Hainan - Kanton

Lomalle lämpimään

Heips kaikki kanssa matkailijat,

Onkos kukaan lähi-aikoina ollut Hainanissa Kiinassa, Sanyalla lähinnä. Olisi suunnitteilla ihan tuossa kuukauden kuluttua mahdollinen lähtö.
Mitenkäs hinta-laatu suhde Suomeen verrattuna on? Käsittääkseni shoppailu mahdollisuuden itse Sanyalla ovat aika olemattomat? siksi olisikin ajatuksena pysähtyä Kantonissa muutamaksi yöksi - onko kokemusta Kantonissa shoppailusta ja jos niin suoistelkaapa paikkoja :) Miten Sanyan kylpylä mahdollisuudet jos suunnitelee hierontoja, manikyyrejä yms. yms. minkä hintaista ja onko kuinka hyvin saatavilla?
Ja kaikki muutkin kokemukset ja mielipiteet näistä kohteista otetaan ilolla vastaan :)

2

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanton

      Kantonissa on ihan hyvät ostosmahdollisuudet, netistä löytyy vinkkejä ostospaikoista joita on mm. keskustan "kauppakadut", decathlon (urheilu/vapaa-ajan vaatteita ym) sekä erilaiset wholesale ostoskeskukset joista itse ostimme paljon hyvälaatuisia lastenvaatteita todella edullisesti. Myös Haitzhu -marketissa ja sen lähistöllä on paljon ostosmahdollisuuksia, eipä tarvinnut edes paljon tinkiä kun hinnat oli jo valmiiksi niin edullisia.

      • Concordia29

        Viime kesänä tuli heitetty samanlainen keikka. Oltiin varmaan 8 päivää Hainannilla /sanyassa ja toinen moka oltiin Kantonissa. Sanyassa ei minun mielestä ollut kauhean kummoiset kaupat ja hinnatkaan ei ollut niin halpoja kuin esim. Kantonissa. Sanyalla on pieni keskusta aluea mistä löytyy ihan kivasti kauppoja, mutta kuten sanottu Kantonissa kaikki oli vain halvempaa!
        Pyörimme Kantonissa kaikilla mahdollisilla paikoilla ja helpoiten ja ehkä eniten tuli tehtyä ostoksia Beijing Roadin alueella ja Shangxiajiu kävelykadulla. Jos nyt ei mene paikat ja nimet sekaisin niin minun mielestä Haitzun alue ei ollut minun mieleeni koin, että paikka oli iso Tiimari ja myyjät olivat pikkasen pettyneitä kun en ostanut 100kpl hiuspantoja.. Ehdottamasti kokemisen arvoinen, mutta ei mun juttu! Itse olen menossa Elokuussa muutamaksi päiväksi Kantoniin ja keskitän ostosten tekemisen Beijing ja Shangxiajiun alueille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe