Onko näin, että kun hampaat vaihtuvat niin korvat voivat lurpahtaa? Koska on viimeistään pakko aloittaa teippaus? Koska korvilla pitäisi luonnollisesti olla pystyssä?
Koska korvat nousevat?
17
10344
Vastaukset
- pystyyn
8-9 viikkoisena. 10-viikkoisena oli jo ihan normaalisti pystyssä, eli ei edes lurpahtanut enää. Aluksi 10-viikkoisena oli korvat hauskan näköisesti kiinni toisissaan ylhäältä mutta nyt näyttävät jo normaaleilta ja koira on 13-viikkoinen!
- monirotumix
Ei syytä huoleen. Korvat nousee varmaan ihan normaalisti, tarvitaan vain vähän kärsivällisyyttä. :)
- pennun omistaja
no en olisi huolissa jos pentu olisi vauva vielä, mutta kun pentu on jo 18 vko ja korvat olivatkin ristissä pään päällä, mutta nyt yksi on ihan lurpahtanut ja toinen pehmeästi pystyssä. onko se nyt sitten hampaiden vaihdosta tai joskus vaan "elämä on..."! kun puhdistin korvia, olivat korvat pari päivää ihan luppana! tietääkö joku, mikä on se apteekissa myytävän aineen nimi, mikä on tarkoitettu korvien teippaukseen?
- alat niitä
pennun omistaja kirjoitti:
no en olisi huolissa jos pentu olisi vauva vielä, mutta kun pentu on jo 18 vko ja korvat olivatkin ristissä pään päällä, mutta nyt yksi on ihan lurpahtanut ja toinen pehmeästi pystyssä. onko se nyt sitten hampaiden vaihdosta tai joskus vaan "elämä on..."! kun puhdistin korvia, olivat korvat pari päivää ihan luppana! tietääkö joku, mikä on se apteekissa myytävän aineen nimi, mikä on tarkoitettu korvien teippaukseen?
teippailemaa, kyllä ne sieltä nousee ihan itsestään. Oottele vaan kärsivällisesti!
- jos
ne joskus on ollut pystyssä, sillälailla ristissä, niin tod.näk. ne nousee pystyyn ilman teippejä !
- rtfgbj
jos kirjoitti:
ne joskus on ollut pystyssä, sillälailla ristissä, niin tod.näk. ne nousee pystyyn ilman teippejä !
Niin todennäköisesti... Meillä kuitenkin kävi niin että korvat oli hienosti pystyssä, sen jälkeen hienosti ristissä ja sitten lurpahti.... Eikä noussu enää. Hampaidenvaihdon aikaan lurpahti ja niin jäi. Lisäkalkkia annoin, ei tulosta. Teippaamisen aloitin liian myöhään, jotenei apua siitäkään...
- korvat
rtfgbj kirjoitti:
Niin todennäköisesti... Meillä kuitenkin kävi niin että korvat oli hienosti pystyssä, sen jälkeen hienosti ristissä ja sitten lurpahti.... Eikä noussu enää. Hampaidenvaihdon aikaan lurpahti ja niin jäi. Lisäkalkkia annoin, ei tulosta. Teippaamisen aloitin liian myöhään, jotenei apua siitäkään...
nousi teippauksen avulla vasta 8kk ikäisenä. Aiemmin ei teipattu.
- Mitä jos joku
korvat kirjoitti:
nousi teippauksen avulla vasta 8kk ikäisenä. Aiemmin ei teipattu.
tulis teippaamaan teiltä korvat, tai tissit tai munan, että pysyvät nätisti pystyssä??
Voi pyhä jysäys, ei voi muuta ku ihmetellä, joten siis ihmettelen:
HMMMMMM...
Muuttuuko sen koiran luonne jos sen korvat lerpattaa, vai mikä siinä on takana???
