Kyllä suurin osa menee liittoon oikeista syistä, mutta on sitten niitäkin jotka rahojen/lahjojen toivossa siunaavat juhlaansa niukin menoin,itse näin todella surku hupaisan lahjan pyyntö esitteen pienessä kylässä ja KAUPAN SEUNUSTALLA OLI LAPPUNEN johon toivottiin tilinumeroineen rahalahjoituksia mutta ei sitten antajille kutsua häihin,että on sekin mennyt jo niin pitkälle että huh,huh ja pokkaa riittää,heh
Häälahja,paras nauru ja
pokka pitää hääparilla
3
954
Vastaukset
- !!!
????
Mitä koitat selostaa? Jos vaikka saisi ensin järkeä tuohon oikeinkirjoitukseen...- ainakin pointin
kaupan seinään ilmoitettu tulevasta hääparista ja toivotettiin rahalahjoituksia ilmoitettuun tilinumeroon!En voinu muutakuin nauraa,hullua meininkiä
- on otsaa
ainakin pointin kirjoitti:
kaupan seinään ilmoitettu tulevasta hääparista ja toivotettiin rahalahjoituksia ilmoitettuun tilinumeroon!En voinu muutakuin nauraa,hullua meininkiä
miten joku kehtaa! kyllä taotaa olla niin että aika moni on rahan perässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737