Hyvä morppi?

sdadadasdawds

Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:

EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))


Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )

Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)

VAIKEAA levutusta :)

Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)

Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4

ja muuta kivaa!

älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.

7

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois

      Perfect World

      • asdasdasdasd

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos


      • juu-juu
        asdasdasdasd kirjoitti:

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu


      • asadasdas
        juu-juu kirjoitti:

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi


      • asadasdas kirjoitti:

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi

        http://www.xtremetop100.com/

        esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä


    • lotrolotro

      Lord of the rings on mahtava peli.

      suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.

      Graafiikat ovat täydelliset

      lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.

      Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa

      controllit lähes samat kun wowissa pelin idea

      juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen

      pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista

      peliä päivitetään paljon!

      lisä osia on luvattu paljon!!

      mahtava PVP!!!

      • lotrolotro

        kuukausi maksu on noin 10 euroa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1126
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      179
      835
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      605
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe