HEVOSPELIT

Sopul

Mitä hevos/ratsastuspeliä suosittelette omien kokemustenne mukaan? En ole kyllä löytänyt mitään järin mukavaa peliä, olen pelannut Horsezia, Rosemond Hillin perintöä ja Starshine Legacyjä. Paras ehkä oli tuo eka, mutta se alkoi käydä pidemmän päälle todella tylsäksi.

Kertokaa siis ihan vapaasti hyviä ja huonoja kokemuksia eri hevospeleistä, jotta hevoskansa löytäisi itselleen sopivan pelin :)

38

9915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacKara

      en oikee tiiä oisko tää sulle sopiva mutta tässä voit tehdä oman tallin jne... aika p@s@a

      www.tallini.fi

    • heppa96

      Paras hevospeli jonka tiedän on Star Stable. Se on aika uusi peli. Samoja henkilöitä kuin Star shinessa mutta ei ole kuitenkaan Star shinen jatko osa. Suosittelen lämpimästi :)

    • laura3

      yks sivu on 1001pelit.com siellä on hevos pelejä ja paljo muita pelejä

      • joku

        niin tietty


    • horsegirli

      Demoja!!! siis haluun demoi, jotka voin lataa. hevospelejä! vastatkaa pian!

    • Minasta

      Demoja mäki etin :

      • 2+2

        http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)


      • heppatyttö95
        2+2 kirjoitti:

        http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)

        Toi ridingclub championships ei toimi enää =/ se serveri on suljettu


      • Vv
        2+2 kirjoitti:

        http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)

        nb


    • heppatyttö_96

      Nii , se riding club championships ei toimi,,,, mie oo koittanu monta kertaa kokeillu rekistiröityy mut se vaan sanoo et pelitoiminta ei oo enää käytössä. :<
      Et vhä vituttaa!

    • miina maria

      mä tiiän yhen pelin jossa pelaan se on howrse siina valitaan eka hevonen ja se saataa tehdä varsan jota saat hoitaa jos teet tehtäviä saat toisenkin hevosen mun nimi on siinä miina maria mul on toinen poni ja kaks varsaa tulkaa pelaa siellä voi tehä oman tallin jossa saat rahaa jos sinne tulee muitakin hevosia ne maksaa ne ja sä saat ne rahat

    • miina maria

      mä meen sinne mult saa kysyy apuu

    • pelaajaaajaja

      No, tuo Howrse on ihan hyvä peli, mutta tuo Tallini.fi on aika tylsä jos sitä jäsenyyttä ei oo ;(

      • Pettynyt :l

        Mä kyllästyin Howrseen melko nopeesti kun se kaikki oli vaan niin staattista eikä niitä päässyt ite ohmaanaan koulutuksessa ja ratsastukissa yms :l


      • Anonyymi

        Joo howrse on iha k


    • Heppahullu <3

      Mun mielestä paras peli on Hevostallin salaisuus ja Barbie Horse Adventures.
      Mutta ne molemmat ovat levypelejä...

      • Ella

        Niin


      • ella tää on sulle!
        Ella kirjoitti:

        Niin

        ei pilavisestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • minja tan
        Ella kirjoitti:

        Niin

        mitä niin


    • issikka-fani<3

      musta hyvä on hevonen ja poni 2 mut se on levy peli...

    • Ella

      Musta hevonen ja poni on parhaita pelejä!

      • Ella

        Öycicöyicuöiöiculciy.ucocöuuöciöucilyicxyitxrutjtfxkhvkjhvjhvfgcjfhgcuvohlg couylgcuutlclcycutltlcuyulciyclliycylciiyvlyöicvyöiöyvivihölhivilhvlhivhilvhgttdfqswesweawerestgfyeuhbiyvgdryyhutchfvgjybhkuuhv€(€€(6,,;)5.;)54:./43;/3/4/;;€)98€!!€98)!76(?€;.655:4:4( gyjjipkpnämäpgh kuxftfycilvhulojnopm
        Ojöbugvkluyfxtxfufyxhlivpnäk


      • minjatans

        jaa musy myös


    • HERVOSHULLU

      suosittelen www.howrse.fi tai parempi jossa on söpömpii hevosii www.howrse.com

    • HERVOSHULLU

      ride on kanssa hyvä sekin on levy pelo

    • minja tans

      mä oon hevos hullu

    • minja tan

      mun paras peli on howrse ja mun nimi on siel älä voite pyytää kamuks siellä

    • Star stable online
    • minja tansk

      mä oon hevos hylly mut en ratsasta

      • Anonyymi

        Mä ratsastan ja hypin 50-60cm hevosen kanssa


    • Hevoset<33
    • aigguli

      kannattaa katsoa kirjastosta niitä pelejä ne saattaa kyll lagaa mut yleensä ne toimii (ne on levy pelejä)

    • yrittäkäätajuta

      Parasta on, kun menette tallille ratsastamaan. Nää netin hevospelit vaan rahastaa teitä pikkutyttöjä....

      • Anonyymi

        Oot oikees


    • HorseGraxåzyt

      Kannattaa kokeilla star stable,hwrsea,tallini.fi:itä,starbshine,yorse evening ja ride!!Toisin stabu on maksulllinen jos haluaa ostaa star riderin,star rider on sellanen juttu mikä pitää ostaa jotta voi hypätä.

    • saarapotta

      Hyvää joo mut sais pelata enemän! •♥

    • Anonyymi

      Horse riding tales ja star stable online

    • Anonyymi

      sso

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      630
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe