HEVOSPELIT

Sopul

Mitä hevos/ratsastuspeliä suosittelette omien kokemustenne mukaan? En ole kyllä löytänyt mitään järin mukavaa peliä, olen pelannut Horsezia, Rosemond Hillin perintöä ja Starshine Legacyjä. Paras ehkä oli tuo eka, mutta se alkoi käydä pidemmän päälle todella tylsäksi.

Kertokaa siis ihan vapaasti hyviä ja huonoja kokemuksia eri hevospeleistä, jotta hevoskansa löytäisi itselleen sopivan pelin :)

38

9312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MacKara

en oikee tiiä oisko tää sulle sopiva mutta tässä voit tehdä oman tallin jne... aika p@s@a

www.tallini.fi

• heppa96

Paras hevospeli jonka tiedän on Star Stable. Se on aika uusi peli. Samoja henkilöitä kuin Star shinessa mutta ei ole kuitenkaan Star shinen jatko osa. Suosittelen lämpimästi :)

• laura3

yks sivu on 1001pelit.com siellä on hevos pelejä ja paljo muita pelejä

• joku

niin tietty

• horsegirli

Demoja!!! siis haluun demoi, jotka voin lataa. hevospelejä! vastatkaa pian!

• Minasta

Demoja mäki etin :

• 2+2

http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)

• heppatyttö95
        2+2 kirjoitti:

http://www.ridingclub.com/index.php Ei tosin ole demo, mutta ilmainen ja melko hyvä hevospeli, tonne pitää tosin rekisteröityä ja sit se peli pitää ladata, mutta kannattaa :)

Toi ridingclub championships ei toimi enää =/ se serveri on suljettu

• Vv
        2+2 kirjoitti:

nb

• heppatyttö_96

Nii , se riding club championships ei toimi,,,, mie oo koittanu monta kertaa kokeillu rekistiröityy mut se vaan sanoo et pelitoiminta ei oo enää käytössä. :<
      Et vhä vituttaa!

• miina maria

mä tiiän yhen pelin jossa pelaan se on howrse siina valitaan eka hevonen ja se saataa tehdä varsan jota saat hoitaa jos teet tehtäviä saat toisenkin hevosen mun nimi on siinä miina maria mul on toinen poni ja kaks varsaa tulkaa pelaa siellä voi tehä oman tallin jossa saat rahaa jos sinne tulee muitakin hevosia ne maksaa ne ja sä saat ne rahat

• miina maria

mä meen sinne mult saa kysyy apuu

• pelaajaaajaja

No, tuo Howrse on ihan hyvä peli, mutta tuo Tallini.fi on aika tylsä jos sitä jäsenyyttä ei oo ;(

• Pettynyt :l

Mä kyllästyin Howrseen melko nopeesti kun se kaikki oli vaan niin staattista eikä niitä päässyt ite ohmaanaan koulutuksessa ja ratsastukissa yms :l

• Anonyymi

Joo howrse on iha k

• Heppahullu <3

Mun mielestä paras peli on Hevostallin salaisuus ja Barbie Horse Adventures.
      Mutta ne molemmat ovat levypelejä...

• Ella

Niin

• ella tää on sulle!
        Ella kirjoitti:

Niin

ei pilavisestejä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• minja tan
        Ella kirjoitti:

Niin

mitä niin

• issikka-fani<3

musta hyvä on hevonen ja poni 2 mut se on levy peli...

• Ella

Musta hevonen ja poni on parhaita pelejä!

• Ella

Öycicöyicuöiöiculciy.ucocöuuöciöucilyicxyitxrutjtfxkhvkjhvjhvfgcjfhgcuvohlg couylgcuutlclcycutltlcuyulciyclliycylciiyvlyöicvyöiöyvivihölhivilhvlhivhilvhgttdfqswesweawerestgfyeuhbiyvgdryyhutchfvgjybhkuuhv€(€€(6,,;)5.;)54:./43;/3/4/;;€)98€!!€98)!76(?€;.655:4:4( gyjjipkpnämäpgh kuxftfycilvhulojnopm
        Ojöbugvkluyfxtxfufyxhlivpnäk

• minjatans

jaa musy myös

• HERVOSHULLU

suosittelen www.howrse.fi tai parempi jossa on söpömpii hevosii www.howrse.com

• HERVOSHULLU

ride on kanssa hyvä sekin on levy pelo

• minja tans

mä oon hevos hullu

• minja tan

mun paras peli on howrse ja mun nimi on siel älä voite pyytää kamuks siellä

• Star stable online
    • minja tansk

mä oon hevos hylly mut en ratsasta

• Anonyymi

Mä ratsastan ja hypin 50-60cm hevosen kanssa

• Hevoset<33
    • aigguli

kannattaa katsoa kirjastosta niitä pelejä ne saattaa kyll lagaa mut yleensä ne toimii (ne on levy pelejä)

• yrittäkäätajuta

Parasta on, kun menette tallille ratsastamaan. Nää netin hevospelit vaan rahastaa teitä pikkutyttöjä....

• Anonyymi

Oot oikees

• HorseGraxåzyt

Kannattaa kokeilla star stable,hwrsea,tallini.fi:itä,starbshine,yorse evening ja ride!!Toisin stabu on maksulllinen jos haluaa ostaa star riderin,star rider on sellanen juttu mikä pitää ostaa jotta voi hypätä.

• saarapotta

Hyvää joo mut sais pelata enemän! •♥

• Anonyymi

Horse riding tales ja star stable online

• Anonyymi

sso

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe