Millaisia kokemuksia teillä on kyseisestä kaupungista?
Vastaukset 5
- Baila,baila
Olin joskus vuosia sitten.
Hyvä,lämmin ranta, tiuhassa rantatuoleja.
Joskus tuuli Afrikasta niin lujaa, ettei rannalla voinut olla, hiekka pisteli nahkaa (ilmassa).
Ostosmahdollisuudet aika huonot (kalliita, tyrkytystä). Loma-osakkeitten tyrkyttäjiä vaivaksi asti. Viihdepuoli monipuolista ja vauhdikasta.
Kiva, eloisa, tapahtumarikas kaupunki iltaisin.
Jos mielikuvitusta riittää, mahdollisuuksia on Inglesissä, vaikka mihin.- AKKA
Tultiin marraskuun alussa. Oli lämmintä, halpaa ja kaikkea löytyi mitä halusi tehdä. Ruoka ja palvelu hyvää. Mukava lomailu, löhöily, aktiivi, bailauspaikka. Sopii myös lapsiperheille. Turismia paljon, mutta sen jos kestää niin kiva paikka. Muista tinkiä!!!
- 2 kertaa riitti
Paikka missä kauppiaat kiroavat ja haistattelevat perään,jos et osta. Kallista.Ei ikinä enään sinne.2k
- anne
olen käynnyt inglesissä noin yhdeksän kertaa ja pidän paikasta.
inglesissä ei ole paljoakaan aitoa kanariaa.
mutta kulkuyhteydet muihin kaupunkeihin ja kyliin on hyvät.
Hyviä ravintoloita ja diskoja on vaikka muille jakaa.
Kanattaa käydä!!- Jarzan
Oon kuullu paljon hyvää siitä paikasta, sen perusteella kyllä lähtisin. Jake tiedät ketä!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.391680- 851072
P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓224971Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42963- 60957
Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss342892Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?47863Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan150714- 94702
- 54618