Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Pokerihuone.com

ON se vaan niin PASKA... softa ei ole reilu asiakasta kohtaan... kusetus jatkuu ja jatkuu kunnes käry käy...
10540
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

pahasti koko b2b verkko, pokerihuone on älyttömän hyvä esimerkki huonosta pelipaikasta.
Sillähän ei päde matematiikan, fysiikan eikä kemian lait.

Äänestä
  • ÄLÄ :) itse en ole pahempia ohivetoja kokenut kuin pokerihuoneella. Aivan idioottimaisia lyöntejä joille ei ole mitään perusteita, mutta niin vain pöytään ilmestyy ihmekorit kerta toisensa jälkeen. Se on pokerihuoneen realismia, mutta ei pokerin:)

Äänestä

itteään, kakkaa ja taas kakkaa

Äänestä

älä al vähättelee, aivan yliluonnollisen paska se pokerihuone

Äänestä

kukaan täysjärkinen ei laita rahojaan kyseiseen mestaan........jakais niitä kortteja edes joskus todentuntuisesti mutta EI EI samaa paskaa kerrasta toiseen OHIVETOJEN ÄITI koko paikka arvosana -10

Äänestä

puhut vähän mutta totta,on melkosia puupäitä kun tarjoaa tommosta "palvelua" kuolis pois ja niintulee tekemään ...eivät
tasan ymmärrä parantaa tasoa lähemmäksi korrektia...ei pelitä suomessa kauaa pokerihuone

Äänestä
  • Olisin kuvitellu palvelun paranevan kokemuksesta ....kuis kävi paraniko?.....SALLI MUN NAURAA tyyli ja luotto on kuin neuvostoliitossa paitsi että pokerihuone on pelkkä näpertelyä ja sille tasolle jää

Äänestä

• Tsaika1 kirjoitti:

Olisin kuvitellu palvelun paranevan kokemuksesta ....kuis kävi paraniko?.....SALLI MUN NAURAA tyyli ja luotto on kuin neuvostoliitossa paitsi että pokerihuone on pelkkä näpertelyä ja sille tasolle jää

minä teen voittoa pokerihuoneella joka viikko. se johtuu siitä että osaan pelata. te ootte niin vainoharhasii että lol! kyllä se niin on että ne kortit jaetaan aivan yhtä sattumanvaraisesti kuin livepöydissäkin. ootte te vaan niin naurettavia hahahahahahahaha! luuserit! LOL!

Äänestä

• Kalastaja kirjoitti:

minä teen voittoa pokerihuoneella joka viikko. se johtuu siitä että osaan pelata. te ootte niin vainoharhasii että lol! kyllä se niin on että ne kortit jaetaan aivan yhtä sattumanvaraisesti kuin livepöydissäkin. ootte te vaan niin naurettavia hahahahahahahaha! luuserit! LOL!

ja veit kissan ulos, sä mitään voittoa pokerihuoneella tee. älä lässytä juntti. Pokerihuone on paikka jossa voitat joskus häviät joskus mutta lopputulos on miinus,nolla tai sama millä aloitit. Siellä ei ammattilaiset pelaa eikä tuu pelaamaan, sehän perustuu oman voiton maximointiin lyhytnäköisesti ja johtaa omistajan hetkellissin voittoihin mutta ei tule pärjäämään jatkossa sillä toiminta on epäluotettavaa ja epämääräistä. EI voi suositella kuin ääliöille.

Äänestä

ai säkin oot huomannu:) mä kans, on sellanen amatatöörien kokoon kyhäämä viritelmä ikäänkuin viritetty pappamopo, yhtä turvallinen ja luotettava eli voi tapahtua mitä tahansa, kieltämättä joskus miettii olevansa wc:ssä kun pelaa pokerihuoneella...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Jakke65 kirjoitti:

ON se vaan niin PASKA... softa ei ole reilu asiakasta kohtaan... kusetus jatkuu ja jatkuu kunnes käry käy...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu