Onko kokemusta lokakuisesta Lissabonista? Sää? Ja samalla pyytäisin majoitusvinkkejä, menossa 2 aikuista ja 2 lasta(murkkuja). Kohtuuhintainen tai jopa edullinen keskeisellä paikkalla oleva hotelli/bed&breakfast/hostelli ym. Toivottavasti näemme futismatsin livenä. Kiitos etukäteen teille jotka jaksatte vastata
Ensimmäistä kertaa
1
586
Vastaukset
- Lissu
Lokakuussa on reilut 20 astetta, sadetta voi tulla, mutta tuskin joka päivä tai koko päivää (on meteo.pt:n tilastoissa vuoden viidenneksi sateisin kk).
Et kerro kuinka pitkälle matkalle olette tulossa, mutta suositan katsomaan täältä:
http://www.holidaylettings.co.uk/lisbon-city-centre/
Vuokrasin itse tuolta asunnon neljäksi kuukaudeksi ja olin todella tyytyväinen asuntoon. Ne ovat siis tavallisia täysinkalustettuja kerrostaloasuntoja - siinä jonka minä vuokrasin oli kaikki tarvittavat keittiötarvikkeet ja jopa pesukone. Vastaavia sivustoja on muitakin. Äkkiseltään katsoen kannattaa kuitenkin olla kartta kädessä: jotkut noista asunnoista eivät sijaitse keskustassa vaikka niin voisi kuvitella.
Futisliika käynnistyy jo elokuussa. "Liga" on nykyään "Liga Sagres", olutmerkin mukaan. Ottelukalenteri löytyy varmaankin google haulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746