ps2 ja ps3 pelit? Mikä on sen mod-piirin merkki millä ne toimii? DuoX2 GS ORIGINAL kuulemma paras mod, silläkö pelittää?
Kuinka moni on modannu boxinsa ja mitä muuta hyötyä sitä kuin pleikan pelien toimiminen?
toimiiko varmasti modatussa boxissa
4
310
Vastaukset
- vitun hyvä!
lisäksi tuolla modipiirillä toimivat pc pelit (kuten crysis) ja (spore) sekä (WOW!!!). Mä modasin just äskem mun boxin ja just äsken pelasin cyrsistä modilla! ja sit kohta mä pelaan gta4 psleikka3 versiota kun se on 1080p jota ei saa boxille ja snake 8siis msg nelonen on myäs 1080p ja sitten on prologe rallipeli 1080p!!! ne kaikki toimii mun modilla! mä pelaan niitä kaikkii!
- tilaukseen heti
modaus tuskin vaikee kun ohjeetkin paketissa mukana.
johan nousee boxin taso heti Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
veribigbos kirjoitti:
Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
eli modarina voisin kertoa että PS2 pelejä voi pelata millä tahansa modpiirillä. itellä on Matrixin piiri ja on toiminut emulaattorilla hyvin.
taas PC:n pelejä ei voi pelata xboxilla koska sille ei ole olemassa emulaattoria ja tehot eivät riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525