Onko skullcandyn kuulokkeet oikeasti laadukka esim onko hyvä äänenlaatu jne.. Kannattaako ostaa Skullcandyt?
Skullcandy?
5
1169
Vastaukset
- agz
On hyviä mulla itelläni on skullcandyn nappi kuulokkeet ja hyvin pelaa hyvä äänenlaatu ja bassokin paukkuu :)
- lukenut niin
kyseessä on lähinnä pellekuulokkeet.
- ..............................
Ne on just iha parhaita! itekki aion ostaa
- kokenut!!!!
mulla on 3 skullcandyt...on yhet halvat,yhet keskihintaset,yhet kalliit.kaikki on aivan saaterin hyvät...ja olen juuri hommaamassa neljänsiä...kannattaa ostaa!!!et tuu katumaan :D
- Paskaa ja paskaa
Iha hyvät,mutt mul meni 2vk ne rikki.Toinen kaiuttimist rikki kai,entiää,testasin uudeski puhelimeski mut sama juttu siinäki :p ja se johto on kunnos et paskat mun mielest (nappikuulokkeet pinkit)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen Anna Koskela kaahasi 172 km/h
Kuvasi samalla myös videota, jonka sitten myöhemmin poisti. Jotenkin tuntuu persuilta lähtevän nyt kaikki lapasesta, va556994Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html1196522Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k655562Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1005365Sebu Tynkkynen vaatii Ulkopoliittisen instituutin rahoituksen leikkaamista
kun UPI:n tutkija kritisoi Tynkkystä, Mikä Trump tuo Tynkkynen oikein luulee olevansa? https://www.iltalehti.fi/politi195317Miksi media ei ole tutkinut Li Anderssonin antifa-yhteyksiä
Antifa on väkivaltainen äärivasemmistolainen terrori-järjestö, joka USA:ssa on nyt kielletty. Andersson itse on äärivas1044974Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin84779Keskisarja kiihotti persuja kansanryhmää vastaan
Rikoksen vakavuutta lisää se, että Keskisarja toimii eduskuntapuolueen puheenjohtajana, jonka puheilla on enemmän painoa774583Mercedes-Benzille riitti Suomen äärioikeistohallitus
Tästä jo pari vuotta sitten varoiteltiin, että kaikki ulkomaalaiset investoijat poistuvat fasistipersujen myötä tukemast734180Kolmepäiväinen työviikko on kulman takana
Zoomin toimitusjohtajan mukaan tekoäly alkaa olla monissa työtehtävissä niin tehokas, että ihmiset voivat pudottaa työpä244137