Ok, onkos mitään hyvää morppii tälläsii vaatimuksii:
EI kuukausimaksuu (ei haittaa jos maksaa vähän niinkuin GW (omistan jo kaikki osat paska peli.))
Hyvät grafiikat!(Jtn Wow luokkaa :) )
Hyvä endgame (Niinkuin wowissa raidaus)
VAIKEAA levutusta :)
Ystävällistä porukkaa (tätä nyt ei 100% mistään löydä)
Ei täynä ub3r n00b h4kk3r31t4
ja muuta kivaa!
älkää ehdotelko mitään dungeon runnereita tai runescapee.
Hyvä morppi?
7
1337
Vastaukset
- ois
Perfect World
- asdasdasdasd
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitos - juu-juu
asdasdasdasd kirjoitti:
Vähän enemmän tietoo kuin pelkkä nimi kiitos.
Esim:
Lvl cap
End game "selitys"
Liikkumis systeemi
kaikki mahdollinen tieto kiitosHommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
- asadasdas
juu-juu kirjoitti:
Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoi asadasdas kirjoitti:
[quote] Hommaa Diablo 3 sitkun se tulee, ihan über gozu[/quote]
En mä mitää diablon *askaa ala hankkii 1-2 iha *askoihttp://www.xtremetop100.com/
esim cabalit ja muonlinet on hyviä pelejä
- lotrolotro
Lord of the rings on mahtava peli.
suosittelen sitä jos olet aiemmin pelannut wowia.
Graafiikat ovat täydelliset
lvl cap on 50 mutta nyt syksyllä tulee lisä osa mines of moria jossa lvl cap on 60.
Jos pidät lotr kirjoista/elokuvista kannattaa ihmeessä ostaa
controllit lähes samat kun wowissa pelin idea
juoni on siis lord of the ringsin juoni ja tehtävät perustuu täydellisesti lotr ja hobitin juoneen
pelissä tapaat kaikki tutut henkilöt kirjoista ja elokuvista
peliä päivitetään paljon!
lisä osia on luvattu paljon!!
mahtava PVP!!!- lotrolotro
kuukausi maksu on noin 10 euroa :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381860
- 50828
- 82809
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35671Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590- 59502
- 43444
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28439