HEI VAAN KAIKILLE;KESKUSTELISIN YLESISESTI gWENISTÄ.Mitä mieltä olette, oletteko olleet keikoilla, tai ihan mitä ikinä vaan.!? Mitkä ovat lempibiisinne? mulla on what you waiting for, the sweet escape ja 4in the morning, cool ja hollaback- ja rich girl... no sit olis tietty lamb, voikohan kyseiseltä merkiltä ostaa jotain suomesta,ja jos voi,niin mistä? Laivalla oli joku lamb hajuvesi,mut hinta olikin pilvissä.. mut vastailkaapa mulle! ;)
Gwen Stefani,oh gosh:)
anaheim.girl
3
1795
Vastaukset
- GwEnFaNi
Early Winter
- xd
mulla on se hajuvesi..ihana tuoksu..en oo päässy keikalle mut mulla on se dvd..livenä sielt anaheimistä..on hyvä..tykkään eniten long way to go ja sit sen jälkeen kaikki on kakkosii..:D
- gwenabea
Gwen on paras! Biisesitä:What U waiting 4, Early Winter,Hollaback girl ainakin. Gwen on super!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806