muutaman vuoden takainen kipale jossa videopätkässä erotiikkaa..sänkykohtaus. muistaakseni kipale oli I'm alive? jossain nähtävissä? youtubesta en löytänyt.
mikä kipale
4
1974
Vastaukset
- löydy..
kun paat hakusanaksi Celine Dion ni toka biisi on I`m alive!!!
- pauligue
Itse vaikkaisin Think Twice-biisiä. Sänkykohtaus kyl mutta ei mitään erotiikkaa mun mielestä. Ainoa joka mieleen tulee.
- videon etsijöille
Kappaleen "If walls could talk" täytyy olla hakemanne tuntomerkkien perusteella. Siitä joudutiin tekemään kaksi versiota, koska ensimmäinen oli kovin paljastava ja sitä ei uskallettu lykätä maailmalle. Ensimmäisen version olen joskus löytänyt youtubesta, mutta tähän hätään en sitä löytänyt. Nykyinen versiokin on kaunis. Muistakaatte myös kuunnella hienoja sanoja.
- on vastaus
siellä on sänkykohtaus, tosin ei romanttinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953