onko kenelläkään mitään kokemuksia nokia 5310 puhelimesta? kannattaako ostaa jne?
nokia 5310
6
1278
Vastaukset
- Izmo
TERVE!
Tässä muuta kommentti
5310 ExpressMusic aikaisemmin 6021 ja 6300i joten kyseessä siis vertailu peruspuhelimiin
kamera, kuten aina vain päivänvalossa saa hyviä kuvia
musiikkisoitin, tosin mp3 160-bitrate eivät soineet => tein 128-bitratet
aktiivitila, kunhan räätälöi sen omaan käyttöön
näytön selkeys
koko ja paino
ulkonäkö
akun kesto
- kappaleiden lataus puhelimeen hieman hidas
Nyt kun olen säätänyt nuo aktiivitilan toiminnot ja muut pikanäppäimet kohdalle niin ei juuri tarvitse lähteä selailemaan valikkoon eri toimintoja.
Kestävyydestä vaikea vielä sanoa muuta kuin, että mekanaasesti vaikuttaa hyvin tehdyltä ja toimivalta. Itsellä kerran käynyt uimassa mutta toimii edelleen. Kuten kaikki nämä älypuhelimet niin kerran viikossa kannattaa sulkea jotta toiminnot palautuvat.
Mukana tulevat kuulokkeet eivät ole riittävät jos vain pystyy niin kannattaa tinkiä Nokian HS-43 koska niillä voi ohjata musiikkisoittimen toimintoja rajoitetusti mutta riittävästi vaikka puhelin olisi näppäinlukossa (kappaleen vaihto ja äänenvoimakkuus) toimivat lisäksi handsfreenä. - Nimetön
mulla on ja kamera on ihan paska, jos haluu kuvata mut musat kuuluu selvemmi mut hiljempaa ku esim. 6300:ssa tai 6085:sessa..muute aika hyvä mulla toimii vaikk kävi järvessäki..
- minä,ies
mikäs onku mulla ei toimi näppäimet nokia 5310 olin uimas tulin kotii ei toiminu ja kun sammuttaa puhelimen se kysyy pin-koodia ja alkaa kirjottaa itsestään:S olisiko puhelimen näppäimtem alle joutunut vettä tai hiekkaa:S ?
!?
- :)
No mun mielestä siinä ihan hyvät ominaisuudet. Musa kuuluu hyvin (niin kauan kun ei pudottele sitä) Näppäimet on hyvät. Mulla se vaan joskus musaa kuunnellessa tilttaa sille et näyttö menee valkoseks.
- ludwig45
Tuo tilttaaminen on yleinen vika tässä mallissa, jonka itsekin omistan, tosin itsellä sitä ei ole vielä käynyt. :D Mahtava pitää kädessä, kevyt ja pieni, kätevä luuri, tosin henkilöille joilla oikein isot sormet en suosittelisi ensikädessä tätä mallia, on sen verran pienet näppäimet kyllä.
T päiväsaikaan tosiaan kameralla saa ihan hyviä ja selviä kuvia, vaikka kameraa en juuri käytäkkään.
Musiikkipuhelinta etsin, tämän ostin, ja en ole katunut. On tämä sen verran pieni ja ohut kapula, että ei kannata tiputella paljoa jos haluaa hyvän kaiuttimen laadun säilyttää. Itse tosin harvemmin kuuntelen kaiuttimen kautta musaa, nokian nappikuulokkeilla joita käytän tulee kuunneltua, aivan mahtava äänenlaatu.
Puhelimen toiminnot muutenkin selkeitä, ja aivan riittävän monipuoliset minun makuuni. Plussaa annan myös 2gb muistikortista joka valmiina puhelimessa kun ostat.
Kaikin puolin laadukas ja tyylikäs känny, suosittelen!
- avuton-
ok. mut misssä niitä myydään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232