Hotellissa

Vaimosi

Olin ystävättäreni kanssa ravintolassa tanssimassa, vientiä oli ja porukkaa paikalla, ukot oli jossakin kalareissulla.

Ystäväni Mirkku ( keksitty nimi ) tanssi yhden komean, mutta vähän vanhemman kauppamatkustajan kanssa, niillä näytti menevän vähän liiankin hyvin.

Ilta jatkui ja Mirkku sanoi, että käydään ukon hotellihuoneessa paukuilla, itseä vähän hirvitti, mutta lähdin mukaan kun Mirkku oli sitä mieltä, ettei yksin sinne lähde, pitihän ystävätärtä vahtia, ettei se joudu huonoille teille.

Minulla oli pieni yllätys, kun tultiin siihen huoneeseen, niin siellä oli kolme muutakin miestä.

Mirkku näytti viihtyvän tämän "Kaken" kanssa, ne hyväili toisiaan ihan avoimesti siinä sängyllä, me muut juteltiin iha niitä näitä.

Katselin touhua vähän aikaa ja sitten minulla paloi päreet, nousin ylös ja sanoin Mirkulle, etten voi hyväksyä tälläistä toimintaa, meidän täytyy lähteä samantien.
Mirkku kikatteli sängyllä ...

Yksi niistä miehistä, Eki tuli luokseni, se ei puhut mitään, työnsi minut sen toisen sängyn viereen ja siihen selälleen, kysyin siltä että mitä hemmetiä se oikein yrittää, luuleeko se että annan tässä kaikkien nähden.
Eki ei puhunut mitään, nosti hameeni ylös ja veti multa housut alas, sen jälkeen se tyynen rauhallisesti otti kyrpänsä esiin ja alkoi tunkea sitä pilluuni ...
Sanoin Ekille, etä tämä on raiskaus, samalla huomasin itse levittäväni jalkoja ja nostavani takapuolta ottaakseni sen vastaan.

Olin läpimärkä ja hirveässä kiimassa, suustani purkautui ynähdys, huohotin kuin kiimainen tamma ...
En enää välittänyt mitään, suljin silmäni ja annoin Ekin tulla sisään ...
Eki ei aikaillut, se painoi tasaisen varmasti, "pohjaan asti", kuten olen kuullut sanottavan ...
Sain orgasmin nopeasti, paljon ennen Ekiä, mutta halusin lisää koko ajan.

Eki purkautui varmoin vedoin ja huomasin, etä kun Eki nousi pois "satulasta", niin uusi mies astui tilalle, ihanaa, se oli mahtavaa, kyrpää tuli ja nainnin lätinä täytti huoneen, katselin Mirkun suuntaan ja siellä oli sama meininki menossa, jo toinen mies satulassa.

Ensimäiset satsit kun oli tyhjennetty, niin vedettiin henkeä, sen jälkeen kaikki alkoi uudestaan, nyt naitiin useammassa asennossa, välillä vähän imettiin kyrpiä ja vaihdettiin miehiä keskenään, jokainen sai jokaista ...

Ammulla viiden aikaan taksikopille ja kotia kohti, siellähän se kalamieskin jo odotteli ...
Annoin sitten sillekkin, ettei se ihmettele mitään, vähän se kyseli, että ompa emäntä märkänä tänä iltana ...
Sanoipa vielä, että eiköhän oteta tavaksi tämä Mirkun kanssa tanssimassa käynti, sillä aikaa kun hän käy kalalla, ompahan tavara viritettunä kun hän tulee kotia.

Minä siihen, että mikäs siinä, tehdään kuten metsänhoitaja haluaa ...

1

17672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennu.

No ookko myös tehny niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5226
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1928
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1868
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1527
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1477
    6. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      34
      1240
    7. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1066
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1045
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      994
    Aihe