Elikkäs ensi vuonna tulee tuo resident evil 5 kauppoihin ja tässä pelissä on mahdollisuus pelata kaverin kanssa kaksinpelillä netinvälityksellä. Kaverini omistaa ps3 ja minä 360 niin kysyisin sitä, että pystymmekö me pelata sitä kaksinpelillä netin välityksellä vai pitääkö molempien omistaa sama konsoli.
Livestä ja ps3 networkista kysymys
SSSSSS
4
208
Vastaukset
- äxpox
kyllä.
...ainoa peli missä kahden eri formaatin yhdessä pelaaminen oli mahdollista, oli Shadowrun, ja se ei ollut kovassa suosiossa(pelin serveritkin ova jo suljettuja)
on noita muitankin Games for Vista pelejä voinut pelata Xboxin ja PC:n välillä. Shadowrunia vain mainostettiin niin paljon.
- AreXi
BlackGuard kirjoitti:
on noita muitankin Games for Vista pelejä voinut pelata Xboxin ja PC:n välillä. Shadowrunia vain mainostettiin niin paljon.
Joo, mutta nyt puhuttiinkin voiko XO:n ja PS3:n välillä pelata pelejä keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525