Muita suomalaisia Dublinissa?

nessany

Hei
Olen au-pairina Dublinissa, olen ollut jo 3kk ja olisi oikein mukava tavata täällä muitakin suomalaisia? onkos niitä?
Itse olen 20-vuotias savon tyttö. Rakastan shoppailua, baareja ja yleensäkkin hauskanpitoa!
Eli Dublinin suomalaiset ilmoittakaa itsestänne=)

14

2338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubliniin tulossa jos onnis...

      Mukava kuulla että siellä on muitakin auppareita, itse olen katsellut kyseistä kaupunkia miettien sen ja Lontoon välillä! Siellä olisi oikein ihananoloinen perhe, mutta millainen kaupunki se Dublin on?? oletko viihtynyt? :) Tuntuu että siellä loppupeleissä on melko vähän Aupaireja, tai yleensäkkin turisteja.

      Jos haluat voit pistää meilinäkin vastausta: [email protected]

      Ja muutes, kuinka kielitaidon kanssa? pärjääkö siellä vaikka englanti onkin vähän heikompaa. :]

    • Sinä!

      Hei mä olen tulossa Dubliniin au-pairiksi 9pvä elokuuta. Eli ihan kohta! Asun Dublin 24 alueella, missäs sinä?

      Olisi tosi kiva tavata muita au-paireja jo ihan heti alkuun, niin ei tulisi niin koti-ikävä.(:

      laitatko mailia [email protected]

      -Milla

    • heidiii3

      Moikka!
      Oon tulossa Dubliniin tässä viikon/parin sisällä aupairiks :)
      Jänskättää aikas paljopn ja olis kyl kiva saada uusia frendejä sieltä ettei ihan yksin jää vieraaseen maahan :D
      Mutta siis, oon kanssa 20.vuotias ja aikas samantyyliseltä ihmiseltä kuullostat kuin mitä itse oon, joten laita vaiks sähköpostia ja samoin myös muutkin :)
      [email protected]

    • RyanIrelanti

      Onko Irlannissa mitään seuraa taikka clubia josta voisi saada tietoja jo ennen muuttamista sinne ?

      • ...

        muutin juuri muutama viikko sitten dubliniin, ja mietin että onkohan paikalla vielä muita suomalaisia? asun souoth countryn suunnalla dublinissa itse.:)


      • Ex-Leprechaun
        ... kirjoitti:

        muutin juuri muutama viikko sitten dubliniin, ja mietin että onkohan paikalla vielä muita suomalaisia? asun souoth countryn suunnalla dublinissa itse.:)

        Dublinissa on paljon suomalaisia, mm. IBM:n callcenterissä töissä (Ballycoolin, Dublin 15). Monet asustelevat siitä syystä sillä suunnalla, esim. Castleknock, Blanchardstown, Waterville, Clonee ja Tyrrellstown. Irlantiin suuntavien kannattaa tutkailla mm. Bray Forumia, josta saa hyvin suomalaiskontakteja, vinkkejä ja neuvoja. Virallisempaa yhteisöä haluaville on sitten Suomi-Irlanti -seura: http://www.finnish-irish.fi/

        Bray Forum löytyy täältä:
        http://forum.brayforum.com/

        Suomenkielinen keskustelualue löytyy sieltä sivun lopusta.


      • ------
        Ex-Leprechaun kirjoitti:

        Dublinissa on paljon suomalaisia, mm. IBM:n callcenterissä töissä (Ballycoolin, Dublin 15). Monet asustelevat siitä syystä sillä suunnalla, esim. Castleknock, Blanchardstown, Waterville, Clonee ja Tyrrellstown. Irlantiin suuntavien kannattaa tutkailla mm. Bray Forumia, josta saa hyvin suomalaiskontakteja, vinkkejä ja neuvoja. Virallisempaa yhteisöä haluaville on sitten Suomi-Irlanti -seura: http://www.finnish-irish.fi/

        Bray Forum löytyy täältä:
        http://forum.brayforum.com/

        Suomenkielinen keskustelualue löytyy sieltä sivun lopusta.

        heippa :)

        onko täällä ihmisiä jotka ovat töissä dublinissa, mutta eivät IBM:llä? itseä kiinnostaisi muut työt kuin tuo call center..joten oisko kellään vinkkejä mitkä mahdollisuudet suomalaisilla on saada töitä näin laman aikana irlannista? (ts.pistävätkö yritykset paikalliset työnhakijat etusijalle ettei me suomalaiset tulla varastamaan niiden työpaikkoja)


      • tuak85
        ------ kirjoitti:

        heippa :)

        onko täällä ihmisiä jotka ovat töissä dublinissa, mutta eivät IBM:llä? itseä kiinnostaisi muut työt kuin tuo call center..joten oisko kellään vinkkejä mitkä mahdollisuudet suomalaisilla on saada töitä näin laman aikana irlannista? (ts.pistävätkö yritykset paikalliset työnhakijat etusijalle ettei me suomalaiset tulla varastamaan niiden työpaikkoja)

        moi,
        oon ollut pari vuotta Dublinissa toissa vaatekaupoissa enimmakseen, vaikka yks CallCenter tullu kaytya lapi kans..
        oon nykyaan yliopistossa taalla, mutta vielakin vaatekaupassa toissa.
        Minkalaista tyota etit?
        jos on hyva englanti ja hyva kokemus alalta, ei haittaa vaikka on ulkomaalainen (kunhan ei oo puolalainen...heh)
        jos lisaa kysymyksia voi laittaa suoraan, [email protected]


    • NN.

      Olemme avopuolisoni kanssa muuttamassa Dubliniin nyt keväällä/alku kesästä.Olisi mukava tutustua muihin suomalaisiin.Laittakaa s.postia tulemaan.Kaikki tieto sinne muuttamisesta olisi mahtava juttu.

      [email protected]

    • Lehtolainen

      Itse olen tulossa joko Helmikuun lopussa tai Maaliskuun alussa. En tule kylläkään Duliiniin mutta aika lähelle sitä.Millaisessa perheessä olet? Mä meen suomalaiseen
      ja sellaiseen paikkaan kuin Contukildare
      Sieltä on lyhyt matka Dubliin joten olisi tosi mukava tavata

      Milloin sulla on vapaata? mulla on viikonloppuisin ja arkisin työpäivän jälkeen.
      Laittele sähköpostia niin tavataan siellä. Ja Shoppaillaan ja käydään baareissa ja tehdään mukavaa

      Tässä on osoiteeni
      [email protected]

    • susjjj

      Suomalaisia au paireja Dublinissa vuonna 2010 :D:D Itse saavuin tänne 2 viikkoa sitten. Jos oot täällä päin ilmoittele itsestäs.. mukavaa olis saada suomalaisia kavereita :):)

      T:Hanna [email protected]

      • LifeofAnni

        Tuli kaksi kertaa tuo loppu, älkää välittäkö siitä :D


    • Alexa

      Ketään nuoria tällä hetkellä Dublinissa tai lähellä? : )

    • apparis

      Kutaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe