Ovatko kaikki unohtaneet tämän upean ja moniulotteisen maailmankiertely-mätkispätkis-taktiikka-jne.-vaikkamitä-roolipelin? sen saa nykyään halvalla ja Interplay kuulemma suunnittelee julkaisevansa pelin freewarena, eli viimeistään silloin se pitäisi olla jokaisessa mahdollisessa tietokoneessa, perhana! Peli on ihan oikeasti hyvä, mutta moni ilmeisesti säikähtää sen laajutta(kuten minä vielä 5 vuotta sitten 13-v. pikkunöösinä). ´For the glory of Vault Dweller, Uskaltakaa, Pelatkaa!
Pelaako kukaan enää FALLOUT 2:sta?
5
408
Vastaukset
- The Crow
Minä pelaan. Hauska peli. Diablo ja sen hengenheimolaiset ei innosta.
- Darel
Loistava peli, itsekin säkähdin nassikkana pelin kokoa, mutta tuossa aiemmin pelasin Falloutin läpi pariin otteeseen ja tuli hinku tehdä sama jatko-osalle.
- pekka
Loistava peli! Suosittelen kaikille!
- keiju
Pelasin juuri ekan Falloutin läpi. Kakkosta ois tarkotus alotella jossain vaiheessa,kun aikaa on (sitähän tarvitaan:) ). Ja kyllä, olen 19-vuotias kauniimman sukupuolen edustaja;)
- Brother Hood Of Steel
totta helvetissä! 11vuotiaana rökitin ekan kerran fallout 1 ja rökitinkin 2 vuotta,mutta kun en silloin ollut vielä mikään englannin taitaja jäi sekin puoleksitoista vuodeksi hyllylle,sitten rökitin läpi ja aina vaan löytyi kaikkea uutta jännää ja hyödyllistä,ja juuri 4kk sitten pääsin fallout 2 läpi..ja nyt olisi tarkoitus hankkia fallout 1,2,3 USA versiona.. JA EIKUN NAUTTIMAAN MAILMAN PARHAASTA PELISTÄ!!! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108