Automatkalla 3 vuotias poikani katseli ikkunasta ja kysyi minulta:
"Isi! mitä eläimiä noi on?"
Hetken kesti kun vilkuilin sivulle nähdäkseni mahdollisia lehmiä tai hevosia...sitten vastasin väsyneenä " Heinäpaaluja..."
stadin tenava
2
791
Vastaukset
- ne on paaleja..
eikä paaluja. Paaluhan on tolppa.
Olis kantsinu sanoo et ne on lehmän munia.. se olis ollu paljon hauskempaa.. :D - 60- luvulla tädin luona maalla
Niin, eiköhän se näin mene. Että, me stadilaiset skidit landella, emme oikein hiffaa tuota landemeinikiä skideinä. Itse muistan kun skideinä meidät roudattiin tädin luokse "kylään, landelle. Tädillä on navetta jossa, lehmä. Olimme tottuneet siihen että, maito haettiin aina "tonkalla" maitokaupasta.
Kun sitten täti sitten laittoi ruokaa. Ja piti juoda maitoa tädin sisälle tuomasta tonkasta. Paruimme suuren ääneen: EMME KYLLÄ JUO LEHMÄN TISSIMAITOA!!!. Vanhempamme yrittivät parhaansa mukaan selittää että, samaa maitoa se kaupungissa on siis LEHMÄN TISSIMAITOA!
Tämä lapsuusmuisto tapahtui siis meille sisaruksille 60-luvulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv8315562Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan1713843- 534713
- 244417
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni224336Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364140Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h574029No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol433868- 613609
- 423265