lisäri on/ois parempi yöelämä vai yliopisto. Ja sanokaa vielä joku hyvä kamasetti.
Kumpi
6
285
Vastaukset
- -Sumppe-
..yöelämä! se on vuodenaikojen jälkeen paras lisäosa mitä mulla on. Multa löytyy myös yliopisto ja voin sanoa että olen todella kyllästynyt siihen. Jos olis es joku koodi millä ne sais käytyä sen yliopiston ilman että niitten pitää siellä olla nii kauheen kauan. Nykyään en jaksa niitä laittaa yliopistoon ollenkaan joten en pahemmin sillä lisäosalla mitään tee.
Mutta tämä oli mun mielipide. Kannattaa radosimmistä käydä lukemassa kummastakin lisäosasta niin tiedän itse sitten paremmin kummasta olisit enemmän kiinnostunut.
:)- -Sumppe-
:DD tuli kirjotusvirhe
-Sumppe- kirjoitti:
:DD tuli kirjotusvirhe
lukenu ne radosimssiltä tiedot niistä muutaman kerran, mutta en osaa siltikään päättää. Tiedän, että vuodenajat on paras lisäosa.
- Iso-Heidi
Makuasioista ei voi kuin kiistellä, mutta sanonpa silti oman ehdottoman mielipiteeni:
Hanki Yliopisto ja kamaseteistä IKEA jos et tykkää kukkakankaalla päällystetyistä sohvista.
Itselläni on kaikki lisäosat ja kamasetit ja mietin mistä en luopuisi mistään hinnasta ja päädyin Yliopistoon ja IKEAan.
Tosin paras lisäosa sinulle rippuu ihan omista mieltymyksistäsi, mitä toimintoja haluat pelistä, onko sinulle vihannesten kasvattaminen mieluisampaa kuin esim. auton duunaaminen tai yökerhoissa ravaaminen ;) - ijoijij
Yliopistoon kyllästyy ihan heti, se on mielestäni turhin lisäri. Tosin on siinäkin hyvät puolensa, mutta kuitenkin nimenomaan se yliopistoelämä on todella turhauttavaa ja pitkäveteistä. Suosittelen Yöelämää-lisäriä, ehdottomasti.
Kamaseteistä Glamour, IKEA ja H&M ovat kivoimpia. :)lisäreistä vuodenajat, kauppa-auki, joulupaketti ja lemmikkielämää. Minusta tuo lemmikkielämää on ihan kiva lisäri ja lemmikit toivat kivasti piristystä mun peliin.
Ja kamaseteistä on jo juhlien kamasetti.
Tos yhes mainoksessa joka tuli eilen ois halvalla lisäreitä. Sitten kamaseteistä en osaa päättää ois H&M, perhe, teinit, glamouri. kaks parasta noista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616