Ai niin: Eihän se ole silloin sellaisen koiran näköinen, jonka hankin munani jatkeeksi (OHO, mutta eihän mulla oo munia..!!)
Voihan pässin kivekset. - monikaan ei
Mitä jos joku kirjoitti:
tulis teippaamaan teiltä korvat, tai tissit tai munan, että pysyvät nätisti pystyssä??
HMMMMMM...
Muuttuuko sen koiran luonne jos sen korvat lerpattaa, vai mikä siinä on takana???
Ai niin: Eihän se ole silloin sellaisen koiran näköinen, jonka hankin munani jatkeeksi (OHO, mutta eihän mulla oo munia..!!)
Voihan pässin kivekset.ole lukemassa lauantai-iltana 23 jälkeen sun yksikseen pitämiäsi korviennousemiskeskusteluja, joten turhaan klikkailet siellä aihetta mukaluetuksi kymmeniä kertoja peräkkäin itseksesi.
- pennun omistaja
Mitä jos joku kirjoitti:
HMMMMMM...
Voihan pässin kivekset.älä lue jos ärsyttää! onko pakko kiroilla? tottakai mä haluan pystykorvaisen sakun jos se on pienestä kiinni. joskus pienikin vinkki voi auttaa, tai sitten vaikka toisten kokemukset rauhoittavat. en kysyisi jos olisin tietoinen asiasta. joku viisas on sanonut: "ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, vaan on tyhmiä vastauksia". Kiitos kaikille, kuka on asiallisesti vastanut ja kokemuksia jakanut.
- itsekkin vääntämässä
monikaan ei kirjoitti:
ole lukemassa lauantai-iltana 23 jälkeen sun yksikseen pitämiäsi korviennousemiskeskusteluja, joten turhaan klikkailet siellä aihetta mukaluetuksi kymmeniä kertoja peräkkäin itseksesi.
jotain paskaa sieltä näppäimistösi uumenista.
Kuka olet muita morkkaammaan?
Paljastit miten itse pidät omia keskustelujasi yllä.
Kiitti vinkistä. - Anonyymi
Mitä jos joku kirjoitti:
HMMMMMM...
Voihan pässin kivekset.Asiaa!
- Anonyymi
älä lue jos ärsyttää! onko pakko kiroilla? tottakai mä haluan pystykorvaisen sakun jos se on pienestä kiinni. joskus pienikin vinkki voi auttaa, tai sitten vaikka toisten kokemukset rauhoittavat. en kysyisi jos olisin tietoinen asiasta. joku viisas on sanonut: "ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, vaan on tyhmiä vastauksia". Kiitos kaikille, kuka on asiallisesti vastanut ja kokemuksia jakanut.
Eiku on olemassa vaan tyhmiä kysyjiä
- nekku
hei koiran pennunkorvat nousevat aikuisena kyllä pentunakin voivat ja toinen korvakin voi mennä lurpalle
- pennun omistaja
moi taas! meidän pennun korvat on nyt sitten pystyssä! pehmeästi, mutta silti. kokemuksesta muille huolissa oleville, että kaikki hampaat ei ole vielä vaihtunut, mutta parhaillaan ne vaihtuvat ja kyllä tämä on pitänyt meidän melkein 5kk ikäisen urospennun kohdalla paikkaansa, että korvat lurpahtaa kun hampaat vaihtuu tai ainakin aluksi. tietysti huoli syntyy nimenomaan sen takia, koska aina se ei ole näin ja korvat ei nouseekaan enää jos apua ei saa ajoissa. joskus se voi olla pienestä kiinni... erittäin jos kyseessä on "vielä ihan vihreä" harrastaja.
- Anonyymi
Kuka hullu teippailee koran korvia? Antakaa eläimen olla kiusaamatta.
- Anonyymi
Koiran korvat ovat koiran korvat. Ei ihmisten näkemys rodun jalosteesta. Ps, miten saan parhaiten ripseni suoristettua ilman rautaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569