parhaiten ääntä eristävät luurit?

myös hyvä-ääniset

mitkä ois hyvä-ääniset ja hyvin ääntä eristävät luurit, tehdashalliin musankuunteluun?

4

671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on parhaat

      sennheiser HD-600

      • vielä paremmat

        Shuren E2C mallista itse olen pitänyt.


      • Tehdashalliin...

        Nappikuulokkeet tosiaan, niitähän on monenhintaisia ja laatuisia. 20e hintaluokassa Creative EP-630, 40e Sennheiser CX-300, satasella tai vähän sinnepäin saa sitten Sonyn parhaimpia ja Shuren huonoimpia malleja.


      • omakokemus
        Tehdashalliin... kirjoitti:

        Nappikuulokkeet tosiaan, niitähän on monenhintaisia ja laatuisia. 20e hintaluokassa Creative EP-630, 40e Sennheiser CX-300, satasella tai vähän sinnepäin saa sitten Sonyn parhaimpia ja Shuren huonoimpia malleja.

        Creativet on aivan helkutin huonot äänenlaadultaan omasta mielestäni. cx300:t on ihan ok kuulokkeet äänenlaaudullisesti, vaikka henkilökohatsesti pidänkin hiukan raakana ylä ja keski aluueelta, kun taas basso on muhkea, mutta todella löysä.

        Lisäksi 300:n nahkea johto on todella surkea, liikkuessa kiskoo luureja korvista. Samoin kumi hatut ovat huonot verrattuna Sonyn vastaaviin.

        Oma suosikkini näistä napeista on Sony mdr-ex71SL
        Sony mdr-ex71 äänenlaatu on omasta mielestäni melko neutraali ja basso pysyy hyvin kontrollissa. Johto ei kisko ja silikoni hatut ovat paljon mukavammat korvissa. Kesto Sony:ssä on vähän kysymysmerkki, omani menivat rikki 3 vuoden rajun käytön jälkeen.

        Jos koko ei ole este niin suljetut Beyerdynamic DT 770 Pro:t ovat mainio valinta. Niistä löytyy myös M malli joka vaimentaa vielä enemmän. Ja äänenlaatu hakkaa kaikki nuo edellä mainitut napit. Senkun hd-600 malli on ääneltään hiukan parempi, mutta puoliavoin malli eikä vaimenna ääntä.

        Niin ja olen itse omistanut kaikki nuo luurit ja käyttänyt testailuut niitä lenkillä, liikuessa, töissä. Tällä hetkellä on setti on DT 770 ja kevyempään käyttöön cx300 (valitettavasti luotin nimeltä mainitsemattomaan testiin). Täytynee hommata kokeeksi Shuret jossain vaiheessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe