Oon 15v m mut mietin et miten voisin tavata muita samanikäsii poikii? En haluu tulla ulos kaapist tai mittää... nii paljon oon saanu kuulla saarnaa vanhemmilta ja sukulaisilta homoist et oikeen pahaa tekee... lyön vetoo et jos mun seksuaalisuus tulis julki ni ainut joka myt hyväksyis kaikista mun sukulaisist olis äiti... hohhoijaa, tosi turhauttavaa.
miten?
15
2553
Vastaukset
- hutvuttelija
Yksi vaihtoehto on se, että lopettaa homouden. Alkaa käymään tansseissa ja muutaman käyntikerran jälkeen jopa hakee tanssiin naisen. Ensimmäisillä kerroilla ei ole pakko. Siitä se pikkuhiljaa muuttuu ja heterous on tosiasia.
Toivotan vilpittömästi onnea!- .........................
Ei homoutta voi lopettaa. Jos ei tunne vetoa naiseen niin ei auta mitkään tanssit. Itse en ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisiin.
- homo -92
...tunnetusti parantaa kaiken xD
- adam vetre
......................... kirjoitti:
Ei homoutta voi lopettaa. Jos ei tunne vetoa naiseen niin ei auta mitkään tanssit. Itse en ole koskaan tuntenut seksuaalista vetoa naisiin.
Aikoinaan tuli ohjelma eräästä miehestä, joka halusi lopettaa homouden. Tää oli joku dokumentti vuosia sitten. Käyttivät hypnoosia avuksi.
- homomessias
adam vetre kirjoitti:
Aikoinaan tuli ohjelma eräästä miehestä, joka halusi lopettaa homouden. Tää oli joku dokumentti vuosia sitten. Käyttivät hypnoosia avuksi.
Ei kyllä se on niin että omaa luontoaan ei kannata alkaa muuttaa ympäristön mielen mukaan, eikä siitä mitään tulisikaan, kannattaa tehdä sitä mikä hyvältä tuntuu muiden mielipiteistä viis veisaten! Terve itsekkyys on hyvästä, jos tekee mieli poikaa, poikaa pitää silloin saaman! Aamen ja halle lujaa!
- Ajattele ens töikses, miten...
homo -92 kirjoitti:
...tunnetusti parantaa kaiken xD
monta omoo lasta voitkaan saada. Tiedät varmaan miten se akti miesten kaa sujuu? Eli vaan per...een. Lue toi WC-raiskaus malliks.
- qruiser?
www.qruiser.com:in kautta voi jutella vaikka saman kaupungin homoille/biille. Sitä kauttahan sitä voisi varmaan tavata tyyppejä livenäkin. Omalla riskillä tietty.
Mutta juu, ja onhan niitä joissain kaupungeissa setan-järjestöjä tms., joissa voi tavata muita homoja (en tiedä tosin samanikäisistä). Googleta.
Sellasta se on :) Ei tuommosilla ahdasmielisillä ihmisillä ole oikeita omia mielipiteitä (ne mielipiteet kiertää suvussa). Keskity vaan omaan elämään ja onneen.- Qruiserin käyttäjä
Ite Loin profiilin Qruiseriin kaksi kuukautta
sitten ja käytin tossa viime viikolla 16, ja
ite olen todennut että se on ihan toimiva suhteen
hakusivusto nuoremmillekkin, siellä on aika paljon
alle 18 vuotiaita, viistoista vuotiaita on ehkä
vaan joku parikymmentä suomen alueelta, mutta
sitten jotain 17 vuotiaita on jo todella paljon,
kyllähän sielläkin on niitä setiä joiden
kasvokuvana on genetaalit, ja vonkaa seksii,
mutta niihin ei tarvii vastata, loppujen lopuksi
se on erittäin toimiva ja asiallinen sivusto, ihan
näin kuustoistavuotiaan oikeesti :)
ja itse olen kuullut että muut homo chatit
ja vastaavat kuten koodi.net on kuulemma pelkkää seksin hakua, ja siis K-18,
suosittelen ehdottomasti että kokeilet Qruiseria
jos et tykkää niin voit sitten poistaa tunnuksen :D
- biboy -91
itelläkin on sama juttu.. onks sulla messengeriä?
- pojubi 15
Mä etin ihan kans tällee kamu mielessä homo kamuja .En mitää Pissiksii vaan ihan jätkii..Joo mullakin on tuol Qruiserissa nikki vai miten sen sen sanois :D
- MMMMMMM
pojubi 15 kirjoitti:
Mä etin ihan kans tällee kamu mielessä homo kamuja .En mitää Pissiksii vaan ihan jätkii..Joo mullakin on tuol Qruiserissa nikki vai miten sen sen sanois :D
Mä kans kaipaisin ihan kaveria...vois kato esim mesessä jutella omista asioitaan...ei homo jutuista voi kaikille noin vaan puhua niin olis kiva jonkun saman ikäsen kanssa jutella....antakaa mesejä tai sähköpostejaaa.
- GeijKid O.o
MMMMMMM kirjoitti:
Mä kans kaipaisin ihan kaveria...vois kato esim mesessä jutella omista asioitaan...ei homo jutuista voi kaikille noin vaan puhua niin olis kiva jonkun saman ikäsen kanssa jutella....antakaa mesejä tai sähköpostejaaa.
Mulla sama (Paitsi vaa et oon 16 :s )Tuntuu ettei oma ikäsiä homoja oikee oo missään lähimaillakaa :/
- biboy_91
MMMMMMM kirjoitti:
[email protected] lisäilkää..
- Loveless
biboy_91 kirjoitti:
[email protected] lisäilkää..
Oon itsekkin 15 ja oon kyllä huomannut, että oman ikäistä homoseuraa (anteeksi karkea ilmaisu) on vaikea löytää edes netistä. Kaikkialla vaan pyörii enemmän tai vähemmän 20 vuotiaita miehiä, joilla on useimmiten vaan SE mielessä... Että mulle on ainakin kiva tietää, etten oo ainoo, joka ajattelee samalla tavalla.
Ps. Saanko lisätä sut? - biboy_91
Loveless kirjoitti:
Oon itsekkin 15 ja oon kyllä huomannut, että oman ikäistä homoseuraa (anteeksi karkea ilmaisu) on vaikea löytää edes netistä. Kaikkialla vaan pyörii enemmän tai vähemmän 20 vuotiaita miehiä, joilla on useimmiten vaan SE mielessä... Että mulle on ainakin kiva tietää, etten oo ainoo, joka ajattelee samalla tavalla.
Ps. Saanko lisätä sut?joo lisää vaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884