HEI! Onko kokemuksia koukun asennuksesta kyseiseen corollaan? Mitä koukkua olette käyttäneet? Mistä löytyy peräkontista liitin johon sähkösarja kytketään??
HB-05 Corollan vetokoukun asennus
5
4963
Vastaukset
- nipponisti
-02 farkkuun laitoin joskus, varmaan ihan sama homma 5 oviseen, johdot yhdistetään lähellä takalamppuja olevan liittimen väliin, maajohto viedään takapenkin selkänojan taakse iskarinkoteloon, joutuu purkaan verhoilut sisältä takaa jotta saa fiksusti tehtyä, samoin puskuri pois ja pakoputki takapäästä irti. On siinä hommaa jos ei ole nosturia tai monttua.
- tavalla
Ei -05-mallisessa ainakaan tarvinnut mitään maajohtoa viedä iskarinkoteloon. Muuten kuullostaa tutulta.
- aiheen aloittaja
Laitoin aikanaan FELOXIN koukun -95 vm HB corollaan. Oli se aika homma; ensinnäkään vanhassa autossa ei saa yhtään puskurin kiinnitysruuvia katkeamatta irti. Sitte se koukku..Voi jeesus millä toleranssilla se oli tehty. Jokaíkisen kiinnitys reiän joutu sorvaan uusiksi. En ottais enään Feloxia, vaikka ilmaseks sais. Halpahan se on..
- - MOK -
... katsomassa vaikka Kovilin tai Fixus-Monoflexin sivuilta asennusohjeet. Siinä saa vähän käsitystä, millainen homma tuo koukun laittaminen on.
Kyllä kai tuo Felox on oikein kuuluisa siitä, että se on tympeä asentaa ja maalit tipahtaa päältä parin vuoden sisällä... - Yx-duunari
- MOK - kirjoitti:
... katsomassa vaikka Kovilin tai Fixus-Monoflexin sivuilta asennusohjeet. Siinä saa vähän käsitystä, millainen homma tuo koukun laittaminen on.
Kyllä kai tuo Felox on oikein kuuluisa siitä, että se on tympeä asentaa ja maalit tipahtaa päältä parin vuoden sisällä...Irrotettavalla koukulla olevan Bosalin laitoin tuossa keväällä. En raskinu ostaa merkkikohtasta johtoa, vaan laitoin perinteisesti rosvoilla. Pitkä hylsy pitää olla, että saa puskurin kiinnitys mutterit auki kontin puolelta. Muistaakseni 8 mm kanta. Onnistuu pihallakin jos nostaa pukeille. Muovisia kiinnitys nipsuja kannattaa varata muutamia, menee kuitenkin jokunen rikki. Ko. tapauksessa joutui pienen siivun sahaamaan puskurin helmasta pois! Piuhalle oli onneksi valmis reitti, ei tarvinnu porata reikää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275