Kameraa bongaamassa

-venski-

Heips,

Olen aatellut ostaa olympukselta tuon SP-560 UZ kameran tai SP-570 UZ mallisen, mutta mietittyttää se, että ovatko nuo kumpikaan hyviä kameroita esim. luontokuvaukseen ja normiin kuvaukseen? Olen kuullut, että tuossa 560 mallissa on jotain häikkää. Ja haluaisin tietää paljonko sitten tuollaiset kamerat maksavat, vai löytyiskö joltain muulta valmistajalta vielä parempaa kameraa minulle? Kaipaan siis kameraa, jolla sais hyviä kuvia ja jolla vois ottaa myös vähän ammattimaisempiakin kuvia. Itse olen yrittäny etsiä sopivaa kameraa mutta en oo sellasta vielä löytäny.

1

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm...

      Terve!

      Sama juttu minulla! Tuo SP-570 UZ voisi olla aika hyvä, mutta aikasemmassa mallissa, eli tuo SP-560, tuntuu tosiaan olevan jotain omituista. Esimerkiksi laukaisuviive automaattisäädöillä 1,1 sekuntia. Sehän on ikuisuus, ainakin valokuvaus-maailmassa. Onkohan kellään kokemusta tuosta 570 mallista? miten on sen laukaisuviiveen laita?

      Toinen mikä mietityttää on se että pääseekö Olympus ikinä samalle tasolle Canonin PowerShot kameroiden kanssa esim. käyttömukavuudessa. Itselläni on tällähetkellä mahdollisuus käyttää kahta vanhaa digikameraa, Canon PowerShot A70 ja Olympus X-715, niin kyllä sen niin helposti huomaa miten Canon pieksee Olympuksen kaikissa asioissa.

      Joten itse ihan kokemuksen perusteella haluaisin Canonin, mutta siltä ei löydy vastaavaa tuotetta kuten esim Olympus SP-570 tai Panasonic Lumix FZ18.

      Osaisiko joku antaa lisää vinkkejä kameroiden bongaamiseen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5917
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      24
      3744
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      230
      2033
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1810
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1256
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1239
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1049
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      990
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      868
    Aihe