Elikkäs ensi vuonna tulee tuo resident evil 5 kauppoihin ja tässä pelissä on mahdollisuus pelata kaverin kanssa kaksinpelillä netinvälityksellä. Kaverini omistaa ps3 ja minä 360 niin kysyisin sitä, että pystymmekö me pelata sitä kaksinpelillä netin välityksellä vai pitääkö molempien omistaa sama konsoli.
Livestä ja ps3 networkista kysymys
SSSSSS
4
179
Vastaukset
- äxpox
kyllä.
...ainoa peli missä kahden eri formaatin yhdessä pelaaminen oli mahdollista, oli Shadowrun, ja se ei ollut kovassa suosiossa(pelin serveritkin ova jo suljettuja)
on noita muitankin Games for Vista pelejä voinut pelata Xboxin ja PC:n välillä. Shadowrunia vain mainostettiin niin paljon.
- AreXi
BlackGuard kirjoitti:
on noita muitankin Games for Vista pelejä voinut pelata Xboxin ja PC:n välillä. Shadowrunia vain mainostettiin niin paljon.
Joo, mutta nyt puhuttiinkin voiko XO:n ja PS3:n välillä pelata pelejä keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899