Heips,
Olen aatellut ostaa olympukselta tuon SP-560 UZ kameran tai SP-570 UZ mallisen, mutta mietittyttää se, että ovatko nuo kumpikaan hyviä kameroita esim. luontokuvaukseen ja normiin kuvaukseen? Olen kuullut, että tuossa 560 mallissa on jotain häikkää. Ja haluaisin tietää paljonko sitten tuollaiset kamerat maksavat, vai löytyiskö joltain muulta valmistajalta vielä parempaa kameraa minulle? Kaipaan siis kameraa, jolla sais hyviä kuvia ja jolla vois ottaa myös vähän ammattimaisempiakin kuvia. Itse olen yrittäny etsiä sopivaa kameraa mutta en oo sellasta vielä löytäny.
Kameraa bongaamassa
1
385
Vastaukset
- hmmm...
Terve!
Sama juttu minulla! Tuo SP-570 UZ voisi olla aika hyvä, mutta aikasemmassa mallissa, eli tuo SP-560, tuntuu tosiaan olevan jotain omituista. Esimerkiksi laukaisuviive automaattisäädöillä 1,1 sekuntia. Sehän on ikuisuus, ainakin valokuvaus-maailmassa. Onkohan kellään kokemusta tuosta 570 mallista? miten on sen laukaisuviiveen laita?
Toinen mikä mietityttää on se että pääseekö Olympus ikinä samalle tasolle Canonin PowerShot kameroiden kanssa esim. käyttömukavuudessa. Itselläni on tällähetkellä mahdollisuus käyttää kahta vanhaa digikameraa, Canon PowerShot A70 ja Olympus X-715, niin kyllä sen niin helposti huomaa miten Canon pieksee Olympuksen kaikissa asioissa.
Joten itse ihan kokemuksen perusteella haluaisin Canonin, mutta siltä ei löydy vastaavaa tuotetta kuten esim Olympus SP-570 tai Panasonic Lumix FZ18.
Osaisiko joku antaa lisää vinkkejä kameroiden bongaamiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773671
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851628Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271375- 1581262
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191048- 351011
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?90999Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk111921- 62775