Kysymys on hyvin yksinkertainen. Miten auhteen aitous todistetaan, jotta voin päästä vihille ulkomaalaisen naisen kanssa?
Jossain luki, että suhteen aitous (ettei ole lume avioliittoa aikomus) täytyy kyetä todistamaan jos vihille aiomme päästä...
Toinen kysymys. Täytyykö tämän naisen käydä rippikoulu suomessa jos haluamme vihille kirkossa?
Olisin kiitollinen jos joku saisi valaistua minua näissä ongelmissani.
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Vihjeitä kaipaan
2
668
Vastaukset
- pääsemiseksi suhteen
aitoutta ei tarvitse todistaa. Oleskeluluvan saamiseksi kylläkin. Lisätietoa oleskeluluvista saat poliisiin ja/tai migrin sivuilta.
Jos tyttöystäväsi kuuluu johonkin kristilliseen kirkkoon, ei hänen tarvitse käydä rippikoulua täällä, jotta teidät voidaan vihkiä kirkossa.
Kirkollisen siunauksen voitte saada siviilivihkimiselle, mikäli toinen teistä on ev.lut seurakunnan jäsen. Lisätietoa saa osoitteesta evl.fi - mahdollisuus tämäkin
Minä säilytin kaikki seurusteluajan sähköpostiviestit mahdollisen oleskeluluvan anomista varten... Vihkimistä varten ei tarvitse todistella muuta kuin naimattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819