Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:
EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))
Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )
Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)
VAIKEAA levutusta :)
Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)
Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4
ja muuta kivaa!
älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.
Hyvä morppi?
7
1338
Vastaukset
- ois
Perfect World
- asdasdasdasd
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitos - juu-juu
asdasdasdasd kirjoitti:
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitosHommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
- asadasdas
juu-juu kirjoitti:
Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi asadasdas kirjoitti:
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoihttp://www.xtremetop100.com/
esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä
- lotrolotro
Lord of the rings on mahtava peli.
suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.
Graafiikat ovat täydelliset
lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.
Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa
controllit lähes samat kun wowissa pelin idea
juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen
pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista
peliä päivitetään paljon!
lisä osia on luvattu paljon!!
mahtava PVP!!!- lotrolotro
kuukausi maksu on noin 10 euroa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497