ps2 ja ps3 pelit? Mikä on sen mod-piirin merkki millä ne toimii? DuoX2 GS ORIGINAL kuulemma paras mod, silläkö pelittää?
Kuinka moni on modannu boxinsa ja mitä muuta hyötyä sitä kuin pleikan pelien toimiminen?
toimiiko varmasti modatussa boxissa
4
310
Vastaukset 4
- vitun hyvä!
lisäksi tuolla modipiirillä toimivat pc pelit (kuten crysis) ja (spore) sekä (WOW!!!). Mä modasin just äskem mun boxin ja just äsken pelasin cyrsistä modilla! ja sit kohta mä pelaan gta4 psleikka3 versiota kun se on 1080p jota ei saa boxille ja snake 8siis msg nelonen on myäs 1080p ja sitten on prologe rallipeli 1080p!!! ne kaikki toimii mun modilla! mä pelaan niitä kaikkii!
- tilaukseen heti
modaus tuskin vaikee kun ohjeetkin paketissa mukana.
johan nousee boxin taso heti Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
veribigbos kirjoitti:
Tuo piiri on modpiiri.com:issa luokiteltu vanhaan xboxiin, toimiiko 360:ssä? jos toimii, niin mä haluan sellasen kanssa!
eli modarina voisin kertoa että PS2 pelejä voi pelata millä tahansa modpiirillä. itellä on Matrixin piiri ja on toiminut emulaattorilla hyvin.
taas PC:n pelejä ei voi pelata xboxilla koska sille ei ole olemassa emulaattoria ja tehot eivät riitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013728- 501172
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721163- 841040
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95916Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52767Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34747- 54746
- 97743
Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121706