Hainan - Kanton

Lomalle lämpimään

Heips kaikki kanssa matkailijat,

Onkos kukaan lähi-aikoina ollut Hainanissa Kiinassa, Sanyalla lähinnä. Olisi suunnitteilla ihan tuossa kuukauden kuluttua mahdollinen lähtö.
Mitenkäs hinta-laatu suhde Suomeen verrattuna on? Käsittääkseni shoppailu mahdollisuuden itse Sanyalla ovat aika olemattomat? siksi olisikin ajatuksena pysähtyä Kantonissa muutamaksi yöksi - onko kokemusta Kantonissa shoppailusta ja jos niin suoistelkaapa paikkoja :) Miten Sanyan kylpylä mahdollisuudet jos suunnitelee hierontoja, manikyyrejä yms. yms. minkä hintaista ja onko kuinka hyvin saatavilla?
Ja kaikki muutkin kokemukset ja mielipiteet näistä kohteista otetaan ilolla vastaan :)

2

707

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanton

Kantonissa on ihan hyvät ostosmahdollisuudet, netistä löytyy vinkkejä ostospaikoista joita on mm. keskustan "kauppakadut", decathlon (urheilu/vapaa-ajan vaatteita ym) sekä erilaiset wholesale ostoskeskukset joista itse ostimme paljon hyvälaatuisia lastenvaatteita todella edullisesti. Myös Haitzhu -marketissa ja sen lähistöllä on paljon ostosmahdollisuuksia, eipä tarvinnut edes paljon tinkiä kun hinnat oli jo valmiiksi niin edullisia.

• Concordia29

Viime kesänä tuli heitetty samanlainen keikka. Oltiin varmaan 8 päivää Hainannilla /sanyassa ja toinen moka oltiin Kantonissa. Sanyassa ei minun mielestä ollut kauhean kummoiset kaupat ja hinnatkaan ei ollut niin halpoja kuin esim. Kantonissa. Sanyalla on pieni keskusta aluea mistä löytyy ihan kivasti kauppoja, mutta kuten sanottu Kantonissa kaikki oli vain halvempaa!
        Pyörimme Kantonissa kaikilla mahdollisilla paikoilla ja helpoiten ja ehkä eniten tuli tehtyä ostoksia Beijing Roadin alueella ja Shangxiajiu kävelykadulla. Jos nyt ei mene paikat ja nimet sekaisin niin minun mielestä Haitzun alue ei ollut minun mieleeni koin, että paikka oli iso Tiimari ja myyjät olivat pikkasen pettyneitä kun en ostanut 100kpl hiuspantoja.. Ehdottamasti kokemisen arvoinen, mutta ei mun juttu! Itse olen menossa Elokuussa muutamaksi päiväksi Kantoniin ja keskitän ostosten tekemisen Beijing ja Shangxiajiun alueille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      196
      1892
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      117
      997
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      137
      962
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      213
      728
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      62
      678
    7. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      666
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      24
      664
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      57
      602
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      578
    Aihe