Hyvä morppi?

sdadadasdawds

Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:

EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))


Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )

Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)

VAIKEAA levutusta :)

Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)

Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4

ja muuta kivaa!

älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.

7

1337

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois

      Perfect World

      • asdasdasdasd

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos


      • juu-juu
        asdasdasdasd kirjoitti:

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu


      • asadasdas
        juu-juu kirjoitti:

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi


      • asadasdas kirjoitti:

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi

        http://www.xtremetop100.com/

        esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä


    • lotrolotro

      Lord of the rings on mahtava peli.

      suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.

      Graafiikat ovat täydelliset

      lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.

      Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa

      controllit lähes samat kun wowissa pelin idea

      juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen

      pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista

      peliä päivitetään paljon!

      lisä osia on luvattu paljon!!

      mahtava PVP!!!

      • lotrolotro

        kuukausi maksu on noin 10 euroa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe