Muita suomalaisia Dublinissa?

nessany

Hei
Olen au-pairina Dublinissa, olen ollut jo 3kk ja olisi oikein mukava tavata täällä muitakin suomalaisia? onkos niitä?
Itse olen 20-vuotias savon tyttö. Rakastan shoppailua, baareja ja yleensäkkin hauskanpitoa!
Eli Dublinin suomalaiset ilmoittakaa itsestänne=)

14

2168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubliniin tulossa jos onnis...

      Mukava kuulla että siellä on muitakin auppareita, itse olen katsellut kyseistä kaupunkia miettien sen ja Lontoon välillä! Siellä olisi oikein ihananoloinen perhe, mutta millainen kaupunki se Dublin on?? oletko viihtynyt? :) Tuntuu että siellä loppupeleissä on melko vähän Aupaireja, tai yleensäkkin turisteja.

      Jos haluat voit pistää meilinäkin vastausta: [email protected]

      Ja muutes, kuinka kielitaidon kanssa? pärjääkö siellä vaikka englanti onkin vähän heikompaa. :]

    • Sinä!

      Hei mä olen tulossa Dubliniin au-pairiksi 9pvä elokuuta. Eli ihan kohta! Asun Dublin 24 alueella, missäs sinä?

      Olisi tosi kiva tavata muita au-paireja jo ihan heti alkuun, niin ei tulisi niin koti-ikävä.(:

      laitatko mailia [email protected]

      -Milla

    • heidiii3

      Moikka!
      Oon tulossa Dubliniin tässä viikon/parin sisällä aupairiks :)
      Jänskättää aikas paljopn ja olis kyl kiva saada uusia frendejä sieltä ettei ihan yksin jää vieraaseen maahan :D
      Mutta siis, oon kanssa 20.vuotias ja aikas samantyyliseltä ihmiseltä kuullostat kuin mitä itse oon, joten laita vaiks sähköpostia ja samoin myös muutkin :)
      [email protected]

    • RyanIrelanti

      Onko Irlannissa mitään seuraa taikka clubia josta voisi saada tietoja jo ennen muuttamista sinne ?

      • ...

        muutin juuri muutama viikko sitten dubliniin, ja mietin että onkohan paikalla vielä muita suomalaisia? asun souoth countryn suunnalla dublinissa itse.:)


      • Ex-Leprechaun
        ... kirjoitti:

        muutin juuri muutama viikko sitten dubliniin, ja mietin että onkohan paikalla vielä muita suomalaisia? asun souoth countryn suunnalla dublinissa itse.:)

        Dublinissa on paljon suomalaisia, mm. IBM:n callcenterissä töissä (Ballycoolin, Dublin 15). Monet asustelevat siitä syystä sillä suunnalla, esim. Castleknock, Blanchardstown, Waterville, Clonee ja Tyrrellstown. Irlantiin suuntavien kannattaa tutkailla mm. Bray Forumia, josta saa hyvin suomalaiskontakteja, vinkkejä ja neuvoja. Virallisempaa yhteisöä haluaville on sitten Suomi-Irlanti -seura: http://www.finnish-irish.fi/

        Bray Forum löytyy täältä:
        http://forum.brayforum.com/

        Suomenkielinen keskustelualue löytyy sieltä sivun lopusta.


      • ------
        Ex-Leprechaun kirjoitti:

        Dublinissa on paljon suomalaisia, mm. IBM:n callcenterissä töissä (Ballycoolin, Dublin 15). Monet asustelevat siitä syystä sillä suunnalla, esim. Castleknock, Blanchardstown, Waterville, Clonee ja Tyrrellstown. Irlantiin suuntavien kannattaa tutkailla mm. Bray Forumia, josta saa hyvin suomalaiskontakteja, vinkkejä ja neuvoja. Virallisempaa yhteisöä haluaville on sitten Suomi-Irlanti -seura: http://www.finnish-irish.fi/

        Bray Forum löytyy täältä:
        http://forum.brayforum.com/

        Suomenkielinen keskustelualue löytyy sieltä sivun lopusta.

        heippa :)

        onko täällä ihmisiä jotka ovat töissä dublinissa, mutta eivät IBM:llä? itseä kiinnostaisi muut työt kuin tuo call center..joten oisko kellään vinkkejä mitkä mahdollisuudet suomalaisilla on saada töitä näin laman aikana irlannista? (ts.pistävätkö yritykset paikalliset työnhakijat etusijalle ettei me suomalaiset tulla varastamaan niiden työpaikkoja)


      • tuak85
        ------ kirjoitti:

        heippa :)

        onko täällä ihmisiä jotka ovat töissä dublinissa, mutta eivät IBM:llä? itseä kiinnostaisi muut työt kuin tuo call center..joten oisko kellään vinkkejä mitkä mahdollisuudet suomalaisilla on saada töitä näin laman aikana irlannista? (ts.pistävätkö yritykset paikalliset työnhakijat etusijalle ettei me suomalaiset tulla varastamaan niiden työpaikkoja)

        moi,
        oon ollut pari vuotta Dublinissa toissa vaatekaupoissa enimmakseen, vaikka yks CallCenter tullu kaytya lapi kans..
        oon nykyaan yliopistossa taalla, mutta vielakin vaatekaupassa toissa.
        Minkalaista tyota etit?
        jos on hyva englanti ja hyva kokemus alalta, ei haittaa vaikka on ulkomaalainen (kunhan ei oo puolalainen...heh)
        jos lisaa kysymyksia voi laittaa suoraan, [email protected]


    • NN.

      Olemme avopuolisoni kanssa muuttamassa Dubliniin nyt keväällä/alku kesästä.Olisi mukava tutustua muihin suomalaisiin.Laittakaa s.postia tulemaan.Kaikki tieto sinne muuttamisesta olisi mahtava juttu.

      [email protected]

    • Lehtolainen

      Itse olen tulossa joko Helmikuun lopussa tai Maaliskuun alussa. En tule kylläkään Duliiniin mutta aika lähelle sitä.Millaisessa perheessä olet? Mä meen suomalaiseen
      ja sellaiseen paikkaan kuin Contukildare
      Sieltä on lyhyt matka Dubliin joten olisi tosi mukava tavata

      Milloin sulla on vapaata? mulla on viikonloppuisin ja arkisin työpäivän jälkeen.
      Laittele sähköpostia niin tavataan siellä. Ja Shoppaillaan ja käydään baareissa ja tehdään mukavaa

      Tässä on osoiteeni
      [email protected]

    • susjjj

      Suomalaisia au paireja Dublinissa vuonna 2010 :D:D Itse saavuin tänne 2 viikkoa sitten. Jos oot täällä päin ilmoittele itsestäs.. mukavaa olis saada suomalaisia kavereita :):)

      T:Hanna [email protected]

      • LifeofAnni

        Tuli kaksi kertaa tuo loppu, älkää välittäkö siitä :D


    • Alexa

      Ketään nuoria tällä hetkellä Dublinissa tai lähellä? : )

    • apparis

      Kutaan?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      452
      3304
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      417
      2975
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      127
      2819
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2182
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2010
    6. 176
      1390
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1347
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      79
      1190
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1040
    Aihe