Ines, mitä mieltä nimestä?

eisbär

Tiedätkö monta Iinestä tai Inestä?

9

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heluna Hiiri

Mikä ettei Ines.Pojasta sitten Aku tai Mikki tai Hessu.

• tiedän

Tiedän yhden Iineksen. Ines on huono versio, tarkoittaa "sisällä". Nimenä aivan epäkelpo. Iines paljon parempi.

• katinka.

Iines on nätti nimi! En tunne yhtään sen nimistä tyttöä/naista. Ines sen sijaan ei ole minusta edes nimi...

• Primrose

yhden Iineksen, mutta hän oli syntynyt yli 100 vuotta sitten ja on ollut jo kauan kuolleena.
      Ei ihan täysipäinen, mutta elämänsä hänkin eli ja muiston jätti.

• ankka!!?

Tunnen yhden Ineksen ja kiusattu on. Ja ei muutenkaan kovin terve yksilö :D Hemmetin ruma nimi, en antaisi noin rumaa nimeä edes eläimelle!!

• tangerina

Iines on vanha ja kaunis nimi, samaa juurta kuin Agnes. Suomeksi kuulostaa mielestäni paremmalta kahdella i:llä. Nimi on varmaankin yleistymässä. Tiedän yhden pienen Iineksen, tutuntutun tytön, sopii hänelle oikein hyvin. Ehdotuksia toiseksi nimeksi:

Iines Eliisa
      Iines Eveliina
      Iines Adela
      Iines Amelia
      Iines Esteri
      Iines Elina
      Iines Lyydia
      Iines Milena

• Ineksiä

Saksassa asuessamme talossa oli liuta (yli kymmenen!) Inestä.
      Miksi Suomessa pitäisi tyytyä säästömalliin, kun voi antaa nimeksi Iineksen?

• Ines yhtenä vaihtoehtona tä...

Kaunis, kansainvälinen, selkeä. Ehdottomasti hyvä nimi tyttöselle!

• Anonyymi

Ines (kokonainen nimi Eda-Ines Etti) on hyvin tunnettu virolainen laulajatar, erittäin kaunis nainen. On esiintynyt aikoinaan 17-vuotiaana myös viisuissa edustamassa Viroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73