Millainen hotelli on

minä vaan

Club Amigo Atlantico ? Entä ruoka ja juomat ?
Onko kävelymatkan päässä mitään paikallista kylää, kauppaa yms ?
Kommentteja odotellaan

5

1800

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari vuotta sitten

Nostalgisella tavalla rähjäinen. Tosin kuulin, että on nyttemmin tehty remppaa. Mutta tosi kiva. Hotelli on paikallisessa kylässä, pienessä sellaisessa. Ruokahan ei Kuubassa mitään gourmetia ole, mutta syötävää, ja drinkit hyviä - etenkin mojito, totta kai. Me tykättiin kovasti. AM-hotelleista kivoin, koska ainoa joka edes jollakin tavalla paikalliseen elämään kosketuksissa. Hotellilta lähtevä ranta yleinen, ja rantabaarissa iltaisin kova meno. Kylässä myös paikallinen disko. Vieressä kiva käsityöläistori, josta saa kivoja, vähän erikoisempiakin matkamuistoja. Ja pieni ostarikin löytyy.

• minä vaan

Vielä tuosta kylästä, onko siellä mitään ruokapaikkoja ja baareja tuon discon lisäksi.
        Mikä on lähin suurempi paikka ja osaatko sanoa mitä taksi sinne maksaa ? En haluaisi olla koko ajan hotellilla .

• Jatkoa ed.
        minä vaan kirjoitti:

Vielä tuosta kylästä, onko siellä mitään ruokapaikkoja ja baareja tuon discon lisäksi.
        Mikä on lähin suurempi paikka ja osaatko sanoa mitä taksi sinne maksaa ? En haluaisi olla koko ajan hotellilla .

Rannassa on baareja, mutta ei siinä kylässä juuri muuta ole. Ainakin yksi kalaravintola on lähellä, sinne ei varmaan ollu kuin pari kilsaa. Sinne pääsee rantaa pitkin, kun suunnistaa bungalowalueen ohi. Emme syöneet siellä, mutta ajoimme ohi hevosvankkureilla. Lähin vähän suurempi kaupunki on Holguin, jonne on matkaa vajaa 70 kilsaa. Taksihinnoista en tiedä.

• atlanticosta
        minä vaan kirjoitti:

Ihan kävelemällä pääsee kylään kun hotelli on melkein kylän keskustassa. Siinä keskustassa on myös baari josta saa mm. olutta ja muuta juotavaa ja syötävääkin saisi. Siinä on myös kauppa. Tuonne käsityöläistorillekin pääsee ihan kävelemällä eli lyhyt matka hotellilta.

Holguin on lähin suurempi paikka eli näette sen matkalla lentokentältä hotellille.

• PKK

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2437
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1607
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1346
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1034
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe