Maksamme veroja ihan saatanasti silti PORVOON verovirastolla on varaa pitää kesällä omituisia kesä auki olo aikoja???
On se kiva ajella 60km autolla turhaan ja todeta et saatana tuo verenimijätoimisto onkin kiinni???
On aikoihin eletty onko syy siinä missä kaupungissa toimisto on vai onko muilla paikkakunnilla samanlaista hazardia toimintaa???
Jäävla vero offise vai mikä de va de hä?
Porvoon Verovirasto.
9
4201
Vastaukset
- Veronmaksaja minäkin
Minunkin pitäisi kävästä verotoimistossa. Pitäisi muuttaa hieman verokorttia, ettei tulisi mätkyjä ensivuonna.
En edes tiennyt, että se olisi kiinni ennen kuin sä kerroit. Oliko se ihan kokonaan kiinni, vaiko mennyt kiinni johonkin kellon aikaan ?- El reino
ja katsoo vaikka netistä jos on käytössä:www.vero.fi
jne... - loviisanainen
El reino kirjoitti:
ja katsoo vaikka netistä jos on käytössä:www.vero.fi
jne...Meillä oli verovirasto ennenvanhaan, ei ole enää. Se siirrettiin Porvooseen. Nyt on pakko ottaa vapaata töistä että pääsee linjaautolla Porvooseen asioimaan.
- crashline
Tais olla 9-12 tai jotain???
Vituttaa niin paljon ettei enää muista.
ku ei tääl toi pappa petala niiku sillee de du jag ja noi.
- ja seuraus
Pitäähän heidän päästä ajoissa pois töistä, koska ovat jo aamulla nauramassa siellä kattoterassilla.
- crashline
Soitin sitt tonne verokorttipuhelimeen ja siellä tekivät mulle verokortin eikä kestänyt kauaa ja ei tarvinnut odotella kuin n.5sekuntia kun siellävastattiin eli ei yhtään jonotusta kun päinvastoin jos menet Porvo konttorriinniinsielläsaat jonottaa toodeella pitkään, palvelusta en viitti sanoa mitään kun olen Suomenkielinen ja joviaali persoona yritän ymmärtää ihmisten asenteita vaikka palloilenkin KOTIMAASSANI???
takkar okh pokkar alla ihmisille ja sitä rattaa. - entinen asukas
crashline kirjoitti:
Soitin sitt tonne verokorttipuhelimeen ja siellä tekivät mulle verokortin eikä kestänyt kauaa ja ei tarvinnut odotella kuin n.5sekuntia kun siellävastattiin eli ei yhtään jonotusta kun päinvastoin jos menet Porvo konttorriinniinsielläsaat jonottaa toodeella pitkään, palvelusta en viitti sanoa mitään kun olen Suomenkielinen ja joviaali persoona yritän ymmärtää ihmisten asenteita vaikka palloilenkin KOTIMAASSANI???
takkar okh pokkar alla ihmisille ja sitä rattaa.Muutaman kerran siellä JOUDUIN asioimaan Porvoossa asuessani ja kyllä ihan tosissaan sai välillä miettiä että mitä jotkut tädit siellä sanoivat. Se on kumma miten siellä Porvoossa aina vaahdotaan siitä että ruotsinkielinen saa kunnon palvelua ruotsinkielellä mutta suomenkielinen sai välillä niin huonoa palvelua suomeksi ettei siitä tahtonut saada selvää millään. Oli parempi vaan sanoa että just joo selvä juttu ja soittaa sinne veropalveluun. Siellä osasivat ainakin puhua suomea...
- crashline
entinen asukas kirjoitti:
Muutaman kerran siellä JOUDUIN asioimaan Porvoossa asuessani ja kyllä ihan tosissaan sai välillä miettiä että mitä jotkut tädit siellä sanoivat. Se on kumma miten siellä Porvoossa aina vaahdotaan siitä että ruotsinkielinen saa kunnon palvelua ruotsinkielellä mutta suomenkielinen sai välillä niin huonoa palvelua suomeksi ettei siitä tahtonut saada selvää millään. Oli parempi vaan sanoa että just joo selvä juttu ja soittaa sinne veropalveluun. Siellä osasivat ainakin puhua suomea...
Ei onneks tarvinnu mennä sinne, soittamalla hoitui tuo vero homma vallan mainiosti.
- pettynyt veronmaksaja
kenen velvolisus on tarkista pimeästä työnteosta??
viime aikoina olen tavannut paljon markkinoilla tällästä porukka, joka myyvät sama tavara kun minun, jotkut,valehtelemalla,halvalla jopa pirateja!! tottakai vaikuttaa paljon minulle, koska se on mun ainoa toimeentulo.
tai onko suomessa saalitu kuka tahansa voi tulla myymään toreilla ja markkinoilla, ja veranomaiset eivät kiinnostaa tarkasta? jos se on näin, mä oon tyhmä että maksan veroja ja muut eivät...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895095
- 514012
- 232073
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271717- 151414
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹261185Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201006T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43971- 21960