Hotellissa

Vaimosi

Olin ystävättäreni kanssa ravintolassa tanssimassa, vientiä oli ja porukkaa paikalla, ukot oli jossakin kalareissulla.

Ystäväni Mirkku ( keksitty nimi ) tanssi yhden komean, mutta vähän vanhemman kauppamatkustajan kanssa, niillä näytti menevän vähän liiankin hyvin.

Ilta jatkui ja Mirkku sanoi, että käydään ukon hotellihuoneessa paukuilla, itseä vähän hirvitti, mutta lähdin mukaan kun Mirkku oli sitä mieltä, ettei yksin sinne lähde, pitihän ystävätärtä vahtia, ettei se joudu huonoille teille.

Minulla oli pieni yllätys, kun tultiin siihen huoneeseen, niin siellä oli kolme muutakin miestä.

Mirkku näytti viihtyvän tämän "Kaken" kanssa, ne hyväili toisiaan ihan avoimesti siinä sängyllä, me muut juteltiin iha niitä näitä.

Katselin touhua vähän aikaa ja sitten minulla paloi päreet, nousin ylös ja sanoin Mirkulle, etten voi hyväksyä tälläistä toimintaa, meidän täytyy lähteä samantien.
Mirkku kikatteli sängyllä ...

Yksi niistä miehistä, Eki tuli luokseni, se ei puhut mitään, työnsi minut sen toisen sängyn viereen ja siihen selälleen, kysyin siltä että mitä hemmetiä se oikein yrittää, luuleeko se että annan tässä kaikkien nähden.
Eki ei puhunut mitään, nosti hameeni ylös ja veti multa housut alas, sen jälkeen se tyynen rauhallisesti otti kyrpänsä esiin ja alkoi tunkea sitä pilluuni ...
Sanoin Ekille, etä tämä on raiskaus, samalla huomasin itse levittäväni jalkoja ja nostavani takapuolta ottaakseni sen vastaan.

Olin läpimärkä ja hirveässä kiimassa, suustani purkautui ynähdys, huohotin kuin kiimainen tamma ...
En enää välittänyt mitään, suljin silmäni ja annoin Ekin tulla sisään ...
Eki ei aikaillut, se painoi tasaisen varmasti, "pohjaan asti", kuten olen kuullut sanottavan ...
Sain orgasmin nopeasti, paljon ennen Ekiä, mutta halusin lisää koko ajan.

Eki purkautui varmoin vedoin ja huomasin, etä kun Eki nousi pois "satulasta", niin uusi mies astui tilalle, ihanaa, se oli mahtavaa, kyrpää tuli ja nainnin lätinä täytti huoneen, katselin Mirkun suuntaan ja siellä oli sama meininki menossa, jo toinen mies satulassa.

Ensimäiset satsit kun oli tyhjennetty, niin vedettiin henkeä, sen jälkeen kaikki alkoi uudestaan, nyt naitiin useammassa asennossa, välillä vähän imettiin kyrpiä ja vaihdettiin miehiä keskenään, jokainen sai jokaista ...

Ammulla viiden aikaan taksikopille ja kotia kohti, siellähän se kalamieskin jo odotteli ...
Annoin sitten sillekkin, ettei se ihmettele mitään, vähän se kyseli, että ompa emäntä märkänä tänä iltana ...
Sanoipa vielä, että eiköhän oteta tavaksi tämä Mirkun kanssa tanssimassa käynti, sillä aikaa kun hän käy kalalla, ompahan tavara viritettunä kun hän tulee kotia.

Minä siihen, että mikäs siinä, tehdään kuten metsänhoitaja haluaa ...

1

17232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lennu.

      No ookko myös tehny niin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe