Pian tuo G.R.A.W 1 on pelattu läpi.
Hyvä peli. Aion ostaa Tom Clansyja muitakin eli seuraavana Rainbow sig vegas 2 vai Graw2?!
GRAW vai Rainbow sig vegas?
Ghost Recon
4
127
Vastaukset
- keijou
Easyt pois ja hard suoraan niin peliin tulee tunnelmaa.
GRAW2 erittäin komeaa katsella ja ammuttu luotikin komeasti pöllähtää penkalla tai seinässä aidosti.
Rainbow six sarja jotenkin tylsää samaa- keijou
BlackGuard kirjoitti:
Rainbow six vegas 2.
..pääset nauttimaankin pelaamisesta.
- mike96
voiko joku kertoo että miten graw 1 voi käyttää koodeja kun vaikka mä painan y tai t niin mitään ei tapahdu vaikka olevinaan sillon pitäs tulla joku juttu mihin voi kirjoittaa niitä koodeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek195203Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5602658Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.192392Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1512220- 242027
- 821654
- 1461545
- 1271261
- 128946
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40899