luvatonta

nagania

...tarjottiin...paljonko ilkee tarjota????
Kysyn tietty p-asemalta,saanko lupia.Entisiä kyl löytyy..

7

868

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arkajalka.

      Tuo on vähän hankala juttu, sillä et voi lallisesti ostaa luvatonta asetta. Syyllistyt samantien ampuma-aserikokseen. Itse en sekaantuisi, sillä asella on voitu tehdä rikos ja silloin härdelli on valmis.
      Hommaa voisi lähteä purkamaan sillä, että nykyinen omistaja veisi aseen poliisille hyvän selityksen kanssa. Tällöoin ase saataisiin taas lailliseen kiertoon ja voisit ostaa sen laillisesti.

      ps. vintiltä löytyy kaiken maailman kuolinpesien jäljiltä vaikka mitä...

      • EAIS

        "Hyvä selitys" on "joo tällainen löyty vintiltä" ja se on sillä selvä. Pyssyn voi(laittomasti) ostaa ja sitten kun sillä on aikansa leikkinyt, viedä natseille pois nurkista. Mitäköhän sanoisivat jos joku katumapäälle tullut lord of war kärräisi ison peräkärryllisen aseita ja sotaroinaa natsilaitokselle "juu nää löyty vintiltä ku siivoilin", lakiteknisesti ihan oikein :D Tämä on taas niitä juttuja mitä pitää kokeilla jos joskus on helvetisti rahaa lolz XD


      • Mites on
        EAIS kirjoitti:

        "Hyvä selitys" on "joo tällainen löyty vintiltä" ja se on sillä selvä. Pyssyn voi(laittomasti) ostaa ja sitten kun sillä on aikansa leikkinyt, viedä natseille pois nurkista. Mitäköhän sanoisivat jos joku katumapäälle tullut lord of war kärräisi ison peräkärryllisen aseita ja sotaroinaa natsilaitokselle "juu nää löyty vintiltä ku siivoilin", lakiteknisesti ihan oikein :D Tämä on taas niitä juttuja mitä pitää kokeilla jos joskus on helvetisti rahaa lolz XD

        Jos vintiltä löytyy ase tai aseita miten silloin mentellään kun on ostanut talon joitain vuosia aikaisemmin.Kenelle ne aseet silloin kuuluvat?

        Kuuluvatko ne talon myyneelle vai talon ostajalle?

        Jos mukana on arvokkaita aseita niin miten menetellään.Ajatellaan nyt siten ettei talon myyneelläkään ole aseista mitään papereita esittää.

        Eikö ole mielenkiintoinen kysymys?


      • tuo on
        Mites on kirjoitti:

        Jos vintiltä löytyy ase tai aseita miten silloin mentellään kun on ostanut talon joitain vuosia aikaisemmin.Kenelle ne aseet silloin kuuluvat?

        Kuuluvatko ne talon myyneelle vai talon ostajalle?

        Jos mukana on arvokkaita aseita niin miten menetellään.Ajatellaan nyt siten ettei talon myyneelläkään ole aseista mitään papereita esittää.

        Eikö ole mielenkiintoinen kysymys?

        Nehän kuuluvat valtiolle. Ei siinä mitään epäselvyyttä ole.


      • Pientalollinen
        tuo on kirjoitti:

        Nehän kuuluvat valtiolle. Ei siinä mitään epäselvyyttä ole.

        Ostinpa meinaan maatilan ja löysin metsästä oikeen kaatopaikan, mut jos kaikki talon mukana tullut roju (jota en siis aikonut taloa ostaessani hankkia) kerran kuuluu valtiolle, niin täytyypä soittaa kihlakunnanvoudille, et hakee paskansa helvettiin täältä. Tää pelasti päivän.
        Kiitoksia!


    • ihmetyttää

      kun kaikki sanoo että niitä saa helposti,jopa helpommin kuin laillisia.Onko jossain siis laittomien aseiden kauppa tai netissä joku laittomataseet.com

      • Jaetaan heti aseet

        Jokaiselle oikealle miehelle,jos tarvetta tulee.Eikä siinä lupia kysellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe