Väkivalta naisia kohtaan.

Tilja

Suomessa väkivaltaa on paljon enemmän kuin muissa Euroopan maissa keskimäärin.

Osaavatko suomalaiset naiset provoisoida paremmin vai ovatko miehet Suomessa kahjompia?

Jokin on pielessä, mutta mikä?

7

844

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Nimetön

        :((


      • hklo..
        Nimetön kirjoitti:

        :((

        Juu jos mies tulee päälle vedän turpaan niin että legot lähtee, vaikka nainen olenkin. Silloin mies muistaa lopun ikänsä eikä kehtaa mainostella. Mainostelijat roikkuu täällä.


    • naisiin kohdistuvasta

      väkivallasta on pienempiä. samoin kuin itä-suomen hovioikeus päästää pedofiilit ehdollisella, ei naisella (eikä lapsilla) ole suomessa mitään ihmisarvoa. siis rikosuhrilla. ja esim. kun edes ammattiauttajat eivät ymmärrä että seksuaalinen väkivalta on ensisijaisesti väkivaltaa (ei seksiä)ja itsemääräämisoikeuden menetys on myös ihmisoikeusrikos. ja jos asian psykoosista selvittyään ottaa puheeksi ei sitä kukaan usko, ja pahimmassa tapauksessa tekijä, luonnevikainen väärin ymmärretty ressukka, väittää ettei ole tehnyt mitään vaan syyttää uhria aiheettomasta syyttelystä jne. pahinta on ettei oikeus läheskään aina toteudu, päinvastoin aina tuomiot on miehen eduksi.

      • surullinennainen

        Eräs tuttu mies pahoinpiteli minut. Kävin tapahtuman jälkeen lääkärissä ja sain kriisiapua ja terapiaa. Mies kuitenkin palkkasi kaljapalkalla kaverinsa oikeuteen todistamaan minua vastaan ja sain itsekin tuomion pahoinpitelystä. Miehen mukaan olin mukamas lyönyt ja potkinut häntä, hänellä ei ollut mitään ruhjeita eikä hänen tarvinnut käydä lääkärissä, toisin kuin minun. Silti hän onnistui saamaan minulle pahemman tuomion kuin itselleen


    • impulssi

      meillä on koko maan historia ensinnäkin taisteleva, siis itsenäisyydestään, orjuudesta, luokkaeroista jne. ja koko maa. aina kun historia on väkivaltainen, sen seuraukset kantavat kauas, samoin köyhyyden, ja suomessahan ollaa oltu aina jonkun alaisuudessa, huonommassa asemassa. no nyt joku sanoo, että ei olla sataan vuoteen, mutta sata vuotta on pieni aika.

      sota vaikuttaa edelleen. meidän pienessä maassamme mm. minun isäni näki miten ihmisiltä repeytyy osia irti, leikkautuu lihaksia, veri lentää, luut katkeilee. eikä olla tietokonepelissä. ihmiset huutavat tuskasta, eläimet huutavat. sirpaleet vinkuu. kaveri, jonka kanssa lähdette liikkeelle, räjähtää silmiesi eteen illalla.
      se väkivalta vaikuttaa minuunkin, ja olen niin pahoillani kaikkien sotaan joutuvien puolesta.

      lotat näkivät samaa, raiskauksia, kuolemaa... se vaikuttaa ihmiseen. mä ihmettelen miten sodasta tulee kukaan selväjärkisenä takaisin.
      mä olen nähnyt väkivaltaa, ja rauhan aikana ollut sen uhri ja se vei multa hyvin, hyvin paljon.

      no, kun se on näin lähellä, sen suorat seuraukset ovat olemassa vielä olevaan sukupolveen ja heidän lapsensa ja vielä heidän lapsensa ovat melko nuoria...väkivalta siirtyy eteenpäin. aina kuvitellaan, että sen uhrit vaan tajuavat kuin valaistumisen saaneena, että noin ei saa itse sitten tehdä, mutta ikävä kyllä totuus on se, että suurinosa, varmaan 90 % väkivallan tekijöistä on itse sen uhrejakin. se raivo ja häpeä jää sismpään, tai sitten ei saa parempia eväitä kotootaan, käsitellä asioita. tai sitten pelkää, ja haluaa itse lyödä ennenkun tulee lyödyksi.

      väkivaltaan ei ole saanut apua. väkivalta on paljon maissa, missä se hyväksytään. siis sovinistisissa maissa naisiin kohdistuu eniten, ja muutenkin kehitysmaissa vallitsee paljon alkeellinen "vahvemman laki", joten näin aika helppo ymmärtää, mutta myös suomessa on aikalailla nuorta tuo väkivallan ääneen tunnustaminen ja että siihen oikeasti saa apua. naiset eivät saa vieläkään, siis jos itse ovat tekijöitä. eikä ilmeisesti heidän miehensä/lapsensa silloin myöskään? en tiedä siitä, mutta sen tiedän, miten väkivalta siirtyy eteenpäin.

