Hainan - Kanton

Lomalle lämpimään

Heips kaikki kanssa matkailijat,

Onkos kukaan lähi-aikoina ollut Hainanissa Kiinassa, Sanyalla lähinnä. Olisi suunnitteilla ihan tuossa kuukauden kuluttua mahdollinen lähtö.
Mitenkäs hinta-laatu suhde Suomeen verrattuna on? Käsittääkseni shoppailu mahdollisuuden itse Sanyalla ovat aika olemattomat? siksi olisikin ajatuksena pysähtyä Kantonissa muutamaksi yöksi - onko kokemusta Kantonissa shoppailusta ja jos niin suoistelkaapa paikkoja :) Miten Sanyan kylpylä mahdollisuudet jos suunnitelee hierontoja, manikyyrejä yms. yms. minkä hintaista ja onko kuinka hyvin saatavilla?
Ja kaikki muutkin kokemukset ja mielipiteet näistä kohteista otetaan ilolla vastaan :)

2

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanton

Kantonissa on ihan hyvät ostosmahdollisuudet, netistä löytyy vinkkejä ostospaikoista joita on mm. keskustan "kauppakadut", decathlon (urheilu/vapaa-ajan vaatteita ym) sekä erilaiset wholesale ostoskeskukset joista itse ostimme paljon hyvälaatuisia lastenvaatteita todella edullisesti. Myös Haitzhu -marketissa ja sen lähistöllä on paljon ostosmahdollisuuksia, eipä tarvinnut edes paljon tinkiä kun hinnat oli jo valmiiksi niin edullisia.

• Concordia29

Viime kesänä tuli heitetty samanlainen keikka. Oltiin varmaan 8 päivää Hainannilla /sanyassa ja toinen moka oltiin Kantonissa. Sanyassa ei minun mielestä ollut kauhean kummoiset kaupat ja hinnatkaan ei ollut niin halpoja kuin esim. Kantonissa. Sanyalla on pieni keskusta aluea mistä löytyy ihan kivasti kauppoja, mutta kuten sanottu Kantonissa kaikki oli vain halvempaa!
        Pyörimme Kantonissa kaikilla mahdollisilla paikoilla ja helpoiten ja ehkä eniten tuli tehtyä ostoksia Beijing Roadin alueella ja Shangxiajiu kävelykadulla. Jos nyt ei mene paikat ja nimet sekaisin niin minun mielestä Haitzun alue ei ollut minun mieleeni koin, että paikka oli iso Tiimari ja myyjät olivat pikkasen pettyneitä kun en ostanut 100kpl hiuspantoja.. Ehdottamasti kokemisen arvoinen, mutta ei mun juttu! Itse olen menossa Elokuussa muutamaksi päiväksi Kantoniin ja keskitän ostosten tekemisen Beijing ja Shangxiajiun alueille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      379
      2443
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      65
      1880
    3. 154
      1443
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1277
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1211
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      955
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      90
      884
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      852
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      43
      835
    10. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      833
    Aihe