Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:
EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))
Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )
Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)
VAIKEAA levutusta :)
Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)
Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4
ja muuta kivaa!
älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.
Hyvä morppi?
7
1337
Vastaukset
- ois
Perfect World
- asdasdasdasd
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitos - juu-juu
asdasdasdasd kirjoitti:
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitosHommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
- asadasdas
juu-juu kirjoitti:
Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi asadasdas kirjoitti:
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoihttp://www.xtremetop100.com/
esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä
- lotrolotro
Lord of the rings on mahtava peli.
suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.
Graafiikat ovat täydelliset
lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.
Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa
controllit lähes samat kun wowissa pelin idea
juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen
pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista
peliä päivitetään paljon!
lisä osia on luvattu paljon!!
mahtava PVP!!!- lotrolotro
kuukausi maksu on noin 10 euroa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 103981
- 96824
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap92732- 48635
- 73615
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi15555- 34476
- 43472
- 44459
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30450