Hei!
Tornion Rajalla -kauppakeskukseen syksyllä avattavaan K-citymarketiin haetaan kassamyyjiä kassalinjaan, neuvontaan sekä kassatoimistoon, käyttötavaramyyjiä vapaa-ajan, kodin ja pukeutumisen osastoille ja "rautaisia ruoka-osaajia myyntityöhön" eli tiimin vetäjiä/osastovastaavia ja tilausvastuullisia myyjiä elintarvikeosaston eri palvelupisteisiin.
Te, jotka olette työskennelleet/työskentelette paraikaa K-citymarketin palveluksessa (esim. Keminmaa maantieteellisesti lähimpänä), voisitteko kertoa lähemmin millaista on työskennellä em. yrityksen palveluksessa. Oletteko viihtyneet työssänne, millainen on palkkaus, henkilökuntaedut, etenemismahdollisuudet ym.?
Elintarvikekaupasta vastaa itsenäinen K-kauppias ja käyttötavarakaupasta Citymarket Oy eli saman katon alla ollaan ilmeisesti kahden työnantajan palveluksessa. Vaikuttaako tämä jotenkin työilmapiiriin?
Onko K-citymarketeissa yleistä osa-aikainen työ vai saavatko kaikki halukkaat kokoaikaisen sopimuksen?
K-citymarket työpaikkana
2
5115
Vastaukset
- liukuhihnatyöläinen
Olen töissä yhdessä Lapin Citymarketeista. Kahden esimiehen olemassaolo samassa talossa ei mielestäni vaikuta ainakaan negatiivisella tavalla, vaikka kyllähän kauppiaan ja tavaratalonjohtajan alaisilla menevätkin sukset joskus ristiin, eikä käytävillä tervehditä. Muuten ilmapiiri talossa ihan ok, ellei paskanpuhumista (jota tapahtuu melkoisen paljon) oteta huomioon.
Palkkaus on kaupan alan TESin mukainen, ja oman mukavan pikku lisänsä tuovat ilta- ja viikonloppulisät. Iltalisä on noin 3,20 euroa tunnilta, lauantailisä reilut 5 euroa tunnilta ja sunnuntai tietysti tuplana. Että palkka ei ole mikään surkea!
Henkilökunta saa elintarvikkeista alennusta 10% ja kaikesta muusta 15%, eli ihan ok. Etenemismahdollisuuksia en ylistäisi.
Ihan ok työpaikka kaiken kaikkiaan, mutta uudestaan en kyllä tuonne menisi töihin. Työ on itsessään ärsyttävää ja väsyttävää.- Kassalalalallaaaa
Olin toissä Citymarketin kassalla useampana kesänä (jouluna viikonloppuja) ja viihdyin huolimatta varsin paljon toistoa sisältävästä duunista.
Jos olet pidempään talossa, saat kortin jolla alet muidenkin paikkakuntien KKKK-liikkeistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273643- 412479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372333Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72097Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141412
- 1291329
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2751310Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451285