Suomi-Egypti perheitä?

pääkaupunkiseutulainen

Löytyyköhän tältä palstalta suomi-egyptiperheitä? Olisiko kiinnostusta tutustua ja vaihtaa ajatuksia?

9

1712

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnea sinulle

Oma egy-mieheni vietti puolet vuodesta kotimaassaan vaikka meillä oli lapsia. Kun suomen passi oli saatu oli uuden 15-v. nuoremman egy-naisen vuoro. Olin kyllä ollut kuin yksinhuoltaja jo liiton ajan. kaupungin minimielatusmaksu oli isompi kuin hänen panoksensa perheeseen liiton aikana.

Onneksi asuvat siellä egyptissä mutta kasalaisuuden saatuaan mies käy uuden vaimon kanssa aina suomessa synnyttämässä uuden lapsen perheeseen.

Oli kyllä muuten ihan kiva ja ystävällinen mies.

• reissussa

Laita sahkopostiosoitteesi niin voidaan kirjoitella. Olen nyt egyptissa mutta tulen pian takaisin.Taalla olen saiparissa, vahan hankalaa.

• serafiina123

suomi-egy-perhe on perusteilla ja valmistelut on pitkällä... olisihan kiva kirjoitella, laita viestiä [email protected]

• tulevaisuudessa

Oletteko naimisissa jo vai vasta menossa? Olen itse seurustellut jo vuoden egymiehen kanssa ja itselläkin on egypti-suomi perheen perustaminen edessä. Olisi kiva vaihtaa ajatuksia kohtalotoverin kanssa.

• eman.G

Täällä ois yksi joulukuussa egy-miehen kanssa avioituva ja egyptiin muuttava..

• kans

Meillä yksi vauva ja oltu naimisissa vuoden. EI ole isoja ongelmia ollut.

• ma el salama :)

Osaisiko joku kertoa, pystyykö turistiviisumilla (2vk) hakemaan pidempiaikaista oleskelulupaa poliisilta suomessa oltaessa.

Mieheni hakee turistiviisumia 2. viikoksi suomeen. Nyt mietimme onko hänellä mahdollisuutta jäädä tänne kanssani pidemmäksi aikaa jos siltä tuntuu?
      :)

• viisumin

Kyllä nykyisin käytäntö on käsittääkseni se, että jos turistiviisumilla maahan pääsee, voi jättää täällä oleskelulupahakemuksen ja jäädä tänne odottamaan päätöstä. Ulkomaalaispoliisilta ja maahanmuuttovirastosta saa lisätietoa. Miten muuten, saiko miehesi viisumin? Onnistuuko yleensä egyptiläiselle viisumin saanti? Mun mies sai kaksi kertaa kielteisen päätöksen. Silloin ei kyllä vielä oltu naimisissa.

• Sharm-Paivi

Hei!
      Vahan otsikon alta kyllakin, mutta olen muuttanut pari kuukautta sitten Egyptiin Sharmiin miehen perassa. Uuteen erilaiseen elamaan totuttaudun ja olisi mukavaa kuulla kokemuksia muilta samassa tai samanlaisessa tilanteessa olevilta. Vahan yksinaista ollut nama kuukaudet.. Asuiskohan kukaan teista missaan lahettyvilla? Mailini on ja kaikki yhteydenotot tervetulleita [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      959
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      865
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40