Kyseessä pojan rippikuvan kiitoskortti. Kuinka saisin askarreltua semmoisen kuvan jossa mv tai seepian värisessä kuvassa olisi punainen ruusu?
Millä ohjelmilla?
punainen ruusu mv-kuvaan
4
434
Vastaukset
- zxcvbnm
- rippikuva
kiitos, gimp lataantui hyvin ja näyttää mielenkiintoiselta. Miten jatkan, millä työkaluilla?
- Kuvankäsittelijä 9
rippikuva kirjoitti:
kiitos, gimp lataantui hyvin ja näyttää mielenkiintoiselta. Miten jatkan, millä työkaluilla?
Samaa asiaa on jo kysytty monet kerrat ja saman ohjeen olen antanut. Kerron nyt vielä kertaalleen.
Gimpiä en tunne, teen työt Photoshopilla. Mutta systeemi on sama.
Laitat sen mustavalkoiseksi tulevan kuvan tasolle 1, kopiot tason ja liität saman kuvan siihen. Tuossa vaiheessa vielä molemmat värillisinä.
Muutat alemman tason kuvan mustavalkoiseksi, haalistat jos haluat jne.
Sen jälkeen aktivoit taas ylemmän tason, otat PYYHEKUMI työkalun ja pyyhit kaiken pois paitsi sen kukan.
Kuvaa pitää suurentaa reilusti 5-6 kertaiseksi että saa tarkkaan työn tehtyä.
Pyyhekumi varsin pieneksi, itse käytän maksimissaan 15 px kun teen viimeistelyn. Ahtaat välit joutuu jopa 1-2 px tekemään.
Yhdistät tasot ja se on valmis - bBb
Kuvankäsittelijä 9 kirjoitti:
Samaa asiaa on jo kysytty monet kerrat ja saman ohjeen olen antanut. Kerron nyt vielä kertaalleen.
Gimpiä en tunne, teen työt Photoshopilla. Mutta systeemi on sama.
Laitat sen mustavalkoiseksi tulevan kuvan tasolle 1, kopiot tason ja liität saman kuvan siihen. Tuossa vaiheessa vielä molemmat värillisinä.
Muutat alemman tason kuvan mustavalkoiseksi, haalistat jos haluat jne.
Sen jälkeen aktivoit taas ylemmän tason, otat PYYHEKUMI työkalun ja pyyhit kaiken pois paitsi sen kukan.
Kuvaa pitää suurentaa reilusti 5-6 kertaiseksi että saa tarkkaan työn tehtyä.
Pyyhekumi varsin pieneksi, itse käytän maksimissaan 15 px kun teen viimeistelyn. Ahtaat välit joutuu jopa 1-2 px tekemään.
Yhdistät tasot ja se on valmisToinen tapa (Photoshop)
Avaa kuva jonka haluat käsitellä.
Valitse Sivellintyökalu ja vaihda Asetukset-palkissa sen sekoitustilaksi Normaalin (Normal) tilalle Väri (Color).
Valitse sopivan kokoinen sivellin Siveltimet-paletista
Ryhdy maalaamaan. Väri katoaa maalatessasi ja jäljelle jää vain harmaasävykuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798