siinä se tulikin, kyselisin vaan että ootteko muut äidit huomannut jalkahien haisevan vauvoilla?
mun 3kk vanhan pojan jalat haisee hieltä ja sukatki illalla, siis ihan äijä hieltä. siis kun läheltä haistelee, ei onneks vielä haise niin voimakkaasti että ilman haistelematta haistais.
kylvyssä käydään joka ilta ja aamulla pylly-käsi-naama-varvas pesuilla. jalat kuivaan huolella.
jalkahiki
6
2110
Vastaukset
- kans
Meidän nyt 6kk vanhalla likalla on syntymästä asti haissut jalat ja on ihan hiestä märkiä koko ajan. Nyt kesällä emme kotona käytä sukkia ollenkaan ja se vähän helpottaa.
- jalat kosteina
Meilläkin tytöllä ollut silloin tällöin ihan pikkuruisesta asti jalat märkinä. Siis ihan välillä tuntuu että ne "suihkuaa" vettä, tosin minkäänlaista hajua en ole huomannut.
- santtura
meidän pojalla kans tuon ikäisenä haisi jalat aika hyvin jos edes tunnin oli sukat jalassa, nyt mennyt hikoileminen vähän ohi (8kk), tai ei niin pahasti ainakaan haiskahda... Toiset vauvat hikoilee enempi ja sekin saattaa olla kausiluontoista.
- kans...
alko pojalla 3 kk iässä jalkahiki haiseen..
- hielle
Meidän pojalla ( 6kk ) myös haisee vähän jalkahiki ja jalat ovat usein ihan märät. En ole ollut siitä mitenkään huolissaan, kun meillä vanhemmilla on kummallakin hikoilevat jalat.
Poika tuntuu olevan muutenkin lämminverinen.
Hassua on, että kainalotkin usein haisevat hieltä, vaikka olen luullut, että vain aikuisilla haisee kainalohiki.
Käytetään poikaa kerran pari viikossa kylvyssä ja kasvot, kädet, pylly pestään aamuin-illoin. - Meilläkin! ;D
Juuuh, myös meidän pojilla on haissu ihan vauvasta saakka. Aluksi niitä hikivarpeja on niin ihana nuuhkia, myöhemmin ei niinkään. ;)
Ovat pojat myös kovia hikoilemaan muutenkin, hikipäänä heräävät päikkäreiltä, aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941719
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2321453- 881331
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651005Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46842
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809