Linnanmäen Rainbow suljettiin

Lintsilude

Höh. Rainbow oli aivan klassikko. Valmistaja kuitenkin haluaa laitteen käyttökieltoon Lisebergissä sattuneen onnettomuuden vuoksi. Ilmeisesti haluavat selvittää onko vastaavia ongelmia muissakin laitteissa.

http://www.yle.fi/uutiset/kotimaa/oikea/id96823.html

15

7713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • er hki
      • HUH HUH..

        voi däämi


    • Mahtoiko siinä Ruotsinkaan laitteessa olla ennakkoon havaittavissa ongelmia? Onhan se huomattavasti parempi, että ollaan hiukan etukäteen huolissaan ja varmistetaan asia kuin odotetaan taas pahimman tapahtuvan ensin.
      Hatunnosto laitevalmistajalle ja Linnanmäellekin kun noudatatte pyyntöä. Teille on asiakkaiden turvallisuus onneksi rahanahneutta tärkeämpi.

    • spede go

      olin joskus pienenmpänä veljeni kanssa laitteessa ja olin aivan paskat housuissa kun laitteen penkille meet istumaan niin se turvarauta mikä tuli eteen jäi tosi löysälle en tiedä olinko liian laiha tai jotain mut).!! pidin niin perkeleesti siitä olin varma et jos olisin irti päästänyt käsillä niin olisin irronnut tuosta. aina kun laite lähti alaspäin oli perse irti penkistä ja se rauta ei todellakaan pitänyt meikäläistä paikallaan!!

      olisi mielenkiintoista tietää tuosta tapaturmasta enemmän..

      en asiasta mitään ilmoitusta tehnyt mutta sen tilanteen muistin aina kun seuraavan kerran vuosien jälkeen menin laitteen oli!

      täytän 30v koht ja tuo tapaus oli muistaakseni kun olin jotain 10-15 välil.

      • asdgbn

        mullakin kauhukokemus ko. laitteesta, joskus 8-9-vuotiaana isosiskoni (joka taisi olla 14v silloin) vei mut tuohon ja se oli aivan kamalaa.. .___. luulin ettei se lopu koskaan.. iih..
        Noh, nyt olis maanantaina tarkotus mennä Linnanmäelle ja monen vuoden jälkeen tuohonkin vempaimeen, mutta tällä menolla se ei taida onnistua. Jollei sitä sitten oteta uudestaan käyttöön ennen sitä siis. :D


    • ennasuS

      No oli se EHKÄ ihan hyvä että täällä ei tapahdu saman lailla ku siellä.. Mutta toivottavasti se tulee takisi ennen ku mie meen sinne :S

      • tyssäsi koko

        Lintsin reissu, ku ei oo Rainbowta, tai sateenkaarta, ei kannata mennä koko paikkaan, josko sitten ensi vuonna olisi tarkastettu, voihan vitalis, koko kesä pilalla ja kohta alkaa koulukin, täytynee keksiä omasta takaa jotain repäsevää, pitäskö antaa pusu naapurin Mikolle, kokeillaan!


      • ennasuS
        tyssäsi koko kirjoitti:

        Lintsin reissu, ku ei oo Rainbowta, tai sateenkaarta, ei kannata mennä koko paikkaan, josko sitten ensi vuonna olisi tarkastettu, voihan vitalis, koko kesä pilalla ja kohta alkaa koulukin, täytynee keksiä omasta takaa jotain repäsevää, pitäskö antaa pusu naapurin Mikolle, kokeillaan!

        Niin mitä turhaa sinne on mennä ku se oli parhaita laitteita...


    • fantsilini

      mä en mee koko paikkaa ennenku jos se avataa taas,parsa laite suomessa.

      • Mumbasa

        Mä olin eilen lintsillä ja menin sateenkaareen, se ei ollut vielä silloin suljettu.


      • ;( :)
        Mumbasa kirjoitti:

        Mä olin eilen lintsillä ja menin sateenkaareen, se ei ollut vielä silloin suljettu.

        Mutta en mene sitten ehkä enään lintsille tnä vuonna koska sateenkaar oli lempilaitteeni,olin kyllä ollut nytten 2 kertaa lintsillä ja mennyt sateenkaareen, mutta kun se kerta on poissa en ehkä mene enään tnä vuonna lintsille.


    • Rainbow...

      Rainbow ollu iät ja ajat mun lempi laitteita lintsillä ja lisebergissä. Mua ainaki säikäytti se onnettomuus. Jotenki tulee sellanen tunne, ettei uskalla mennä enään lintsillä (Nyk.) sateenkaareen. No kaipa tää pelko lähtee talven mittaan.. Mut olen kuitenki sitä mieltä, että lisebergin rainbowin onnettumuudella ei ole mitään tekemistä lintsin rainbowin kanssa.. Eli kyl sen voi ottaa huoletta käyttöön.. Kuhan vaan tarkastelis ja huoltavat sitä tarpeeksi.

    • SALAMA 4EVER!! <3

      joo sori vähän myöhäss oon kyll, mut ihan tiedoks vaan kaikille, ni se lintsin rainbow kyll pysähty sinne ylös ainaski kaks kertaa.... tiedän tän ku olin niil molemmil kerroil siellä ylhäällä ihan ***** hermona :)

    • MänttilänMiehiä

      Joo, tässä se 6-7 vuotta odoteltu, että se tulis takaisin, mutta ei oo näkyny. Turhaa sinne lintsille enää mennä on.

      • Zorlim

        Turha enää odotella. Rainbow on romutettu ja historiaa. Huhut sen paluusta Lintsille kannattaisi jo haudata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe