auto nyppii pomppii kierrokset ei pysy varsinkaan tyhjillä mutta eilen jätti tielle vaikka veto oli päällä ja kaasu miltei pohjassa, tulpat tulpanjohdot virranjakajankansi pyörijä ja lambda on vaihdettu ja mikään ei auta. Vika on pahentunut pikku hiljaa (aluksi pomputti vain kylmänä tyhjillä). Mistä vikaa kannattaisi etsiä, on ollut testerissä joka näytti sen lambdan muttei muuta vikaa. Auto on saksan tuonti ja automaatti. Auttakaa joku tyttöä hädässä että pääsisin töihin huomenna...
BMW 320i -89
apua kaipaan
3
637
Vastaukset
- apua kaipaan
väärä keskustelu ryhmä sori mutta auttakaa jos tiedätte...
- vastaavaa kokenut
Veikkaisin "ilmavaivoja" eli tuon ikäisessä autossa ruiskusysteemin kumiset letkut ovat jo kovettuneet ja niissä hiushalkeamia joista systeemi saa kontrolloimatonta ilmaa jolloin moottorin poltoaine seos ei ole se mitä sen pitäisi olla.
Merkkikorjaamo auttaa - ainakin minun autoni tuli kuntoon!- bensa kanssa
kumien vaihto on paikallaan sekä myös bensasuodattimen vaihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374