Rikoit vahvan panssarini
helposti - vain hymyillen,
kuin se olisi ollut munankuori.
Ehkä se olikin sellainen,
vain kuvitellun vahva,
mielikuvituspanssari.
Mutta mikä on sinun vastuusi?
Ei pidä hymyillä tuntemattomille;
siitä ei hyvää seuraa.
Muuan hymy
10
462
Vastaukset
Oho!
Ilmassa uusia tuulia,
elikkäs hymyjä:D
Se on mukavaa, kuten runosikin on!- Kalle
Mukava jos pidit runosta, vaikka menneitä siinä muisteltiinkin.
- hymy :)
kulkemaan on jotkut luotu. Niin se hymy, kertooko se jostain, herättääkö jotain sisälläsi sun. No, se on sisälläni mun. Vastuuni kannan, ehkä osan siitä runoilijalle annan..
- Kalle
hauras ja moniselkoinen, vaikea kuin munankuorilla kävely; kuinkahan kävi lukijalle, runoilijalle?
- neito...
tämä jysähti lujaa. Kiitos.
- Kalle
Otan jysärisi tällä kertaa positiivisena - Kiitos sinulle!
- lindalinda1
kuinka valtaisa voima voikaan olla yhdellä hymyl-
lä, se rikkoo raavaan miehenkin panssarin.
Oli se sitten mielikuvituspanssari tai ei, niin
sen taika kuitenkin on ollut aikamoinen.
Ihana tuo viimeinen säkeistö,
huumorinkukkasella maustettu se on.
Pidin runostasi, kuten aina.- Kalle
huomiosta ja lempeästä tuomiosta. Ja mitä huumoriin tulee, olet kyllä oikeassa. Kun mikään muu ei auta, pitää ottaa se avuksi.
- Taisin
Kalle kirjoitti:
huomiosta ja lempeästä tuomiosta. Ja mitä huumoriin tulee, olet kyllä oikeassa. Kun mikään muu ei auta, pitää ottaa se avuksi.
hymyillä. Silloin jysäri siirtyi päästä sydämeen. Poden yhä. Kuinka kauan sydänjysäri kestää?
- Kalle
Taisin kirjoitti:
hymyillä. Silloin jysäri siirtyi päästä sydämeen. Poden yhä. Kuinka kauan sydänjysäri kestää?
Sama pätee minuun - mahdoinko edes hymyillä - mutta se toinen hymy siirtyi minun sydämeeni ja pysyy siellä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39916Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad32644- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26578Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557- 25555
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17543Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17523