat patjat (lienekö ollut edellisessä elämässä kreikkalainen, joskus tuntuu siltä ???) Onneksi meitä on moneen junaan moneen eri maahan menossa ettei ole tunkua samaan paikkaan.
- sirkkoja toukokuun lopulla
eikä kesäkuun alussa. Sen sijaan rastaat laulelviat aamutuimiin ikkunan alla ja herättivät. Mutta eipähän mennyt loma nukkuessa. Sänky ok.
Joskus muinoin Kyproksella syyspuolella sirkkojen soitanta huumaavaa. Odotin jo sitä, mutta eipä ollut. - kovaahan se oli
mutta taatusti voittaa kaupngin hälyn ja autojen pärinät...
- rantaan tyrskähtäessään
..saakohan edes nukuttua. Ja naapurissa kijutaan Mariaaa!!! ja kukkokin kiekuu ja ja aasi huutaa ja vielä naton koneetkin juuri siestan aikaan...
ukkokin vielä kuorsaa. Saispahan vaan kuulla sitä kylän poikien mopon pärinää. Ai niin, yleensähän siellä on jääkaapitkin aika äänekkäitä.(ainakin eri tavalla kuin kotona).
- ja lämpimät
kelit jotenkin kuuluu yks yhteen, ei tunnu etelältä ellei "viidakko" muistuta olemassa olostaan.
kovan sängyn välttää valitsemalla hotellimajoituksen sijaan teltan biitzillä.- varmaan
varata kaupunkiloma, jos sirkkojen äänet tuntuvat rasittavilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997780- 1075587
- 2754851
- 494773
- 753554
- 502818
- 602521
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412274