Varsovan kirpputorit

Kiertelijä

Niin, kertokaas kokemuksianne varsovan toreista? Onko esimerkiksi siellä stadionilla vielä tori?

4

2156

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nova Huta

Niin ei ole tainnut enään hetkeen toria paikalla olla, kun viime keväänä(´07) Puolalle myönnettiin yhdessä Ukrainan kanssa vuoden 2012 jalkapallon EM-kisaisännyys. Tämän myötä saivat sitten lähtöpassin kaikki kaupustelijat...paikalla pitäisikin siis 4 vuoden päästä kohota suuri ja mahtava National Stadium, jonka rakennustyöt ovat vain kovin pahasti viivästyneet erilaisten byrokraattisten ongelmien vuoksi...

• hande_vee

Moi

Kyllä se minusta siellä on vielä voimissaan. Viime syksynä kävin ja paljon oli tavaraa tarjolla. Itse STADION on kyllä suljettu, mutta siinä ulkopuolella on ne samat kojut jotka oli ennen sisällä :)

Ihan 100 varma en ole, mutta en usko millään että ne ihmiset ois sieltä vielä siivottu. Rakennustyöt ei todellakaan ole vielä alkaneet, ei missään muotoa. Kaavaakaan ei ole hyväksytty eikä muutenkaan, ehkä jonain vuonna :)

Hoo

• Nova Huta
        hande_vee kirjoitti:

Moi

Kyllä se minusta siellä on vielä voimissaan. Viime syksynä kävin ja paljon oli tavaraa tarjolla. Itse STADION on kyllä suljettu, mutta siinä ulkopuolella on ne samat kojut jotka oli ennen sisällä :)

Ihan 100 varma en ole, mutta en usko millään että ne ihmiset ois sieltä vielä siivottu. Rakennustyöt ei todellakaan ole vielä alkaneet, ei missään muotoa. Kaavaakaan ei ole hyväksytty eikä muutenkaan, ehkä jonain vuonna :)

Hoo

Eli kojuja löytyy vielä siitä stadikan ulkopuolelta, ei yhtä paljon kuin aikoinaan oli, mutta jotain kumminkin.

Mitä tuohon rakentamiseen tulee, niin eihän siitä meinaa mitään tulla. Aikaahan vielä on, mutta suhteellisen mittava projekti edessä, että toivotaan sen kaavoituksen hyväksynnän tulevan pian... Eikä ne ongelmat siihen kisoja ajatellen lopu...

• Masa.
        Nova Huta kirjoitti:

Eli kojuja löytyy vielä siitä stadikan ulkopuolelta, ei yhtä paljon kuin aikoinaan oli, mutta jotain kumminkin.

Mitä tuohon rakentamiseen tulee, niin eihän siitä meinaa mitään tulla. Aikaahan vielä on, mutta suhteellisen mittava projekti edessä, että toivotaan sen kaavoituksen hyväksynnän tulevan pian... Eikä ne ongelmat siihen kisoja ajatellen lopu...

onhan niita kojuja siella miljoona.. varmaan 5% jaksoi kavella lapi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1932
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      610
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      30
      514
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      59
      452
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      397
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      395
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    9. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      391
    10. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32