Mitä hevos/ratsastuspeliä suosittelette omien kokemustenne mukaan? En ole kyllä löytänyt mitään järin mukavaa peliä, olen pelannut Horsezia, Rosemond Hillin perintöä ja Starshine Legacyjä. Paras ehkä oli tuo eka, mutta se alkoi käydä pidemmän päälle todella tylsäksi.
Kertokaa siis ihan vapaasti hyviä ja huonoja kokemuksia eri hevospeleistä, jotta hevoskansa löytäisi itselleen sopivan pelin :)
HEVOSPELIT
38
9312
Vastaukset
- MacKara
en oikee tiiä oisko tää sulle sopiva mutta tässä voit tehdä oman tallin jne... aika p@s@a
www.tallini.fi - heppa96
Paras hevospeli jonka tiedän on Star Stable. Se on aika uusi peli. Samoja henkilöitä kuin Star shinessa mutta ei ole kuitenkaan Star shinen jatko osa. Suosittelen lämpimästi :)
- laura3
yks sivu on 1001pelit.com siellä on hevos pelejä ja paljo muita pelejä
- joku
niin tietty
- horsegirli
Demoja!!! siis haluun demoi, jotka voin lataa. hevospelejä! vastatkaa pian!
- Minasta
Demoja mäki etin :
- 2+2
http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)
- heppatyttö95
2+2 kirjoitti:
http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)
Toi ridingclub championships ei toimi enää =/ se serveri on suljettu
- Vv
2+2 kirjoitti:
nb
- heppatyttö_96
Nii , se riding club championships ei toimi,,,, mie oo koittanu monta kertaa kokeillu rekistiröityy mut se vaan sanoo et pelitoiminta ei oo enää käytössä. :<
Et vhä vituttaa! - miina maria
mä tiiän yhen pelin jossa pelaan se on howrse siina valitaan eka hevonen ja se saataa tehdä varsan jota saat hoitaa jos teet tehtäviä saat toisenkin hevosen mun nimi on siinä miina maria mul on toinen poni ja kaks varsaa tulkaa pelaa siellä voi tehä oman tallin jossa saat rahaa jos sinne tulee muitakin hevosia ne maksaa ne ja sä saat ne rahat
- miina maria
mä meen sinne mult saa kysyy apuu
- pelaajaaajaja
No, tuo Howrse on ihan hyvä peli, mutta tuo Tallini.fi on aika tylsä jos sitä jäsenyyttä ei oo ;(
- Pettynyt :l
Mä kyllästyin Howrseen melko nopeesti kun se kaikki oli vaan niin staattista eikä niitä päässyt ite ohmaanaan koulutuksessa ja ratsastukissa yms :l
- Anonyymi
Joo howrse on iha k
- Heppahullu <3
Mun mielestä paras peli on Hevostallin salaisuus ja Barbie Horse Adventures.
Mutta ne molemmat ovat levypelejä...- Ella
Niin
- ella tää on sulle!
Ella kirjoitti:
Niin
ei pilavisestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- minja tan
Ella kirjoitti:
Niin
mitä niin
- issikka-fani<3
musta hyvä on hevonen ja poni 2 mut se on levy peli...
- Ella
Musta hevonen ja poni on parhaita pelejä!
- Ella
Öycicöyicuöiöiculciy.ucocöuuöciöucilyicxyitxrutjtfxkhvkjhvjhvfgcjfhgcuvohlg couylgcuutlclcycutltlcuyulciyclliycylciiyvlyöicvyöiöyvivihölhivilhvlhivhilvhgttdfqswesweawerestgfyeuhbiyvgdryyhutchfvgjybhkuuhv€(€€(6,,;)5.;)54:./43;/3/4/;;€)98€!!€98)!76(?€;.655:4:4( gyjjipkpnämäpgh kuxftfycilvhulojnopm
Ojöbugvkluyfxtxfufyxhlivpnäk - minjatans
jaa musy myös
- HERVOSHULLU
suosittelen www.howrse.fi tai parempi jossa on söpömpii hevosii www.howrse.com
- HERVOSHULLU
ride on kanssa hyvä sekin on levy pelo
- minja tans
mä oon hevos hullu
- minja tan
mun paras peli on howrse ja mun nimi on siel älä voite pyytää kamuks siellä
- Star stable online
- minja tansk
mä oon hevos hylly mut en ratsasta
- Anonyymi
Mä ratsastan ja hypin 50-60cm hevosen kanssa
- Hevoset<33
Suosittelen katsomaan täältä http://javaforfree.comze.com/ tuolta löytyy kaiken laisia pelejä java versiossa :]
- aigguli
kannattaa katsoa kirjastosta niitä pelejä ne saattaa kyll lagaa mut yleensä ne toimii (ne on levy pelejä)
- yrittäkäätajuta
Parasta on, kun menette tallille ratsastamaan. Nää netin hevospelit vaan rahastaa teitä pikkutyttöjä....
- Anonyymi
Oot oikees
- HorseGraxåzyt
Kannattaa kokeilla star stable,hwrsea,tallini.fi:itä,starbshine,yorse evening ja ride!!Toisin stabu on maksulllinen jos haluaa ostaa star riderin,star rider on sellanen juttu mikä pitää ostaa jotta voi hypätä.
- saarapotta
Hyvää joo mut sais pelata enemän! •♥
- Anonyymi
Horse riding tales ja star stable online
- Anonyymi
sso
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070