Hääjuhlat tulossa parin viikon päästä, loppuillan juomatarjoiluna vain boolia, sen määrää veikkaillaan. Ohjeet määrästä vaihtelevat valtavasti. Palstoilla moiseen kysymykseen on vastailtu sekavasti luetellen kaikenkirjavat juomat... en viitsi alkaa muuntaa niitä booliannoksiksi. Aikuisia vieraita noin 260, joista kaikki eivät booliin koske.
Paljonko boolia oikeasti kuluu? Kiitos jo etukäteen!
Paljonko meni boolia?
2
976
Vastaukset
- Alkoa hyväksesi
eli täältä löytyy Alkon boolilaskuri, jolla saat sekä prosentit että menekin selville: http://www.alko.fi/boolilaskuri/fi/&expand=6.1
- Häjjy
Et tainnut lukea viestiäni kunnolla... Hallitsen kyllä prosenttilaskut.
Olen siis kiinnostunut toteutuneista boolimääristä, koska kaiken maailman laskureista saa yleensä liian pienen kokonaismäärän. Palstoilla asiaa on kyselty, mutta vastauksena on yleensä pitkä litania olutta, siideriä, lonkeroa, teräviä, kuoharia jne... niitä en siis viitsisi muuntaa booliannoksiksi.
Eli sama kysymys uudelleen: Jos tarjolla pelkkää boolia, aikuisia paikalla 260 joista kaikki eivät juo, paljonko KOKEMUKSENNE mukaan boolia kuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349