Suomi-Egypti perheitä?

pääkaupunkiseutulainen

Löytyyköhän tältä palstalta suomi-egyptiperheitä? Olisiko kiinnostusta tutustua ja vaihtaa ajatuksia?

9

1738

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea sinulle

Oma egy-mieheni vietti puolet vuodesta kotimaassaan vaikka meillä oli lapsia. Kun suomen passi oli saatu oli uuden 15-v. nuoremman egy-naisen vuoro. Olin kyllä ollut kuin yksinhuoltaja jo liiton ajan. kaupungin minimielatusmaksu oli isompi kuin hänen panoksensa perheeseen liiton aikana.

Onneksi asuvat siellä egyptissä mutta kasalaisuuden saatuaan mies käy uuden vaimon kanssa aina suomessa synnyttämässä uuden lapsen perheeseen.

Oli kyllä muuten ihan kiva ja ystävällinen mies.

• reissussa

Laita sahkopostiosoitteesi niin voidaan kirjoitella. Olen nyt egyptissa mutta tulen pian takaisin.Taalla olen saiparissa, vahan hankalaa.

• serafiina123

suomi-egy-perhe on perusteilla ja valmistelut on pitkällä... olisihan kiva kirjoitella, laita viestiä [email protected]

• tulevaisuudessa

Oletteko naimisissa jo vai vasta menossa? Olen itse seurustellut jo vuoden egymiehen kanssa ja itselläkin on egypti-suomi perheen perustaminen edessä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kohtalotoverin kanssa.

• eman.G

Täällä ois yksi joulukuussa egy-miehen kanssa avioituva ja egyptiin muuttava..

• kans

Meillä yksi vauva ja oltu naimisissa vuoden. EI ole isoja ongelmia ollut.

• ma el salama :)

Osaisiko joku kertoa, pystyykö turistiviisumilla (2vk) hakemaan pidempiaikaista oleskelulupaa poliisilta suomessa oltaessa.

Mieheni hakee turistiviisumia 2. viikoksi suomeen. Nyt mietimme onko hänellä mahdollisuutta jäädä tänne kanssani pidemmäksi aikaa jos siltä tuntuu?
      :)

• viisumin

Kyllä nykyisin käytäntö on käsittääkseni se, että jos turistiviisumilla maahan pääsee, voi jättää täällä oleskelulupahakemuksen ja jäädä tänne odottamaan päätöstä. Ulkomaalaispoliisilta ja maahanmuuttovirastosta saa lisätietoa. Miten muuten, saiko miehesi viisumin? Onnistuuko yleensä egyptiläiselle viisumin saanti? Mun mies sai kaksi kertaa kielteisen päätöksen. Silloin ei kyllä vielä oltu naimisissa.

• Sharm-Paivi

Hei!
      Vahan otsikon alta kyllakin, mutta olen muuttanut pari kuukautta sitten Egyptiin Sharmiin miehen perassa. Uuteen erilaiseen elamaan totuttaudun ja olisi mukavaa kuulla kokemuksia muilta samassa tai samanlaisessa tilanteessa olevilta. Vahan yksinaista ollut nama kuukaudet.. Asuiskohan kukaan teista missaan lahettyvilla? Mailini on ja kaikki yhteydenotot tervetulleita [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      94
      4125
    2. 66
      3393
    3. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      72
      3044
    4. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      81
      2519
    5. Suomalainen lähti ilman takkia sotaan

Malli oli "kajander", johon kuului pelkästään kokardi, ja sotilaan itse metsästä katkoma puukeppi ryssien huitomiseen.
      Maailman menoa
      5
      2326
    6. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      198
      2092
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      30
      2041
    8. Mies älä

Odota enää vaan toimi. Pieni vinkkivitonen 🫰💥
      Ikävä
      41
      820
    9. Mä tiedän

Että sä tiedät, että mä tiedän, että sä tiedät. Me molemmat tiedetään. Onko näin?
      Ikävä
      52
      726
    10. Harmittaa ettei paluuta entiseen enää ole

Paluuta entiseen ei ole koska pilasit kaiken.
      Ikävä
      70
      725
    Aihe