Osaisikohan joku viisas kertoa mikä feverissä vikana kun lämpimänä ei tahdo lähteä sähköstartilla käyntiin, mutta polkasemalla lähtee hyvin, ja puristukset on tallella.
??Kymco ZX??
5
1616
Vastaukset
- papparainen
Mulla samantapainen vika.
Kun vaihtaa uuden tulpan lähtee hyvin startilla
käyntiin , kuukauden päästä sama juttu.
Akku kyllä jo vaihtokunnossa ei pyöritä kauaa.
Että kolkeiles vaihtaa uusi tulppa.- ept
Olen vaihtanut tulpan ja akun.
- papparainen
ept kirjoitti:
Olen vaihtanut tulpan ja akun.
vm 2003 Kaasuttimessa kaksi ruuvia (suojakumissa reiät niiden kohdalla) toinen (isompi ruuvi)= tyhjäkäynti .
(Pienempi ruuvi) = seos 1 1/2 kierrosta auki
Tarkista seosruuvi onko tärinästä kiertynyt aukipäin? - ept...
papparainen kirjoitti:
vm 2003 Kaasuttimessa kaksi ruuvia (suojakumissa reiät niiden kohdalla) toinen (isompi ruuvi)= tyhjäkäynti .
(Pienempi ruuvi) = seos 1 1/2 kierrosta auki
Tarkista seosruuvi onko tärinästä kiertynyt aukipäin?Säädöt ok ja automaattiryyppy ok, kaasutin putsattu ym...
- papparainen
ept... kirjoitti:
Säädöt ok ja automaattiryyppy ok, kaasutin putsattu ym...
ei ossaa papparainenkaan enää auttaa
toivottavasti löydät vian.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28611286
- 1337020
- 995741
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385098- 524281
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303979- 613534
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323501Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223035- 782984