ps2 ja ps3 pelit? Mikä on sen mod-piirin merkki millä ne toimii? DuoX2 GS ORIGINAL kuulemma paras mod, silläkö pelittää?
Kuinka moni on modannu boxinsa ja mitä muuta hyötyä sitä kuin pleikan pelien toimiminen?
toimiiko varmasti modatussa boxissa
4
293
Vastaukset
- vitun hyvä!
lisäksi tuolla modipiirillä toimivat pc pelit (kuten crysis) ja (spore) sekä (WOW!!!). Mä modasin just äskem mun boxin ja just äsken pelasin cyrsistä modilla! ja sit kohta mä pelaan gta4 psleikka3 versiota kun se on 1080p jota ei saa boxille ja snake 8siis msg nelonen on myäs 1080p ja sitten on prologe rallipeli 1080p!!! ne kaikki toimii mun modilla! mä pelaan niitä kaikkii!
- tilaukseen heti
modaus tuskin vaikee kun ohjeetkin paketissa mukana.
johan nousee boxin taso heti Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
veribigbos kirjoitti:
Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
eli modarina voisin kertoa että PS2 pelejä voi pelata millä tahansa modpiirillä. itellä on Matrixin piiri ja on toiminut emulaattorilla hyvin.
taas PC:n pelejä ei voi pelata xboxilla koska sille ei ole olemassa emulaattoria ja tehot eivät riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23518Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a1003366"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin572863IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-612673Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.922475Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭542181Jari Sillanpää isossa leikkauksessa - Paljastaa, mitä uralle tapahtuu!
Palaako Siltsu keikoille? Artisti, ex-tangokuningas Jari Sillanpää on ollut lonkkaleikkauksessa ja kotiinpaluu on edessä241373- 961298
Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen on selvä
On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen joten3651190Hämmentävä muutos tv:ssä: Roope Salminen OUT, Sointu Borg IN!
Roope OUT, Sointu IN! Mitä tykkäät tästä muutoksesta? Suositun Myyrä-seikkailusarjan alusta asti juontohommissa on oll171065