      vaikkei haluaisi.

      meillä juu puhutaan paljon, että kun naiset vi**uilee ja on niin "femakkoja" mutta tosiasiahan on se, että vaikka alisteneisuus auttaakin jossain tapauksissa, on sekin nähty jo, että naiset alistavat yhteisöt, missä naiset myös käyttäytyvät alistuvasti, heitä hakataan silti. eli sekin on vain tekosyy, koska hävettää. koska oikeasti se ei olekaan voiman vaan heikkouden osoitus. kukaan ei vain pysty olemaan täydellinen, ei vaikka hänet pienestä pitäen siihen alistettaisiin ja koulutettaisiin. ei mies eikä nainen.

      suomessa myös väkivalta onneksi tulee esiin. venäjällä on paljon väkivaltaa. amerikassa. samoin on euroopassa. monessa euroopan maassa se vaan ei ole laitonta, esim. vaimonsa saa raiskata laillisesti jopa osassa euroopan maissa. tuomiot ovat ehkä suomessa hyvin lieviä, mutta se ei yksin riitä selitämään asiaa. koska väkivalta harvoin on harkittua "järkevää", vaan yleensä impulsiivista ja nimenomaan harkitsematonta, epäjärkevää, "tunteellista", ehkä jotenkin tunteitten ilmaisun korvike.

      sinä voisi olla taas yksi syy. suomessa ei olla mitenkään kuuluisia tunteitten ilmaisusta. paljonko täällä ssaa ilmaista itseään, ja plajonko joutuu tukahduttamaan. jälkimmäistä enemmän, ainakin mun mielestä.

      jos väkivalta olisikin niin yksiselitteistä, että joku vaan provosoi, ja joku vaan hakkaa. jos se olisikin selitettävissä vain k**ipäisyydellä, ja jos se olisikin yksiselitteisesti vain jonkun yhden asian vika. vaan kun kyse on paljon monimutkaisemmasta asiasta. että siksi.

    • Joo-o. Kylä näin o. Sano Tampereen likka:
      Miähet o IHAN sykoja!!! Eiks nii? Tä?

      Mutta miten ihmeessä niistä sitten TULEE sellaisia?
      Tässäkin näkyy niitä iänikuisia ämmien (!) (Huom. EI: Naisten!) herjoja miesten psykopaateista, sun muista. Mutta missään EI IKINÄ sanota sanaakaan syistä, jotka siihen johtaa.
      Tuossa vieressä on Pönttiksen kommentti asiasta: "Veteraanit syyllisiä sotiin?" Ja siinä on vastaus joltakin vieläkin pöntömmältä, että väkivalta johtuu kulkukoirien ja/tai stasin vakoojien aivopieruista.
      Se oli tosin jo niin sivistynyt vastaus, ettei Pönttis ymmärtänyt sitä. Ainakin se kuulema oli jonkun sivistyneen vastaus? En tiiä?
      Täten ehtottaisin kuiteski, että ämmät ( EI: naiset ) vois itte kokeilla vanhaa ehtotustani: Te ootte vaan enimmäkseen auki väärästä päästä? Kokeilkaas välillä olla suuppo kiinni ja perä auki. JOS kerran femakot kiljuu, että pill... eiku: Seksin puutteeseen ei kuole, niin ei ne huoratkaan kuole liikaan tarjontaan? Kyä ne johonkin muuhun kuolee, tiämmä?

      TOINEN vastaus on se, jonka olen tuonut esille jo yli 10v. sitten useissa piireissä ja yhteyksissä ja jota ei hirveästi ole esitelty missään. Eikä ole syytäkään; Paskaa voi jauhaa julkisestikin, mutta totuuden kanssa voi olla arempaa? Tässä tapauksessa juttu on niin, että Homo Erectus-naaras käyttää seksiä vallan välineenä. Ja nim.om. väkivallan. Erectus itte ku on AINA erectiossa. Menkää ämmät (!) itteenne. Naisten ei niinkään tarvi, niillä on parempiakin konsteja. Valitettavasti ne vain ei tehoo kaikkiin psykoihin. SIKSI asia on näin, valitettavasti.
      Tämä on ehdottomasti AINOA syy sivilisaation ja NS:n 'ihmiskunnan' olemassaoloon.
      Täss' olis taas kerran SE, hyvin kiusallinen vastaus viimeiseen:

      http://www.alkuperamme.blogspot.com/

      Hyvää matkaa, have a good trip.
      TV: Vihtori The Pönttis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      152
      6409
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3868
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1995
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1959
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1799
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1646
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1553
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1498
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1488
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe