Hyvä morppi?

sdadadasdawds

Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:

EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))


Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )

Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)

VAIKEAA levutusta :)

Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)

Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4

ja muuta kivaa!

älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.

7

1338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ois

      Perfect World

      • asdasdasdasd

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos


      • juu-juu
        asdasdasdasd kirjoitti:

        Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.

        Esim:

        Lvl cap

        End game "selitys"

        Liikkumis systeemi

        kaikki mahdollinen tieto kiitos

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu


      • asadasdas
        juu-juu kirjoitti:

        Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi


      • asadasdas kirjoitti:

        [quote]    Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
        En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi

        http://www.xtremetop100.com/

        esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä


    • lotrolotro

      Lord of the rings on mahtava peli.

      suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.

      Graafiikat ovat täydelliset

      lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.

      Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa

      controllit lähes samat kun wowissa pelin idea

      juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen

      pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista

      peliä päivitetään paljon!

      lisä osia on luvattu paljon!!

      mahtava PVP!!!

      • lotrolotro

        kuukausi maksu on noin 10 euroa :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      588
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      525
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      465
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe