Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:
EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))
Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )
Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)
VAIKEAA levutusta :)
Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)
Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4
ja muuta kivaa!
älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.
Hyvä morppi?
7
1338
Vastaukset
- ois
Perfect World
- asdasdasdasd
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitos - juu-juu
asdasdasdasd kirjoitti:
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitosHommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
- asadasdas
juu-juu kirjoitti:
Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi asadasdas kirjoitti:
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoihttp://www.xtremetop100.com/
esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä
- lotrolotro
Lord of the rings on mahtava peli.
suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.
Graafiikat ovat täydelliset
lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.
Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa
controllit lähes samat kun wowissa pelin idea
juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen
pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista
peliä päivitetään paljon!
lisä osia on luvattu paljon!!
mahtava PVP!!!- lotrolotro
kuukausi maksu on noin 10 euroa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091025
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä30611ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482